Napsat recenzi

Velmi nepříjemní provozovatelé hotelu

Recenze hotelu Hotel Zlatý potok (dříve Hotel Rosa) **** (Česko - Jihočeský kraj - Nicov)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: duben 2015
Přečteno: 26 519x
Recenze se líbila: 1 191 čtenářům
Fotografie: 1
Videa: 0
Komentáře: 35
  • s něčím takovým se můžete setkat s něčím takovým se můžete setkat

Hotel vypadá celkem fajn. Atmosféra uvnitř je však nepříjemná.

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Obstarší vybavení, čistota ujde. Wellness je bída, ale vynahradí to krásné lesy okolo.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Strava byla jedlá, sem tam i dobrá :). Snídaně se skládají ze salámu Vysočina, levné šunky, nakrájeného eidamu, trochy másla a pečiva. Bufet u chudých příbuzných ...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Kdyby provozovatelé či majitelé přenechali hotel někomu vlídnějšímu, koho baví práce s lidmi, pak by sem jistě byla celkem radost jet a strávit zde volný čas. Leč zdejší personál zde včetně provozovatelů předvedl, jak se k hostům nechovat. Také mám ráda zvířátka, ale tihle lidé se spíš měli zabývat chovem koček mimo dosah lidí. Při vstupu do hotelu se pyšní 2 hvězdami od kuchaře Pohlereicha. Kdyby věděl, kdo se dnes přiživuje na jeho ocenění, sám by dorazil a personál vlastníma rukama vyhodil. Nepříjemnou atmosféru nenahradí ani infantilní výzdoba. Nemluvě o tom, že kočičky by vám běhat po stole při podávání jídla fakt nemusely.

Doporučuji přejmenovat na Hotel Na Mýtince viz Cimrmanovská hra Hospoda Na Mýtince, kde si majitel nepřál, aby mu tam chodili lidi :).Než se dohadovat s opilým personálem, raději pojedu na vandr pod širák. Ceny jsou hodně nadsazené proti službě, kterou za ně obdržítě. Pokud si chcete jet pocuchat nervy, vyrazte sem!

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3,9/5)

Okolí hotelu  průměrně (4,3/5)

Lesy a krajina jsou nádherné.

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Jestli chcete jet na Šumavu užít si krásy přírody a čerstvého vzduchu, vyberte si pro relax těla i mysli raději jiné ubytovací zařízení. Nejlépe takové, které si na nic nehraje a kde jsou dobří lidé. DO HOTELU ROSA UŽ NIKDY NEPOJEDEME.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 21
z 36 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

tonda : Nám se tam líbilo !!! - 12. 4. 2015 21:07

Domácí prostředí , bylo to super , jste trotlové jak je vidět a to dokazujete i tím , že nemáte rádi zvířátka. Takové hosty jako vy , bych také nechtěl mít penzion atd . Sami jste určitě nic nedokázali a budete si hrát na honoru a v kapse díru . reagovat

Elisa: Re: Nám se tam líbilo !!! - 13. 4. 2015 11:08

Vážně? Souhlasím s Luciusem! Máme ty stejné zkušenosti. Nepříjemná obsluha, člověk nabyl pocitu - "host do Hotelu Rosa - hůl do ruky!" Nedoporučuji! Pan Pohlreich by se jistě styděl za udělení 2 hvězd. reagovat

Lucius: Pro Tondu Trotla - 13. 4. 2015 11:10

Milý Tondo Trotle, že vy v tomto zařízení pracujete? On se totiž jen tak někdo ihned nezačne zabývat recenzí nějakého neznámého hotelu. My zvířátka rádi máme, dokonce jich spoustu chováme. Co nemáme rádi, jsou pitomci, kteří se zabývají prací, pro níž nemají vlohy ani chuť dělat dobře! Copak jste dokázal vy? Jenom to, že někoho, koho absolutně neznáte, nazýváte trotlem..a ještě neumíte ani psát :-P. reagovat

Zuzana: Re: Pro Tondu Trotla - 23. 6. 2015 14:32

Jeee,to jsem rada,ze jsem nemela spatnou zkusenost jen ja.. Pan majitel nebude z nejchytrejsich.. A beda,jak se vam nebo vasim detem ztrati micek,nezajem,proste ho budete po zbytek dne hledat :D A zkuste prijit na veceri kolem 19.hodiny,jedno z jidel jiste nebude. A kdyz bude,rozhodne nechapu,za co dal Pohlreich 2 hvezdy.. A snidane??? To si zajedte do samosky a bude to nastejno :) reagovat

Adam: Re: Re: Pro Tondu Trotla - 2. 10. 2015 15:43

promińte, ale že Vám svěřený majetek musíte vrátit, Vám příjde nenormální? To se ani trošku nestydíte? Nezlobte se na mě já bych se tedy červenal až za ušima. reagovat

JanaD: Rosa - nepříjemný personál i majitel - 31. 7. 2015 22:26

S touto recenzí také souhlasím. Ještě nikdy v životě jsem se nesetkala s tak neprofesionálním a hrubým přístupem provozovatele hotelu. Personál byl frustrovaný a majitel vulgární a zlý. Snídaně byly frustrující, večeře zdlouhavé a neuspokojivé. Kočky byly všude, lezly v jídelně na stoly i do pokoje v noci oknem. Do hotelu Rosa již nikdy více. reagovat

Toužimský: Re: Rosa - nepříjemný personál i majitel - 3. 9. 2015 23:13

Tito provozovatelé už v r.2011 byli takový ,jak popisujete na hotelu Antygl na Vydře. reagovat

Robert: Re: Rosa - nepříjemný personál i majitel - 6. 9. 2016 17:12

Zlý majitel? To myslíte to ubrečený vyzáblo co nedá větu dohromady? :) máte ho nakopat do zadku.Chce se to jen nebát.Mám zaplaceno tak se ozvu.A cenu si já nevymyslel. reagovat

Inka: Škoda hezkého hotelu v rukou nepříjemných majitelů - 17. 8. 2015 16:37

Krásné prostředí. Sice postarší vybavení pokojů, to by ale nevadilo, jinak čisto. Jen nepříjemná atmosféra způsobovaná nevlídnými provozovateli-majiteli? Kočky všude. Snídaně formou "švédské" uličky mezi dvěma stoly zcela ostudné. To jsme ještě jinde neviděli. Janá snaha na jídle ušetřit co nejvíc. To bylo velmi patrné i u večeří. Porce malinké, některá jídla slušně řečeno ne moc chutná jiná dostupná jen časně po zahájení podávání. Polévky ale skvělé, abych vše nehanila. Rozhodně se sem ale nevrátíme. reagovat

Martin: Podobné zkušenosti - 25. 8. 2015 22:38

Viz moje recenze na Tripadvisoru http://www.tripadvisor.cz/ShowUserReviews-g644066-d1184130-r297906790-Hotel_Rosa-Stachy_South_Bohemian_Region_Bohemia.html reagovat

Pavel: Jezdíte tam za peníze nebo za vouchery? - 3. 9. 2015 23:26

Jezdíte tam za peníze nebo za vouchery? Poslední jejich akce na slevomatu za 2700,- dvě osoby na dvě noci. A nad to vsechno si jeste slevomat a jemu podobní z těch 2700,- vezmou +-30%. Jak se do toho s polopenzi muže někdo vejít? Lidi myslete a počítejte. Co potom čekáte? Zlaté kohoutky, kaviár a modré z nebe? reagovat

Pavlína: Re: Jezdíte tam za peníze nebo za vouchery? - 4. 9. 2015 7:46

Slevový voucher by měl fungovat jako reklamní akce, majitel musí počítat s nižším ziskem za cenu získání budoucích hostů. Pokud mám voucher do luxusního kadeřnictví, tak přece dostanu stejnou barvu a stříhá mě stejná kadeřnice, jako když tam jdu za peníze. Neokudlají mě zahradnickýma nůžkama a neobarví vodovkama ... reagovat

JanaD: Re: Jezdíte tam za peníze nebo za vouchery? - 4. 9. 2015 8:09

Cena ubytování by neměla mít vliv na laskavost a vstřícný přístup personálu. To není něco, za co si člověk musí připlatit. Nečekali jsme za cenu ze slevomatu luxus, ale pohodu. A tu provozovatel díky své aroganci úplně ničí. reagovat

Martin: Re: Jezdíte tam za peníze nebo za vouchery? - 4. 9. 2015 8:28

My jsme tam byli za peníze - e-mailová nabídka přímo od hotelu 3 noci za 3580 Kč. Pokud odečtu polopenzi za 120 Kč, dostáváme se k ceně 950 Kč za dvoulůžkový pokoj se snídaní, což je pro *** hotel na Šumavě akceptovatelné, nicméně to by nesměl mít ubytování a úklid na úrovni ** penzionu. Však on to včera P. panu L. říkal, že se příliš stresuje v kuchyni, přitom to gró má o patro výš. ("...Vy tady máte lidem vytvářet pohodu, ne s nima bojovat.", "Pan šéf se mi trošičku zdá, malinko moc angažuje v kuchyni a měl by ještě napnout tu svoji vitalitu někam trošku jinam tady v tomhle baráku. A když se tady bavíme o vydělávání peněz, tak jestli tady v tomhle baráku ležejí peníze někde na zemi kamaráde, tak je to o patro vejš.") Ano, Slevomat je mor a lichva směrem k poskytovatelům služeb, každému doporučuji, pokud uvidí ubytování na Slevomatu, dohodnout se přímo s majitelem. reagovat

Zuzana: Re: Jezdíte tam za peníze nebo za vouchery? - 4. 9. 2015 8:51

a v tom ma byt jako rozdil??? kdyz chci nekam nalakat lidi,tak se musim predvest v tom nejlepsim svetle,abychom doporucili jejich hotel dalsim.. byli jsme ted s manzelem na skvelym vikendu v Beroune,pres VOUCHER a bylo to naprosto skvelyyy!!! reagovat

Pavel: Re: Re: Jezdíte tam za peníze nebo za vouchery? - 7. 9. 2015 18:35

Ano je v tom ohromný rozdíl. Pokud jedu někam do penzionu, kde cena ubytováni vyjde stejne jako dobre vybaveny stanovy kemp, tak musím čekat, ze je něco v nepořádku. Ono celá myšlenka slev na ubytováni někde na druhem konci republiky je úplně zvracena. O víkendu jsem jel přes Šumavu a v každé sebemenší vesnici jsou minimálně 2 penziony. Proč tedy porad jezdit na stejne místo a raději nepoznat neco nového? Připomíná mi to mého strýce který každy rok, už od revoluce, jezdí na dovolenou do Bibione. Nikdy nebyl v Řecku, Španělsku, Turecku atd. Slevové akce chápu na služby u kadeřníka, masaze, aquapark atd. Proste neco co potřebuji, nebo chci relativně často a mám to kousek od domu. Tady, pokud budu spokojen, se za plnou cenu vrátím. Do penzionu na druhem konci republiky asi ne. reagovat

Martina: Re: Jezdíte tam za peníze nebo za vouchery? - 7. 9. 2015 16:26

Máte pravdu, ve voucherech jsme my Češi mistři. Chceme slevu a pak potřebujeme dostat luxus, abychom získali dobrý pocit, jak moc jsme ušetřili. Když dostaneme službu odpovídající ceně, kterou jsme zaplatili, jsme zklamaní. Vouchery, slevomaty atd. jsou mor. Pamatuju se, jak nám je před lety nabízeli jako novinku, dokonce zlanařili obchodní zástupce našich velkoobchodních dodavatelů, aby nám je nabízeli. A když jsme nechtěli, že za takovou cenu to opravdu neutáhneme, byť by to byla reklama, tak nám "radili", abychom z webu stáhli ceník, na slevový web dali normální nebo mírně nižší cenu a lidem lhali, že dostávají ohromnou slevu. Proč živit tyhlety "mistry" marketingu?.. Ale na druhou stranu musím přiznat, že jet na slevových serverech ve velkém a pak se tvářit kysele, jak se to tam údajně děje, tak to je prostě hloupost. reagovat

Olga: Re: Jezdíte tam za peníze nebo za vouchery? - 14. 9. 2015 16:42

Byli jsme několikrát na pobytu přes Slevomat a byli jsme spokojení. Ovšem pokud někdo za 1500,- pro dva na víkend očekává pečené holuby a kajčí peří, tak bude zklamán, to máte pravdu. Je to jen o lidské hlouposti a české nenažranosti :) reagovat

Dáša: zajedu si tam - 25. 9. 2015 0:00

Díky, podívala jsem se na video Ano šéfe a přečetla si recenze. Vesměs záporné. Takže si tam zajedu, zaplatím plnou cenu a budu chtít plné služby. Slevomat považuji taky za nesmysl. Je to hodně drahá reklama, a myslet si, že někdo po dovolené na slevomatu pojede znovu na stejné místo za plnou cenu je blbost. Nikoho takového neznám. Souhlasím, že vlídnost musí být na prvním místě a kočky na stůl, ani do pokojů nepatří. Takže až to tam vyzkoušíme, napíšu. reagovat

Michal Bureš: Restaurace není špatná, ale ubytujte se jinde!! - 30. 9. 2015 12:20

Menu v restauraci je nápadité a hlavní jídla velmi chutná. Poněkud zklamáním byly polévky. Kuchař si často zjednoduší práci, bohužel na úkor kulinářského zážitku hostů. Paní Jana již v hotelu nevaří. Pokud vám nevadí všudypřítomné kočky (vlezou k vám židli i na bar) a poněkud vyšší ceny za jídlo i pití, můžete si tu užít příjemný oběd. I když v nedalekých Kašperských horách na náměstí se najíte levněji a přinejmenším stejně dobře. Ubytování je prostě neadekvátní ceně. Za čtyřčlennou rodinu zaplatíte v přepočtu přes 100 EUR za pokoj a noc. Ubytujete se v malém pokoji s dosti použitým zařízením. Pokud nezůstáváte celý týden, pokoj vám nikdo neuklidí, ani když vyvěsíte na kliku visačku „prosím úklid“. Wifi funguje pouze v restauraci a mobilní signál je slabý (TMobile), takže k internetu se na pokoji připojíte velmi špatně. Nejčastější stížností hostů je chlad na pokojích. Přímotopné radiátory s vysokým tarifem večer jsou vyloženě nepraktické a často i nefunkční (nám fungoval pouze radiátor v koupelně). Chodba k pokojům páchne díky všudypřítomným kočkám. Snídaně je vydatná, avšak bez nápadu a značně kontrastuje s domnělým konceptem restaurace. Přehlídku Eidamu, tavených sýrů a kupovaných paštik, jogurtů a sladkého pečiva doplňuje denně stejná „domácí pomazánka“, kterou si rozhodně nezamilujete. K dispozici je i trocha pokrájené zeleniny. Pokud jste měli u večeře pocit, že obsluha je milá a na dobré úrovni, pak u snídaně bude vše jinak: únava z předešlých večerů a nervozita je znát. Smutným zážitkem je i sauna. Svléci se můžete v chladné koupelně. Hotel deklaruje kapacitu sauny až 6 osob, ale už ve třech dospělých lidech je v ohřívárně těsno. Pode dveřmi táhne chlad, ledová je i dlažba na podlaze. Sauně chybí odpočívárna, využít můžete pouze dvě křesílka v již zmíněné koupelně, tam se ale kvůli chladu dlouho nezdržíte. To celé za 300 Kč/hod. Celkový dojem už jen doplňuje schizofrenní označení hotelu. Jedete do hotelu Rosa, nebo Zlatý potok? Za mne, raději úplně jinam! reagovat

Veronika Káňová: Foto - 30. 9. 2015 18:43

Jak tak pročítám recenze a dívám se na k nim doplněné fotografie, nemohu se zbavit dojmu, že v mnoha případech jde o účelové popisy a informace. Například na fotografiích jsou vyfocena zvířata, která jsem na hotelu neviděla, židle a prostírání se také neshodují. A vyfotit si někde leták z jiné restaurace a pak tvrdit, že jsem ho viděla na daném místě může kdokoli. Co se týká osobních potyček mezi klienty a personálem, jak se říká,: "Není na Světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem." Nalijme si čistého vína a přiznejme si, že na konfliktních situacím mají svůj podíl vždy, byť ne stejnoměrně, obě strany. A každý má někdy "svůj den". Za mne se jedná o krásné a klidné místo, které stojí za to navštívit. Přeji hotelu hodně štěstí a další spokojené návštěvníky. reagovat

paviocko: Re: Foto - 27. 1. 2016 10:22

Kočky byly bohužel všude, že běhaly po chodbách, no budiž (pominu-li ten smrad), ale v restauraci, kdy si kočka skočí na vedlejší židli, mi to opravdu vadilo. A to velmi. Ano, nejsem milovník koček, to přiznávám. A nemám ráda kočičí chlupy v jídle. reagovat

Zuzik: RE: Foto - 30. 9. 2015 19:48

Paní Veroniko, jak to myslíte: "na fotografiích jsou vyfocena zvířata, která jsem na hotelu neviděla". Vy jste tam neviděla kočky? A konfliktní situaci skutečně může mít na svědomí pouze jedna strana. Obzvláště, pokud má problémů s provozem hotelu nad hlavu, nezvládá a frustraci si vybíjí na chudácích nic netušících hostech. Buďte ráda, že jste to nezažila :-( reagovat

Standa: jen projížděl a byl zvědav - 17. 11. 2015 17:46

Tak jsem projížděl okolo a měl konečně čas zastavit se na oběd a podívat jak to tam vypadá po vysílání . Ptáci v kleci v který jsou hovna a klec je v místnosti kde se podávají obědy . Dal jsem si jídlo - polévka vodová s mrkví za 55 kč ,svíčková klasika jako v hospodě , ale za 155 kč , celkem měli jen 5-6 jídel okolo 155 kč bez minutek . Personál slušný , majitelka byla super , popřáli nám každou chvíli když šli kolem stolu dobrou chut, včetně majitele který tam jen procházel . Prostředí a okolí dobrý , znám ho už roky , měl jsem tam i svoji rekrejačku . Příště tam už nejdu jsou v okolí jiný rekrejačky a hotely kde se člověk dobře nají a hlavně za mín peněz reagovat

Bára: Re: jen projížděl a byl zvědav - 21. 3. 2016 23:53

To určitě nevařila paní Jana. Byla po operaci dlouho ve stavu nemocných. A pak už jí k vaření téměř nepustili. reagovat

Jaryn: :) - 10. 2. 2016 16:25

My jsme byli v tomto hotelu v srpnu 2015 a na vlídnost personálu si nemůžeme stěžovat ba naopak. Dlouho jsem nezažil, tak milý a vstřícný personál jako zde. Takže za nás určitě palec nahoru. :) PS: Celkově bych nás zařadil mezi sympatičtější a milejší návštěvníky ubytovacích a stravovacích zařízení, proto se k nám personál všeobecné chová mile a vstřícně. Doporučuji toto chování všem hostům, možná pak budou překvapeni, že personál to ocení a oplácí stejnou mincí :) reagovat

JanaD: Re: :) - 12. 2. 2016 7:40

Pane Jaryne, to jste měl buď veliké štěští, nebo se od léta změnil personál :) Třeba si vzali k srdci hromady negativních recenzí a šli do sebe! Každopádně jsem si myslela to samé jako vy. Že jsem sympatický, milý, vstřícný a se vším spokojený host. Nebylo mi bohužel oplaceno stejnou mincí a já odjížděla s pláčem. Ačkoliv vždycky pořizuji fotky místa, kde jsme na dovolené byli, tentokrát jsem hotel Rosa ani nefotila. Abych na něj rychleji zapomněla... reagovat

janka: Re: Re: :) - 21. 3. 2016 0:10

to je smutné.. reagovat

Míša: Re: Re: :) - 22. 3. 2016 20:35

Věřím Vám, JanaD, mám s tímto hotelem také negativní zkušenosti. Jak se jen trochu někdo trochu kriticky vyjádři k jejich hotelu, majitelé ho rozcupují a vyhodí z fcb prátel, aby už nemohl napsat sebemenší kritický názor. Majitelé neumí přijmout kritiku, natož se ze svých chyb poučit. Navíc z pana majitele jde opravdu strach, měl by se léčit. reagovat

Míša: Re: Re: :) - 22. 3. 2016 20:40

Personál se v hotelu mění jako na běžícím páse, je tam velká fluktuace personálu (proč asi?), takže každý host bude mít jinou zkušenost :-) Měli by někam uklidit nervního pana majitele, aby nenervoval ani personál ani hosty, nejlíp do sklepa :-) reagovat

Bára: PANÍ JANA UŽ V HOTELU NEVAŘÍ A VAŘIT NEBUDE - 21. 3. 2016 23:49

Hlavní tahák hotelu fenomenální kuchařka a talent od pána Boha paní Jana v hotelu už nevaří a vařit nikdy nebude! Pan majitel Jindřich Lázeňský se k ní už před natáčením pořadu choval velmi hrubě a po natočení pořadu to bylo ještě horší, neunesl její popularitu. reagovat

concord1968: Re: PANÍ JANA UŽ V HOTELU NEVAŘÍ A VAŘIT NEBUDE - 24. 3. 2016 8:41

Minule som pozeral na Prime reláciu Áno, šéfe. Bola to repríza z roku 2014. Keďže ma zaujala pani kuchárka Jana a hlavne Pohlreichove ocenenie jej kvalít, zavítal som na stránku hotela Rosa alebo Zlatý potok. Chudák Zdeněk, keby čítal tie negatívne hodnotenia, tak by asi reláciu z roku 2014 schoval do šuplíka.Títo "podnikatelia" sú verným obrazom česko-_slovenskej podnikateľskej triedy. je smutné že ten vychrtlý feťák dokázal znepríjemniť život takej kuchárky ako je pani Jana.To je tak keď sa "grafik" dá do hotelierskych služieb. Ked som ho videl v tom príspevku z roku 2014, nemal som z neho dobrý pocit. A s tými kočkami tomu verím, pretože už v roku 2014 sa na obrazovke pohyboval v preistoroch nejaký čieny kocúr.Pán grafik, by si mal skočiť na inštruktáž pár kilometrov za hranice do Bavorska, aby videl ako sa má chovať majiteľ hotela alebo penziónu k hosťom.Škoda že tú prenádhernú prírodu na Šumave dokáže jeden "podnikateľ" znepríjemniť svojim chovaním hosťom. reagovat

zuza: Re: Re: PANÍ JANA UŽ V HOTELU NEVAŘÍ A VAŘIT NEBUDE - 29. 3. 2016 19:31

A vůbec nejlepší recenze a zejména arogantní odpovědi od paní Lázeňské jsou na slevomatu, to si počtete...Tam bych nejela, ani kdyby mi za to platili :-P reagovat

Miroslav: Poděkování - 5. 9. 2016 22:05

Děkuji všem za sdílené zážitky. Zrovna dnes běží repríza Ano Šéfe v televizi. Když jsem viděl záběry přírody, chtěl jsem hned vyrazit s celou rodinou. Ale do hotelu, kde všude lezou kočky, bych neposlal ani Zemana a to bych mu přál hodně zážitků... Tak si milý nepříjemný personále užívejte s kočkami. Hodně zdaru! reagovat

Pavlína: Lidi vy jste šílení - 7. 12. 2016 4:24

Práce s lidmi není jednoduchá, natož s takovými, kteří píšou tady takovýdle kraviny. Nejsem zaměstnanec Zlatého potoka, ale je to uplně jedno ve kterém hotelu člověk pracuje, jsou skvělí hosté a idioti, a ti co sem píšou recenze plné vulgarit by se měli nejprve zamyslet sami nad sebou, jestli jsou sami tací, jak vyžadují od druhých, ono to s vámi hosté taky není žádný med, pokud furt frfnáte, kritizujete, a léčíte si zde své mindráky. Shodou okolností jsem našla toto: http://www.iprima.cz/novinky/bonus-navrat-do-rosy-na-sumave-hleda-se-pani-jana-ta-co-umi-nej-knedlik, at jsou majitelé jací jsou, když vás tu čtu, nezasloužíte si, aby se k vám někdo choval hezky, protože vy sami toho nejste schopni, jo co člověk vysílá se mu po čase "nenápadně" vrací. Doporučuji vám sedět doma na prdeli a neotravovat život na hotelech. Ted se spustí lavina hrubých slov od vás, ale přesně máte ten pocit, který přenášíte na druhé, když jim tu jen sprostě nadáváte. A dobře vám tak. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání