Hotel Rosa - neprofesionální a hrubý provozovatel kazí celý dojem
Recenze hotelu Hotel Zlatý potok (dříve Hotel Rosa) **** (Česko - Jihočeský kraj - Nicov)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | JanaD |
Vloženo: | 4. 9. 2015 |
Pobyt: | červenec 2015 |
Přečteno: | 28 174x |
Recenze se líbila: | 644 čtenářům |
Fotografie: | 2 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 19 |
Hotel Rosa (nyní nově přejmenovaný na Hotel Zlatý Potok) má na internetu už poměrně dost negativních recenzí. Většina z nich odkazuje na špatné jednání ze strany majitele a personálu hotelu. K těmto recenzím se tímto připojuji. Ještě nikdy v životě jsem se nesetkala s tak neprofesionálním a hrubým přístupem provozovatele hotelu. Personál byl frustrovaný a majitel vulgární a velmi zlý!
Ubytování
Pokoj pro čtyřčlennou rodinu byl dostatečně prostorný, s přízemní terasou vedoucí před vstup hotelu, směrem k malému dětskému hřišti s plastovým hradem, pískovištěm, trampolínou a zahradními stolky. V době naší návštěvy (plná sezona) byl prostor většinou prázdný. Na pokoji byly čtyři oddělené postele, televize, stolek, dvě křesla. Dále starší, místy prodřený koberec. Koupelna starší, prostorná, se sprchovým koutem. Hotel má pěkný krytý bazén.
Do pokoje nám lezly oknem kočky, což byl trochu problém, protože jsme měli s sebou pejska.
Dětský koutek v restauraci nepůsobil moc čistě, hračky byly rozbité, knížky potrhané.
Strava a stravování
Snídaně byly frustrující. Zejména ta první. Po půl deváté se po restauraci ploužil zjevně velmi mrzutý a nevyspalý číšník, který byl neochotný a nestíhal. Nebyla horká voda na čaj, v košíku nebyl ani kousek pečiva, chybělo mléko. Na úzkém stolku, ke kterému byl špatný přístup, se válelo pár škrobových jogurtů, v chladícím boxu bylo jen máslo, tavený sýr a levný salám. O všechno jsme museli požádat a dlouho jsme čekali. Chyběla jakákoliv zelenina, bylo velice málo ovoce. "Džus" byl nahrazen nejlevnějším umělým nápojem z krabice, co se dá na trhu sehnat. Další dny jsme se snažili chodit na snídaně do 8h, aby na nás něco zbylo. Ukázalo se, že pro ranní ptáčata je k dispozici alespoň domácí pomazánka.
Večeře byly zdlouhavé a neuspokojivé. Z pár jídel, které byly v nabídce, již v 18h vždy některá chyběla. Svíčková byla nevýrazné chuti a maso tvrdé, brambory s masem jako ze školní jídelny. Docela dobré se zdály na první pohled kynuté knedlíky, dva měly však v náplni zkažené (zkvašené) jahody. Jako moučník byl obvykle malý kousek tvrdého koláče. Polévky byly chutné.
V restauraci i celém hotelu se volně pohybují kočky, sedají na židle, chodí po jídelních stolech.
Restaurace se vyhýbá označování alergenů v potravinách. Na stěně visí na zdi oznámení, že jídla obsahují alergeny všechny. Na nástěnce je vyvěšena vývěska, která se vysmívá lidem s celiakií a podobnými problémy. Je původně z Příchovic, podepsaný je pod ní celý personál hotelu Rosa. (viz. fotogalerie)
Vybavení, služby a personál hotelu
Tak tady nastává skutečná katastrofa. Personál je Achillovou patou hotelu Rosa.
Ještě nikdy jsem nezažila, aby nás někdo neustále za něco napomínal. Děti dostaly vynadáno, že si chtěly hrát a povídat s roztomilým loskutákem, nebo že se rozeběhly za kočičkou. Naše holky jsou ukázněné a domácí zvířata milují. Velmi mě to mrzelo, ale snažila jsem se personál chápat.
Co mě však rozhodilo do maximální míry, byl závěrečný incident s majitelem-provozovatelem hotelu. Naše dvanáctiměsíční štěně nám při nošení zavazadel do auta nepozorovaně proklouzlo mezi dveřmi. Než jsme si toho všimli, stál ve dveřích rozlícený, vyhublý, potetovaný muž, který na nás nepříčetně řval a používal vulgární výrazy. Byl to zřejmě majitel hotelu. Pochopila jsem, že pejsek někde něco počural. Nejprve jsem se chtěla slušně omluvit. Muž však křičel stále dál a byl velice zlý. Měla jsem co dělat, abych se nerozbrečela. Odjížděli jsme z hotelu s jedinou myšlenkou: "HOTEL ROSA - JIŽ NIKDY VÍCE".
Okolí hotelu
Okolí je krásné a možnosti výletů neomezené. Byli jsme například Klostermannově rozhledně, na hradu Kašperk. Umístění hotelu poskytuje výborné výchozí místo.
Celkový dojem
Celkový dojem hotelu kazí přístup personálu, zejména majitele hotelu. Zákazníků si neváží, je velice nepřátelský, hrubý a svým přístupem dokáže naprosto zkazit dojem z celé dovolené.
Pobyt v hotelu z tohoto důvodu rozhodně nedoporučuji. Negativní recenzi jsem nucena napsat poprvé v životě.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 21 z 36 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
David: rosa tam je kosa - 4. 9. 2015 10:22
Nemyslíte snad toho "hodného" pána, který se rozplakal nad houskovým knedlíkem paní kuchařky, která už tam dávno nepracuje a který prodává na slevomatu věci za stovku když ho při tom stojí tři stovky z pořadu Ano šéfe. Velká blamáž a divadelní představení. reagovatBára: Re: rosa tam je kosa - 21. 3. 2016 20:03
Paní Jana tam už nepracuje, utekla před tím hodným pánem na druhý konec republiky a bojí se ho. Choval se k ní sprostě už před natáčením a po natáčení, kdy překonala těžké onemocnění a on neunesl její popularitu, to bylo ještě daleko horší. Ale on mu to osud jednou spočítá. reagovat