Napsat recenzi

Nejhorší zážitek v životě !!!

Recenze hotelu Hotel Filip (Česko - Jihočeský kraj - Lipno nad Vltavou)

Hodnocení:
průměrně: 1,8/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2020
Přečteno: 183x
Recenze se líbila: 226 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Vybydlená, špinavá, neudržovaná ubytovna pro zahraniční dělníky, NE hotel!!

Smrad psí moče v kobercích, v jídelně v kleci ptáci a bar obsahoval úplně všechno co se tam dá odložit. Lednice s prosklenými dveřmi Coca-Cola(asi by se podivil dealer tohoto nápoje)plná potravin všeho druhu od masa, po nakrájený meloun, špekáčky otevřené láhve s alkoholem a cosi v igelitových pytlíkách. Chodby plné mrtvých much a okna špinavá tak že přes ně nebylo vidět ven i na pokojích, povlečení asi nebylo ani vyprané, postrádalo vůni po pracím prášku. Paní domácí líná ženská, která vysedávala večer se zvířaty a s jakýmsi personálem v jídelně místo aby alespoň utřela stoly po použití. Absolutní nezájem o ubytované, spousta závad na pokojích od lampičky bez žárovek po vypadlé dveře sprchového koutu, nefunkční Tv a mnoho dalšího a dalšího. Zírali jsme otevřenou pusou, že něco takového vůbec může být otevřené. V době Covidu-19 je to přinejmenším obrovský hazard se zdravím! Rozhodně by se o tomto provozovateli měla dozvědět příslušná místa a zjednat nápravu. NIC HORŠÍHO JSEM V ŽIVOTĚ NEZAŽILA!

Ubytování  průměrně (1,7/5)

Všude špína, pavučiny, okna přes které není vidět ven, tipuji cca 5 let nemyté, zaprané nebo spíš neprané povlečení, koberce tak špinavé, že nebyla poznat barva o zápachu raději nemluvím. Nábytek ve společ. prostorách rozlámaný, neudržovaný, uschlé kytky za oknem, všudypřítomné povalující se věci všeho druhu, hrůza tam spočinout. Celou noc jsem měla strach že po mě lezou štěnice. Nebýt tam krátce s přáteli na kolách otočila bych se a mazal pryč!

Strava a stravování  průměrně (2/5)

Snídaně klasická kontinentální, podávaná na ušmudlaných stolech, které se vůbec neutírali, natož po každém hostu. Hrnečky, sklenky opatlané, příbory to samé.Párky a vejce se nabírali na baru, kde byli přítomni plášáky, láhve s alkoholem, láhev čistícími prostředky vedle sebe jedním slovem BORDEL !

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2/5)

KATSTROFA!!! Personál vozil jídlo na snídaně vzadu v kufru osobního auta, volně naházené bochníky chleba mezi ostatními věcmi k jídlu neurčenými od špinavých bot po nějaké hadry.

Byli jsme upozorněni že jídelna se zavírá ve 22 hod. Vše jsme si museli donést, jídlo, pití a v 22 hod nás majitelka vyrazila jak nějaký hmyz. Ani jí nenapadlo pro nás hnout prstem jen v 22 hod zařvala : Končíme je deset!!!!!....vyhodila nás a tam kam zalezla bylo něco jako popelnice v domě.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

U kolárny zarostlý velký plyšák, v trávě zarostlé hrábě a jakýsi nepořádek, krabice, teráska se slunečníky napůl rozpadlá ,nebezpečí úrazu hrozilo při každém kroku.

Celkový dojem  průměrně (1,8/5)

Okamžitě zavřít celý hotel a kromě úklidu a vyházení pročůraných koberců provést plošnou dezinfekci a deratizaci. Provozovateli dát pokutu ze které se nevzpamatuje. 3 měsíce měl čas hotel v době Covid pauzy vymalovat, uklidit, vydezinfikovat.

NECHÁPU JAK MŮŽOU HYGIENICI TOTO POVOLIT????

Vůbec nedoporučuji navštívit pokud si přejete zůstat zdraví a neodjet minimálně s průjmem!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 2
z 16 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání