Klamání zákazníka
Recenze hotelu Hotel Vajgar **** (Česko - Jihočeský kraj - Jindřichův Hradec)
Hodnocení: |
průměrně:
1,8/5
|
Autor: |
Naštvaná |
Vloženo: |
3. 8. 2022 |
Pobyt: |
srpen 2022 |
Přečteno: |
42x |
Recenze se líbila: |
101
čtenářům |
Fotografie: |
4 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
-
Koupelna bez políček, háčků, při větším počtu problém.
-
Chodba u pokoje.
-
Chodba
-
Chodba
Hotel v rekonstrukci bez upozornění zákazníka. Několikery ceny, které se zákazník předem nedozví.
Ubytování
průměrně
(1,4/5)
Uvnitř vlhká spadaná omítka, díry. Pokoj bez toalety, byla jedna na konci patra společná pro několik pokojů. Usušit ruce jsme si měli do hadrového ručníku. Na pokoji koupelna, kde nebylo kam položit kartáček či pověsit ručník. Sprcha se nedala regulovat, buď se opaříte, nebo klepete zimu! Z okna byl výhled na staveniště, když jsme zvedli hlavu i na rybník Vajgar. Co nás ale dostalo byla CENA. Předem nám přišlo Check-in online, zde jsme také online zaplatili. Až po příjezdu jsme zjistili, že cena pokoje se prý změnila - snížila poté, co jsme si pokoj zarezervovali. Původní cena ale již není nikde na stránkách dohledatelná, ve vitríně před hotelem je uvedená zase jiná cena.
Strava a stravování
průměrně
(3/5)
Studená snídaně, ale bohatá. Teplá chybí.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(1,8/5)
Vybavení staré, opotřebované, často rozbité. TV nefunguje. V koupelně chybí kam pověsit ručník, postavit kartáček. Personál protivný.
Okolí hotelu
průměrně
(4,4/5)
Centrum města - moc hezké.
Celkový dojem
průměrně
(1,8/5)
Zklamání, pocit, že ho podvedli.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 2 z 5 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.