Penzion Koliba Belvedér
Recenze hotelu Penzion Koliba Belvedér (Česko - Jihočeský kraj - Horní Planá)
Hodnocení: |
průměrně:
3,6/5
|
Autor: |
Anonym |
Vloženo: |
27. 8. 2017 |
Pobyt: |
srpen 2017 |
Přečteno: |
144x |
Recenze se líbila: |
361
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
5 |
Je to tam strašné
Ubytování
průměrně
(3,4/5)
Ubytování v hroznem stavu
Strava a stravování
průměrně
(3,7/5)
Večeři tam musíte stihnout do půl 9 jinak máte smůlu a nenajite se..... v normálním hotelu je večeře Až do 10 a tady to mají úplně jinak....protože pak jsou líní vařit takže tam musíte stihnout večeři do půl 9...
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,6/5)
Personál hotelu totálně neschopní, nejsou schopny ani pustit lidi za známými. Nemohli jsme si tam ani dojít na záchod... Kuchař tam dělal scény ze tu vodu budou platit oni. Všichni tam na vás koukají jak kdyby vás chtěli zabít.... Kuchař si dovoluje docela dost.....
Okolí hotelu
průměrně
(4,2/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,6/5)
Celkový dojem hrozný, určitě tento hotel nedoporučuji, personál je neschopný, Kuchař děláscény hádá se tam s vámi...stravování strašné když za vámi přijede návštěva na hotel a chcete se najíst tak musíte jít jinam se najíst protoze restaurace je jenom pro ubytované. A ty co sem napsali ze je to super hotel a takhle tak asi byly slepí....protože jste na omylu Koliba Belvedér je jeden z nejstrašnější ch hotelů co znám... Strašné!!! Že se personál hotelu nestydí!!!!
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 7 z 9 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Renata Horová: Odpověď - 5. 1. 2018 21:58
Vážená paní Pagáčová, i přesto, že se skrýváte za anonymitu, víme zcela přesně o co se jedná. Protože ani my na Vaší návštěvu nezapomeneme. Co se týká ubytování, bydleli jste v nově rekonstruovaném apartmánu. Při příjezdu jste jím byli nadšení. Každý host je seznámen s provozními podmínkami, takže i s tím, že vaříme do 20:30 hod. Pokud si dobře pamatujeme, Váš pan manžel si objednal jídlo, a my ho uvařili. Restauraci máme otevřenou do 22:00 hod. Vaše známý (5 lidí), jste si přivedli na pokoj, aniž by jste to dali komukoliv vědět. Nikdy jsme neodmítli známé našich hostů. Líný opravdu nejsme, našim hostům se věnujeme denně 16 hodin a naše práce nás baví, díky našemu solidnímu přístupu máme stálou klientelu, která se k nám vrací ráda. Nemáme se za co stydět, svou práci se snažíme dělat dobře. Ale je pravdou, že občas přijedou i hosté (naštěstí je to 1 z 1000), kteří neakceptují naprosto nic. Pokoj jste nám vrátily zničený, postele promočené, dřevěné podlahy a zdi, poškrábané, kouřili jste na pokoji i přesto, že jsme nekuřácký hotel. Od počátku jste se chovali arogantně jak k nám, tak i k ostatním hostům. Pracuji v tomto oboru hodně dlouho, ale opravdu jsem se s takovým jednáním ještě nesetkala. reagovatFanynka paní Pagáčové: Re: Odpověď - 24. 6. 2019 10:56
Nevím, jaká je paní Pagáčová a co způsobila v penzionu za škody, faktem je, že postel měla mokrou určitě, protože do hotelu zatéká střechou. Stalo se nám to taky a to nepijeme, nekouříme a hosty na pokoj si nezveme. reagovatDana novotna: Re: Re: Odpověď - 25. 6. 2019 12:24
No vy jste asi stejná luza. Do postele vám zatekalo tak jedině že spoda!!! reagovatRenata Horová: Re: Re: Odpověď - 25. 6. 2019 14:41
Vážená fanynko paní Pagáčové, ta ironie není na místě, v každém případě pokud nám do pokojů zatéká střechou, bylo by dobré, kdyby jste nám to dala vědět, protože si skutečně nejsme ničeho vědomi. Děkujeme za odpověď. R. Horová reagovat