Napsat recenzi

Zklamání

Recenze hotelu Hotel Podhrad ***** (Česko - Jihočeský kraj - Hluboká nad Vltavou)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2017
Přečteno: 436x
Recenze se líbila: 354 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel jsme si chtěli vyzkoušet, protože plánujeme svatbu a podle prezentace hotelu na webu, se nám zdál ideální.

Pokoje na webu vypadají opravdu krásně a restaurace taktéž, ovšem realita je jiná!

Už se tu nikdy neubytujeme.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Dostali jsme pokoj ve druhém patře.

V pokoji jedno malé okénko s výhledem do křoví. Po setmění pokoj plný všemožného létajícího hmyzu. Bylo by vhodné, opatřit okénka síťkami.

Pokojík byl temný.

Koberec zašlý.

V koupelně rez na vaně. V koupelně na pokoji 029 praskliny na obkladech.

Strava a stravování  průměrně (3,7/5)

Snídaně byly bez chyby. I personál byl příjemný.

Do hotelové restaurace jsme se na oběd ani na večeři nedostali, kvůli neochotnému a neskutečně nepříjemnému personálu, takže nemůžeme hodnotit.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

S takovým chováním jsme se ještě nikdy nesetkali!

Na recepci neochotní a nepříjemní neprofesionálové. Při příjezdu jsme dostali k vyplnění osobní karty, ovšem na tužku slečna recepční pozapomněla. Došlo ji to až po několika minutách, při tom ještě stačila převrhnout nádobu s vodou. No ještě štěstí, že ne na nás. Podala nám jiné informace, než její kolegyně, která se s námi nechtěla ani bavit! Museli jsme z ní pomalu páčit každé slovo. Byla otrávená a dávala nám jasné najevo, že ji příšerně otravujeme. Na náš požadavek o změnu pokoje na takový, který prezentuje hotel na webu, nám jen odsekla, že žádný jiný není.

Druhý den nám hotel nabídl (dle jejich vlastních slov) lepší pokoj. Na webu ale nic o "horších" a "lepších" pokojích nic není. Nový pokoj jsme dostali v depandanci Knížecí dvůr, kde je ubytování (dle ceníku) levnější, než v hotelu Podhrad.

Platili jsme ale cenu, která nám měla být účtována za hotel! A to rozhodně ne za pokoj, kde jsme spali první noc!

Pokud jde o vyúčtování, zarazila nás také další okolnost. Byli jsme si zaregistrovat výřivku s bazénem, protože v ceně ubytování je hodina této služby zdarma. A přiobjednali si hodinu navíc. Paní ve wellness nám sama od sebe řekla, že našeho syna nám účtovat nebude. Jenže naúčtovala.

O těch pár drobných nejde. Jen to podtrhlo celkový charakter chování personálu.

Okolí hotelu  průměrně (4,3/5)

Okolní restaurace jsou jiné, profesionální! Personál je u konkurence velmi milý a ochotný. Vyžití mimo hotel je skvělé.

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

Nejen, že svou svatební hostinu i pobyt uskutečníme u konkurence. Ale kdykoliv se v budoucnu rozhodneme znovu navštívit Hlubokou, tomuto hotelu se vyhneme obloukem! A ani jej nikomu nedoporučíme!

Nikomu totiž nepřejeme, aby se cítil celý víkend jako obtížný hmyz!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 5
z 7 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání