Zklamání
Recenze hotelu Hotel Podhrad ***** (Česko - Jihočeský kraj - Hluboká nad Vltavou)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Monika |
Vloženo: | 27. 8. 2017 |
Pobyt: | srpen 2017 |
Přečteno: | 436x |
Recenze se líbila: | 346 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Hotel jsme si chtěli vyzkoušet, protože plánujeme svatbu a podle prezentace hotelu na webu, se nám zdál ideální.
Pokoje na webu vypadají opravdu krásně a restaurace taktéž, ovšem realita je jiná!
Už se tu nikdy neubytujeme.
Ubytování
Dostali jsme pokoj ve druhém patře.
V pokoji jedno malé okénko s výhledem do křoví. Po setmění pokoj plný všemožného létajícího hmyzu. Bylo by vhodné, opatřit okénka síťkami.
Pokojík byl temný.
Koberec zašlý.
V koupelně rez na vaně. V koupelně na pokoji 029 praskliny na obkladech.
Strava a stravování
Snídaně byly bez chyby. I personál byl příjemný.
Do hotelové restaurace jsme se na oběd ani na večeři nedostali, kvůli neochotnému a neskutečně nepříjemnému personálu, takže nemůžeme hodnotit.
Vybavení, služby a personál hotelu
S takovým chováním jsme se ještě nikdy nesetkali!
Na recepci neochotní a nepříjemní neprofesionálové. Při příjezdu jsme dostali k vyplnění osobní karty, ovšem na tužku slečna recepční pozapomněla. Došlo ji to až po několika minutách, při tom ještě stačila převrhnout nádobu s vodou. No ještě štěstí, že ne na nás. Podala nám jiné informace, než její kolegyně, která se s námi nechtěla ani bavit! Museli jsme z ní pomalu páčit každé slovo. Byla otrávená a dávala nám jasné najevo, že ji příšerně otravujeme. Na náš požadavek o změnu pokoje na takový, který prezentuje hotel na webu, nám jen odsekla, že žádný jiný není.
Druhý den nám hotel nabídl (dle jejich vlastních slov) lepší pokoj. Na webu ale nic o "horších" a "lepších" pokojích nic není. Nový pokoj jsme dostali v depandanci Knížecí dvůr, kde je ubytování (dle ceníku) levnější, než v hotelu Podhrad.
Platili jsme ale cenu, která nám měla být účtována za hotel! A to rozhodně ne za pokoj, kde jsme spali první noc!
Pokud jde o vyúčtování, zarazila nás také další okolnost. Byli jsme si zaregistrovat výřivku s bazénem, protože v ceně ubytování je hodina této služby zdarma. A přiobjednali si hodinu navíc. Paní ve wellness nám sama od sebe řekla, že našeho syna nám účtovat nebude. Jenže naúčtovala.
O těch pár drobných nejde. Jen to podtrhlo celkový charakter chování personálu.
Okolí hotelu
Okolní restaurace jsou jiné, profesionální! Personál je u konkurence velmi milý a ochotný. Vyžití mimo hotel je skvělé.
Celkový dojem
Nejen, že svou svatební hostinu i pobyt uskutečníme u konkurence. Ale kdykoliv se v budoucnu rozhodneme znovu navštívit Hlubokou, tomuto hotelu se vyhneme obloukem! A ani jej nikomu nedoporučíme!
Nikomu totiž nepřejeme, aby se cítil celý víkend jako obtížný hmyz!
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 5 z 7 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »