Napsat recenzi

Velké zklamání z kuchyně

Recenze hotelu Wellness Hotel Frymburk *** (Česko - Jihočeský kraj - Frymburk)

Hodnocení:
průměrně: 2,3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2015
Přečteno: 562x
Recenze se líbila: 419 čtenářům
Fotografie: 6
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Místo kde parkujete svůj vůz. Místo kde parkujete svůj vůz.
  • Jedna z hotelových cest wellness centra. Jedna z hotelových cest wellness centra.
  • Cesta k pláži. Cesta k pláži.
  • Zbytky dřevěné terasy na slunné louce před aquparkem. Zbytky dřevěné terasy na slunné louce před aquparkem.
  • Další cesta v areálu. Další cesta v areálu.
  • Schody od pláže k hotelu. Schody od pláže k hotelu.

Příjemně strávený čas s rodinou na Lipně. Bohužel služby zdejšího komplexu - WELLNESS HOTEL FRYMBURK - toho nebyl příčinou. Největší zklamání nás čekalo v podobě kuchyně, restaurace a aquaparku. Více v jednotlivých sekcích. Pokud tuto recenzi čte také hotelový management, na kterou jsem odkazoval v hodnocení služeb. Berte ji prosím vážněji než personál, který jsme na chyby upozorňovali během pobytu. Zjistili jsme, že nejsme jediní kdo píše negativní recenze na Váš hotel.

Ubytování  průměrně (2,5/5)

Interiéry pro ubytování hostů jsou pěkně zařízeny. Vybavenost hotelových pokojů odpovídá standartu 4*. Sociální zařízení čisté a prostorné. Pokojový servis plně funkční a stále se dotazoval na úklid na spokojenost či zda-li něco nepotřebujeme.

Strava a stravování  průměrně (2,7/5)

Nejlepším hodnocením bude pořekadlo. Za hodně peněz málo muziky. V kuchyni vaří pravděpodobně učni prvních ročníků oboru kuchař. Nic horšího jsme za svůj život nezažili. A to si do dnes pamatuji jídlo ze školních jídelen :-) Jídlo bylo studené, knedlíky syrové, těstoviny rozvařené, masa nedovařené, ryby rozblemcané. Kuchař po celý pobyt nepředvedl žádnou kreativitu a fantazii, zapomeňte na palačinky, vafle atd. Jídlo nebylo také někdy popsáno a označeno jaké obsahuje alergeny.

Anglické snídaně každý den omrzí, studené párky nechutnají. Ovocná mísa - kyselá jablka, grep a citróny, který z nich by si jako ovoce dal citrón bych rád viděl :-) Zálivky na saláty čpěli kyselinou octovou, až se mi kroutili palce u nohou. V jakémkoli bufetu na pláži v této lokalitě dostanete teplejší a chutnější jídlo. Toliko ke kuchyni zdejšího Wellness hotelu, ale další perla Vás čeká v podobě servisu v restauraci. Více informací v následující sekci.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,6/5)

Recepce splnila naše očekávání, vstřícný, komunikativní personál. Lobby bar se snažil, ale kávu by se měli naučit připravovat dle posledních standardů!

Aquapark nenabízel to co bylo proklamováno. Tobogán byl po většinu času zavřený, divoká řeka nebyla v provozu ani jednou, vířívá vana pro 5 osob byla stále plná.

Minigolf je dobrou zábavou pro rodiny s dětmi když je špatné počasí. Personál recepce wellness centra by měl být prozkoušen z jazykové dovednosti, takou ostudu, kterou tam slečny předváděli by také 4* hotel nemusel ustát! Dále rozvádět nebudu!

Perlou na závěr je však personál restaurace, kdy chování jednotlivců přesahovalo míru drzosti až sprostého chování. Číšník přijde k Vašemu stolu nepozdraví a čeká s lístkem v ruce až si prostě objednáte! Když jsem objednal džbán vody s citrónem přinesl nám oštípaný džbán a skleničky v komínku ať si to rozebereme! :-( Při snídani kdy slečna sklidila po předchozích klientech jsem požádal o prostření (příbory a ubrousky). Reakcí bylo, že se omlouvá, že nestíhá, a prostřela. Poté mi suše oznámila, že příbory a ubrousky jsou TAM a ukázala na druhý roh jídelny :-) Poté i přes časovou tíseň řešila moji prosbu s kolegyní právě v tom rohu a klepala si na čelo. Musím podotknout, že jde nejspíše o brigádníky, ale bohužel právě tyto brigádníci ničí renomé tohoto hotelu! Jedinou kompetentní osobou je pan Peťula, pravděpodobně jde o vedoucího provozu, který jako jediný měl také vizitku se jménem. Byla zde ještě jedna snaživá brigádnice bohužel neměla vizitku jako všichni ostatní (mladá blondýnka). Větší samolibost a neúcty ke klientům jsem nezažil.

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

Pro představu jak vypadají exteriéry - zahrada jsem pořídil pár fotografií, které jsou přílohou této recenze. Předpokládá se, že se v zahradě nezdržíte a půjdete k jezeru na pláž.

Celkový dojem  průměrně (2,3/5)

Vyhozené peníze, které za tu zkušenost, ale stáli. Napříště budu daleko důkladněji vyhledávat jakékoli aktuální recenze! Tento hotel bych na základě popsaných skutečností nedoporučil. Snad jedině jako ubytovací zařízení a všechny ostatní služby bych čerpal v blízkém okolí.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 17
z 61 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky
  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro mládež
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání