Napsat recenzi

recepce hotelu

Recenze hotelu Wellness Hotel Frymburk *** (Česko - Jihočeský kraj - Frymburk)

Hodnocení:
průměrně: 2,3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2021
Přečteno: 145x
Recenze se líbila: 170 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Byla jsem na tomto hotelu ubytována v termínu od neděle 1. 8. 2021 do soboty 7. 8. 2021. Je to hezký hotel v krásném prostředí. Užívala jsem si pobyt, a hlavně veškeré procedury. Protože jsem si na den odjezdu chtěla ještě jednu proceduru přidat, potřebovala jsem si odložit hodinu odjezdu. Zašla jsem si tedy hned na začátku pobytu na horní hotelovou recepci, kde byl příjemný a ochotný personál, který mě upozornil, že to lze pouze v případě, že není pokoj dál rezervován. Po kontrole zjistili, že tento pokoj další rezervaci nemá, a nic tedy nebrání prodloužení hodiny odjezdu. Na účet mi byl připsán poplatek za prodloužený odjezd v hodnotě 500 Kč a já byla spokojená. Byla jsem ujištěna, že je vše zařízené. Jaké bylo však mé překvapení a šok, když jsem v sobotu (7.8.2021) - v den odjezdu – zjistila, že mi nefunguje v 10,05 hod karta na pokoj. Obrátila jsem se tedy na horní hotelovou recepci, kde byla tentokrát velmi arogantní dáma, která mi přikázala vystěhovat pokoj do půl hodiny. Byla velmi nepříjemná a v podstatě mě obvinila, že je to moje chyba. Cítila jsem se opravdu hrozně. Kdyby mi předem oznámili, že provedli změnu i přes to, že jsem měla zarezervovaný prodloužený odjezd, snad bych to i pochopila. Pravděpodobně host, který končí svůj pobyt a má již z 90 % vše uhrazeno, není podle zmíněné a evidentně nevychované paní recepční pro hotel již dál zajímavý. Arogantní dáma se mi ani neomluvila. Při rychlém a ukvapeném balení jsem zapomněla na pokoji kabelu s dárky, což jsem v tom úprku vůbec netušila. Díky zcela jinému přístupu spodní wellness recepce, kde se mi za celý hotel nejen omluvili, ale ještě nechali zkontrolovat můj pokoj a moji kabelu mi našli a předali, nebude mít vzpomínka na tento pobyt, tak hořkou příchuť.

Poděkování patří paní Mačkové Veronice a Losové Aleně.

Dále i Marii Váchové, která je naprosto skvělá, velmi příjemná a velice šikovná, stejně jako Alena Pavlová, kvůli kterým se jistě hosté na hotel rádi vrací.

ČAPKOVÁ

Ubytování  průměrně (2,5/5)

celkem v pořádku

Strava a stravování  průměrně (2,7/5)

dobré

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,6/5)

jedna arogantní recepční

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

krásné

Celkový dojem  průměrně (2,3/5)

proškolit recepční v slušném chování

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 17
z 61 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání