Napsat recenzi

Jednou a dost

Recenze hotelu Wellness Hotel Frymburk *** (Česko - Jihočeský kraj - Frymburk)

Hodnocení:
průměrně: 2,3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2024
Přečteno: 0x
Recenze se líbila: 24 čtenářům
Fotografie: 3
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Jídelna Jídelna
  • Mřížka v jídelně Mřížka v jídelně

Z pobytu ve Wellness hotelu Frymburk jsem byla celkově zklamána. Poměr cena x výkon určitě neodpovídá. Nefunkční venkovní velký bazén (dle informací již od začátku sezony), očekávala bych o tom nějakou informaci, omluvu, kompenzaci. Ve čtvrtek byl zprovozněn, ale voda byla ledová, nešlo tam pustit děti (kdyby byl napuštěný od 1.7. určitě by se ohřál). Čistota dětského vnitřního bazénku - brouzdaliště? Černý mastný pruh na dlaždičkách. A o tom, že jsme si jeden den objednali bowling a druhý den nefungoval, neboť ho po výpadku proudu před dvěma dny nikdo nezkontroloval, ani nemá cenu psát.

Ubytování  průměrně (2,5/5)

Nenapadlo mne, že ve 4 hvězdičkovém hotelu nebude na pokoji klimatizace. Úložné prostory minimální (jedna úzká skříň a nízké skříňky pro pět osob nedostačující - děti musely mít věci nahoře na skříňkách, boty není kam dát, nedovedu si představit být tu v zimě).Čistota na pokoji byla vcelku dobrá (jen jsem neměla odkrýt prostěradlo na přistýlce - bohužel jsem si hnusnou, flekatou matraci nevyfotila).

Strava a stravování  průměrně (2,7/5)

Strava mě také nijak neuchvátila. Chuťově celkem dobré, ale snídaně každý den naprosto stejné, večeře trochu obměňované, ale s ohledem na cenu bych čekala víc. No a čistota v jídelně????? Bohužel mi upadla vidlička a odhrnula jsem záclonu - závěs. Hrůza, kterou jsem si vyfotila - přikládám. Myslím, že letos tam ještě nikdo neuklízel.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,6/5)

Jeden ze tří županů neměl ani jedno funkční poutko na pásek (místo jednoho byla díra, druhé viselo na jedné straně - asi chyba firmy poskytující praní hotelu). S ohledem na to, že součástí hotelu je aquapark, bych očekávala k dispozici sušák (investice cca za 500,-Kč by snad hotel vzhledem k cenám nepoložila). Bylo nás pět a usušit plavky na "zábradlí" nebylo zrovna ideální, nehledě na to, že při bouřce lítaly po balkonu. Měla jsem s sebou i šňůru a kolíčky - nebylo kde uchytit. Župany neuschly za celou dobu, takže lezete do mokrých plavek a vlhkého županu.

Abych jen nekritizovala. Jednání všech pracovníků na recepci bylo vždy slušné, příjemné a vstřícné.

Svět pod hladinou má své kouzlo a děti byly nadšené.

Dětem se líbili animátoři :o), byli fajn.

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

V zahradě jsme po několika dnech objevili jakousi zahradní - grilovací - restauraci - nefunkční.

Celkový dojem  průměrně (2,3/5)

Možná, kdybych neměla s čím srovnávat, nebyla bych tak kritická, ale v polovině června jsme byli s dětmi na několik dní v Aqualandu Moravia. Pobyt rovněž s polopenzí, cenově obdobné, ale úrovní ubytování, čistotou a stravou diametrálně odlišné (nemluvě o množství atrakcí a bazénů). V porovnání s Frymburkem tak na 10 hvězdiček.

Takže závěrem, hotel Frymburk nikomu rozhodně nedoporučím,

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 17
z 61 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání