Napsat recenzi

Pension U Kostela (Česko - Frymburk)

Recenze hotelu Pension U Kostela (Česko - Jihočeský kraj - Frymburk)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: leden 2014
Přečteno: 760x
Recenze se líbila: 524 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 6

Jednání paní vedoucí byl hodnotila záporně,pokud si zarezervujete víc pokojů a někomu se stane nějaká nepříjemná událost,tak paní vedoucí nebude mít pochopení a peníze za neobsazený pokoj bude celé vymáhat po vás klidně i uprostřed plné restaurace + vás pomlouvat u vedlejšího stolu. Bude Vám vyhrožovat policií ,soudama a vyhrožovat,že pokud nezaplatíte,nepustí vás na pokoj a to se nestydí ani na Silvestra...

Ubytování  průměrně (3/5)

Při vstupu do hotelu na vás dýchne plísen, poté musíte čekat na recepci min. 30 min. než se někdo uráčí přijít a ubytovat vás. Náš pokoj byl podkrovní + zaplacená přistýlka. Pokoj byl velmi malý,takže do postele musíte lézt po čtyřech,přez přistýlku. Starší lidé, nevim jak to budou dělat. CCA ve 2 hodiny ráno se přistýlka s mým synem rozložila a 2x spadl.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Není velký výběr jídel.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Vybavení na rok 2014 nic moc, televize před kterou si musíte dát lupu,aby jste něco viděly, mini bar jak je prezentován,jsem nenašla. Uklizečka ochotná. Paní vedoucí neprofesionální a nikomu nepřeji zažít s touto osobou co my.

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Kousek do centra, kousek k vodě. Na lyže musíte ject autem na Lipno.

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Paní vedoucí jedním slovem nepříjemná.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 3
z 6 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Kotrbová Jana: Bezohlední hosté - 26. 2. 2014 12:46

Dobrý den,ráda bych okomentovala Vaši recenzi, bydleli jsme totiž vedle Vás, takže co na Vás dýchlo při vstupu do penzionu nevím, ale na nás dýchal každou noc kouř, jak jste kouřili na pokoji, přesto, že je celý penzion nekuřácký a z toho důvodu jsme si ho vybrali my. Pokud pod synem praskla přistýlka, tak se také nedivím, sama jsem posílala manžela v jednu ráno, aby na Vás šel zaklepat, že jste nám vzbudili již po několikáté děti ..což si asi pamatujete a kdyby na Vás nevolala policii paní vedoucí, tak jsme ji zavolali my.. Totálně jste nám zkazili celý pobyt svým nevhodným chováním, naprosto netolerantní k ostatním ubytovaným, kteří měli také děti a obdivuji trpělivost majitelů s Vámi. reagovat

Radka : Re: Bezohlední hosté - 1. 3. 2014 21:29

Haha pokud o něčem nevíte,tak nereagujte to zaprvé a za druhé bezohlenní jste vy,taky moc lidí nestrpí uječené děti a nevychované co lítají po chodbách celý den! Taky mi to kazilo pobyt a vy mi něco vykládejte o klidu! Pokud chcete klid,tak musíte někam do lesa s těma vašema dětma uječenýma dětma a na Silvestra asi mít klid je těžké.... A majitelka dostala zapaceno za 2 dny 10 tisíc , tak proto nevolala policii jak tady lžete...stejně tohle píše majitelka :_D reagovat

Petra: Pension U Kostela - 9. 3. 2014 16:26

Po přečtení recenze p. Radky musím souhlasit s tím,že v restauraci jsem seděla,když p. majitelka řešila něco s hosty u stolu( ted vím přesně co) a opravdu se to nehodilo a toto chování je naprosto neadekvátní! Také nedoporučuji! reagovat

Radka: Re: Pension U Kostela - 10. 3. 2014 23:20

Děkuji za Váš názor a podporu,vážím si toho! reagovat

Mgr. Petra Procházková: Odpověď na recenzi - 10. 3. 2014 14:09

Dobrý den paní Radko, mrzí mne, že jste byla s mých chováním a našim pensionem nespokojená, ale bohužel nemohu vyhovět zjevně všem. Nepište prosím lživé informace na veřejný web, je to trestné. Platili jste 3 noci dle ceníkových sazeb - tedy 1.000,-Kč za pokoj a noc. Před pobytem jste byli informováni o cenách i storno podmínkách, které jste potvrdili. Proto je naprosto logické,že když jste si objednali 3 pokoje, požadovala jsem platbu za všechny objednané pokoje. Je to běžný postup ve všech ubytovacích zařízeních, to byste byla nespokojená naprosto všude. Paní *** nemá uječené děti. Děti jsou jaké jsou a my jsme rodinný pension, kde rodiny s dětmi vítáme. Takže si příště vyberte určitě jiný pension, kam děti nesmí. Mějte se pěkně. Mgr. Petra Procházková reagovat

Radka: Re: Odpověď na recenzi - 10. 3. 2014 22:17

Paní Mgr, a je také trestné mít vyplněný příimový pokladní doklad,jak jste ho vyplnila vy? Schválně se na tohle zeptejte Vašeho právníka a nebo policii. Taky se mějte pěkně! Už mě to nebaví....tady psát! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání