Napsat recenzi

"Hotel"?? Katastrofa!!!

Recenze hotelu Hotel Fontána *** (Česko - Jihočeský kraj - Frymburk)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2019
Přečteno: 135x
Recenze se líbila: 227 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Toto ubytování by nemělo mít v názvu hotel. To není hotel. Rozhodně nedoporučuji.

Ubytování  průměrně (2,8/5)

Po zakoupení pobytu jsem si přečetla negativní recenze a bála se, kam jedeme. Bohužel obavy se vyplnily. Realita absolutně neodpovídá prezentaci na internetu. Kdybychom dostali pokoj, který jsme si objednali, možná. Rodinné pokoje vypadaly dobře (rekonstrukce, nebo aspoň nový nábytek). Bohužel jsme dostali pokoj, kde to smrdělo zatuchlinou, starý nábytek, okna, dveře. Rozvrzaná jedna postel, s jetými výplněmi polštářů (staré peří?), stejně tak deka. Manželská postel byla po bocích flekatá, neodvážili jsme se odkrýt prostěradlo. Na posteli labutě z osušky, jako proč?! Museli jsme si říct o ručníky, předložku před vanu a vyluxování, všude byl prach (koberec,hlavně v rozích), po odhrnutí závěsů pavučiny. Splněno až druhý den večer. Neuklízí se vůbec během pobytu. O to nám nešlo, stačilo vysypat koš = nic... Nedostačující personál asi.

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Měli jsme pobyt jen se snídaní, takže ostatní jídlo nemůžu hodnotit. Snídaně děs, automat na kávu, tekla břečka. Postmix na džusy, z toho tekl asi jen jeden, ani jsem to pak nezkoušela. Malý výběr pečiva, salámy, šunky, sýry, ok. Ale žádné ovoce. Nestačí doplňovat jídlo ani nádobí, příbory. Nebo pak nedoplňují? Snídaně jsou od 8, jdete v 8.30 a už skoro nic není. Možná také proto, že spousta hostů si odnáší z restaurace jídlo, asi svačinky na den a nikdo to nekontroluje.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Na baru nepříjemný číšník, takový obstarožní seladon, který měl nemístné až urážlivé poznámky. Chtěli jsme si sednout na terase a objednat si něco k pití. Když dlouho nešel, šla jsem se zeptat na bar, bylo mi odpovězeno, proč nejdeme na večeři. Chtěli jsme jen pití, na to odpověděl, že nestíhá, že je tam sám. Když jsem mu řekla, že to má blbý, bylo mi odpovězeno, že jsem nervózní a ať si dám místo 2 dl vína raději celou láhev. Při odjezdu měla paní recepční problém rozdělit účet na 3/3 a neměla vůbec drobné. Pracovala jsem v hotelech jako recepční 13 let, tak vím, jak to chodí, hotelová recepce prostě musí mít v pokladně dostatečnou zásobu peněz, potažmo drobných!

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

v okolí není možnost nákupu, dojížděli jsme vedle do Frymburku.

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Jak vůbec může někdo provozovat toto ubytování v tomto stavu, s nedostatkem personálu a ještě to nazývat hotel?! A 3 hvězdičky vzali kde?! Majitel "hotelu" by měl buď zavřít, vše zrekonstruovat, najmout adekvátní počet normálního personálu a pak začít znovu, od nuly... Nebo pokračovat v zajetém stylu, ovšem potom by se to mělo přejmenovat na ubytovnu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 32
z 67 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Jihočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání