Napsat recenzi

Recenze hotelu Jestřábí

Recenze hotelu Hotel Jestřabí *** (Česko - Jihočeský kraj - Černá v Pošumaví)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: leden 2016
Přečteno: 495x
Recenze se líbila: 436 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel bych ohodnotila jako průměrný, vhodný pro lyžařské a školní zájezdy.

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Ubytování bylo pěkné, ale nečisté. Hned po příchodu nás na balkóně přivítalo shnilé jablko a igelitový pytlík. Ve skříni na nás čekala plastová lahev. Měli jsme problémy se světlem, žárovka v koupelně fungovala jen když se jí chtělo a k žárovce na chodbě jsme museli přivolat personál.

Kromě nepořádku bylo ubytování komfortní, hezky zařízené.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Hotel se chlubí stravou formou švédských stolů. No, očekávali jsme teda trochu jiné, možná o něco rozsáhlejší švédské stoly. Výběr byl opravdu malý, obvykle dvě jídla, k tomu nějaká dušená zelenina, jedna polévka a zeleninový salát (ten musím pochválit, skvěle dochucený). Jídlo bylo ale studené a museli jsme si vše přisolit, pokud se tedy nejednalo o povidlové knedlíky, ty by nám slané asi nekoštovaly.

Snídaně obnášely pečivo, salámy, sýry, marmelády, někdy i párky,cereálie a nějaké ovoce. Snídaně nám docela vyhovovaly.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Co se týče služeb, tak nemáme moc co hodnotit. Nebylo nám nic nabídnuto, protože nejspíš ani nebylo co nabídnout. Jediná možná aktivita bylo asi sezení u baru nebo snaha o připojení na nefunkční wifi. A kulečník.

Co se týče personálu, potkali jsme jen tři osoby.

- (nejspíš) majitel hotelu: Sympatický pán, který při měnění žárovky pronesl, že máme na pokoji mnoho krámů.

- pan číšník: Ani jednou jsme s ním nemluvili, ale vypadal mile.

- paní na recepci: Tak ta nám nebyla ani trošičku příjemná, nekomunikativní. Bylo na ní opravdu vidět, že jí přítomnost dospívajících dětí na lyžařském zájezdu velice netěší. Jediné, co jsme od ní zaslechli bylo to, že na pokoje wifi nedosáhne. A to jsem jí (já osobně) každý den popřála dobré ráno nebo jí poděkovala za to, že si u ní můžeme zanechat klíče od pokoje přes den. Neodpověděla ani jednou a otráveně hleděla do počítače.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Okolí hotelu bylo pěkné, protože se hotel nachází poblíž lipenské přehrady a lyžařského areálu Hochficht. Co se ale týče přímo hotelového areálu - nic extra. Nikdo se zřejmě neobtěžoval odhrabáním sněhu. Celý areál byl doslova ledová klouzačka. Ke konci pobytu se oteplilo a sníh se tedy odstranil sám, bez pomoci personálu. Bylo to ale možná ještě horší, protože areál se proměnil v bahenní koupel. Než jsme se z pokoje dostali do jídelny, málem nás pohltila bažina.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Pobyt jsme si docela užili, ikdyž to bylo spíše díky lyžařskému areálu Hochficht, kde se nám moc líbilo :)

Hotel ale nebyl úplně nejhorší. Nemůžeme říct, že jsme se nenajedli. Spalo se nám dobře.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 6
z 14 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání