Napsat recenzi

Hodnocení Bouda na Waldheimu neboli Chalupa C5-013 ve Vítkovicích

Recenze hotelu Bouda na Waldheimu nebo chalupa ve Vítkovicích C5-013 (Česko - Vítkovice v Krkonoších)

Hodnocení:
Vloženo:
Pobyt: srpen 2012
Přečteno: 478x
Recenze se líbila: 498 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

Chalupa je na hezkém místě pro hřebenové tůry (zastávka busu na Horní Mísečky a dále na Zlaté Návrší je hned u chalupy), ale vybavenost je velmi slabá a vstřícnost či snaha o zajištění ubytovaným hostům pěkný pobyt žádná. Přitom by stačilo tak málo. Dokoupit pár hrnců a skleniček, do každého pokoje alespoň jednu lampičku na čtení, vytisknout jízdní řád autobusu, aby člověk nemusel jít ven si ho opsat....

Ubytování 

Ubytování jsme zarezervovali přes CK **( chalupa C5-013), takže jsme jméno ubytovacího zařízení i odkaz na jejich vlastní webové stránky dostali až těsně před nástupem pobytu.

MAJITEL BYDLÍ V OBJEKTU

Nikde (ani na webu CK ani na vlastních stránkách majitele) nebylo uvedeno, že majitel s rodinou žije v objektu a to ne odděleně, ale pohybuje se po objektu volně, aby se dostal ze "své" kuchyně v přízemí do vlastních pokojů v patře. Jela nás uzavřená skupina a nepředpokládali jsme, že se bude po objektu pohybovat ještě někdo jiný. Představa, že bych si ranní kávu šla uvařit do kuchyně v pyžamu mi byla rázem nepříjemná.

ZÁKLADNÍ VYBAVENOST VELMI SLABÁ

Přestože jsme věděli, že si máme přivézt vlastní ručníky i hygienické potřeby, přece jen bývá v podobných ubytovacích zařízeních standardem dát na záchody (nebo alespoň na jeden ze záchodů!) alespoň jednu roličku toaletního papíru, aby první věc, kterou člověk hledá a vybaluje z auta nemusel být toaletní papír.

CK *** nabízí pronájem zejména celých chat a chalup, Bouda na Waldheimu má kapacitu 22 osob, tedy se dá předpokládat, že tam pojede uzavřená skupina lidí, bude chtít si chtít společně uvařit, najíst se - zkrátka pobývat společně. Ovšem kuchyňka je pro tento účel nedostatečně vybavená. Talířů, příborů a sklenic je dostatečný počet (byť směsice reklamních předmětů až po skleničky od hořčice; sklenička na víno žádná), misek je asi pět kusů, ale hlavně zcela chybí hrnce pro větší než čtyřčlennou rodinu! Hrnců je jen několik a všechny velmi malé (max 3 litry). Takže nelze uvařit ani polívku pro větší skupinu lidí. Což je pro uzavřenou skupinu lidí při pronájmu celé chalupy nevyhovující. Správce objektu naší žádost nejprve zcela zamítl, se slovy "ať si to vyřídíme se synem" (=ubytovatelem), pak se dotazoval kde, že má větší hrnce sehnat. Když jsme mu navrhli, aby je koupil, vypadal zděšeně.

OSVĚTLENÍ

V celém objektu jsou nainstalovány úsporné žárovky se svítivostí ekvivalentu asi tak 15W = nepříjemné šero. V kuchyni nešlo po 16:00 hodině skoro vařit; atmosféra posezení ve společenské místnosti získala velmi "atraktivní" odstín osvětlení; na pokojích je stejně špatné osvětlení a žádná lampička, kde by si člověk mohl číst knihu aniž by rušil ostatní spáče. Na chodbách je stejné, nedostatečné osvětlení, ovšem vylepšené o časový vypínač nastavený zhruba na 30 vteřin. Takže když se v noci člověk vydá na záchod, tak sice na záchod dojde, ale ven opět vychází do tmy a hledá vypínač. Osvětlení je opravdu nedostačující. V noci nelze nechat svítit na chodbě ani jedno malé světýlko. Pro naší skupinu s dětmi, které se měly v noci vydávat do naprosté tmy (opravdu naprosté tmy, venku není žádné veřejné osvětlení, které by vrhalo alespoň trošku světla dovnitř) hledat pokoj rodičů, to bylo velmi nepříjemné. Přitom majitel vybírá 100,- Kč denně za elektřinu.

ZÁVĚREČNÝ ÚKLID

Přestože je v ubytovacích podmínkách CK *** v článku V., bodu 4. CK že: "Úklid rekreačního objektu zajišťuje ubytovatel. Zákazník je však povinen objekt odevzdat ve stejném stavu v jakém ho převzal." Majitel nás nutil přivézt si čistící prostředky a vyluxovat a vytřít celý objekt. Takže vlastně udělat půlku úklidu pro další skupinu za něj (zbývá mu jen znovu povléct postele a umýt koupelny).

Chalupa je na hezkém místě pro hřebenové tůry (zastávka busu na Horní Mísečky a dále na Zlaté Návrší je hned u chalupy), ale vybavenost je velmi slabá a vstřícnost či snaha o zajištění ubytovaným hostům pěkný pobyt žádná. Přitom by stačilo tak málo. Dokoupit pár hrnců a skleniček, do každého pokoje alespoň jednu lampičku na čtení, vytisknout jízdní řád autobusu, aby člověk nemusel jít ven si ho opsat....

CK *** se postavila k mé stížnosti zcela odmítavě, za veškeré informace uvedené na jejich webu prý ručí majitel objektu, detaily ohledně úklidu také odmítli řešit. Takže za 3,500,- Kč (poplatek CK) jsem získala kontakt na majitele Boudy na Waldheimu. Rozhodně s CK *** už nepojedeme a do Boudy na Waldheimu také ne.

Strava a stravování 

Ubytování v chalupě jsme měli bez stravy.

Vybavení, služby a personál hotelu 

Slabé (viz podrobnosti v sekci Ubytování).

Okolí hotelu 

velmi pěkné

Celkový dojem 

slabý - už sem nikdy nepojedeme

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 1 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

Komentáře

Terezie Králová: Bouda na Waldheimu - 4. 9. 2012 8:53

Rozhodně nedopuručuji! Majitel objektu je schován za roletou v jídelně, nikde se pořádně nesvítí, kuchyň je pro 20 lidí malá a špatně vybavená a mají velmi smradlavé staré polštáře a peřiny. reagovat

Hana Kyrianová: podobná zkušenost - 10. 8. 2014 19:58

Máme sice jinou, ale vlastně velmi podobnou zkušenost. **** inzeruje chaty s mapou, která neodpovídá skutečné lokalitě a zaštiťuje toto chování smlouvou. Jejich popisy jsou v podstatě reklamní, takže nelze spoléhat, že dostanete to, co si myslíte, že objednáváte. Takže naše chata byla prostě jinde, než jsme si mysleli podle jejich údajů. Druhá věc je, že naše cena pobytu byla o 600,- Kč za den navýšena. V našem případě jsme tedy zaplatili 2.4 tis za to, že mi pán sdělil, abych si přečetla smlouvu, když se mi nelíbí, že chata je jinde, než je uvedeno na jejich nabídce. Paní Hilbertové trochu závidím, že jí pan F** zareagoval. Když jsem já reagovala hodnocením na jejich facebooku, zrušili celé hodnocení klientů, aby moji reakci mohli smazat. Když jsem reagovala znovu, předělali opět facebook, že není možné psát vůbec žádné komentáře. Nicméně přímé reakce jsem se nedočkala. No, proč také, peníze už mají a nikdo se k nim po takových zkušenostech nevrátí. reagovat

Kateřina Hilbertová: Hodnocení Bouda na Waldheimu neboli Chalupa C5-013 - 11. 8. 2014 8:30

Paní Kyrianová, přála bych si, aby s námi pan F** komunikoval a projevil alespoň minimální snahu o vyslechnutí a napravení situace (třeba pro další ubytované), ale pan F** nereagoval vůbec. Po návratu jsem se pokusila s panem F** o našich problém hovořit, telefon zvedl jeho zástupce (už si teď nevzpomenu na jméno), který mi kategoricky řekl, že absolutně neshledává na našich připomínkách ohledně nedostatečného vybavení pro větší skupinu, nevstřícného přístupu domácího i když chalupa je pronajímána a inzerována jako ideální objekt pro uzavřené skupiny, a úklid (rozsah úklidu, na který jsem se dotazovala už před odjezdem), a že jakékoli stížnosti ať řeším písemně, a že je budou řešit podle zákoníku. Tento nepříjemný rozhovor mě následně motivoval k tomu, že jsem napsala několik kritických hodnocení, řekla jsem si, že do Boudy na Waldheimu už “nikdy více”, a nikdy více s CK ***********. Naše zkušenost je z roku 2012 a pan *** zřejmě teď, o dva roky později, objevil negativní recenzi na místě, kde nemůže komentář vymazat a tak reaguje... reagovat
Přidat komentář

Česko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání