Napsat recenzi

hotel Beskyd

Recenze hotelu Beskyd (Česko - Frýdlant nad Ondřejnicí)

Hodnocení:
Vloženo:
Pobyt: leden 2016
Přečteno: 856x
Recenze se líbila: 313 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 4

Právě jsme se vrátili s přítelem ze Silvestrovského pobytu v hotelu Beskyd. Voucher zahrnoval 3 denní pobyt s neomezenou konzumací místního piva (Podhorský pivovar), neomezený vstup do wellness a polopenzi. Se službami, stravou i Podhorským pivečkem jsme byli velmi spokojení. V nabídce byla klasická desítka, dvanáctka, polotmavá třináctka, černá čtrnáctka a borůvkový speciál. Ochutnali jsme všechny a ani jedno nemělo chybu. Snídaně ve formě švédských stolů obsahovala krom klasických potravin také ovoce a neošizené večeře byly doplněny chutnými dezerty, které si člověk po domluvě klidně mohl odnést na pokoj a sníst později. Nenechali jsme si ujít ani prohlídku pivovaru s výkladem. Využili jsme také 50% slevu na vstup do nově zrekonstruovaných pivních lázní, které byli špičkou celého relaxačního víkendu. Wellness část s vířivou vanou a finskou saunou také stojí za zmínku. Úžasnou atmosféru doplňovaly nejen všudypřítomné svíčky, v pivních lázních dokonce krb, ale také různobarevné led podsvícení a UV zářivky. Co se pokoje týče … rohová vana, výhled na náměstíčko se stromečkem … opět bez výhrad. Na celkové spokojenosti s naším pobytem má velikou zásluhu hlavně příjemný a vstřícný personál. Od číšnic, přes recepční až po veselého majitele hotelu, kteří ochotně plnili naše extra požadavky a starali se o silvestrovskou zábavu jak se patří. Stíhali nejen obsluhovat hosty, ale také tančit, veselit se a v závěru večera odpálit velkolepý ohňostroj přímo před hotelem na náměstí. Líbilo se nám zde tak, že jsme si pobyt dokonce ještě o den prodloužili a i když už nám výhody našeho voucheru tímto měly skončit, mohli jsme využít neomezený wellness a konzumaci piva i nadále. Určitě se zase rádi vrátíme a vřele doporučujeme návštěvu toho útulného hotýlku.

Ubytování 

Útulné.

Strava a stravování 

.

Vybavení, služby a personál hotelu 

Vše bez výhrad. Personál moc příjemný.

Okolí hotelu 

.

Celkový dojem 

Pozitivní. Určitě doporučuji.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 1
z 1 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

Komentáře

Jan Hrabec: Ondrejnici??? - 5. 1. 2016 3:40

Ze by nejake nove mestecko na upati Beskyd?:-) reagovat

Jana: Re: Ondrejnici??? - 6. 2. 2016 13:37

Jo no. Bohužel jsem již odeslanou recenzi nemohla nijak upravit, takže omluva :D. Samozřejmě je to Frýdlant nad Ostravicí. reagovat

Kohoutová: Stravování naprostá katastrofa - 7. 4. 2017 14:10

Dostali jsme pobyt k Vánocům, což bylo jediné štěstí hotelu, protože jinak bych okamžitě na místě žádala vrácení peněz. Pokoj zrekonstruovaný, pěkný. K tomu, kromě péřového polštáře, ze kterého jsem měla problém s alergií, nemám co vytknout. Ale co byla naprostá tragédie, bylo stravování. Měli jsme polopenzi, na voucheru romantickou 3 hodovou večeře při svíčkách. Přišli jsme do malého prostoru, s cca 6 stoly, na každém stolu klasická čajová svíčka a to bylo celé. Tomu hotel říká romantická večeře. Jako bych jedla ve školní jídelně, ale s tím rozdílem, že v jídelně jsme neměli špinavé ubrusy. Největší problém ale přišel, když přinesli jídlo. Předkrm bylo něco neidentifikovatelného, chutnalo to jako smradlavý prejt, barva jako .... (domyslete), druhý chod byly brambory s masem. Maso na talíři bylo kuřecí a vepřové. Hotel, který dá na jeden talíř dva druhy masa ,už sám o sobě naznačuje, že kuchař nemá vůbec ponětí o tom, co je to kvalitní jídlo. Kdyby ty dva druhy masa byly dobrý, v pořádku, ale nebyly. To maso bylo staré a smrdělo, Vůbec jsem ho nejedla. Mimochodem, na mase byl položený plátek slaniny, na něm půl plátku šunkového salámu a na tom všem zapíchnutá špízová jehla s ananasem a olivami. Vše přelité typickou UHO, ale naprosto hutnou, jak se tam kuchař snažil nacpat co nejvíce mouky. Aneb Pejsek s kočičkou vařili dort. Jako dezert jsme dostali okoralý koláč, na kterém bylo opět vše, co asi zbylo. Malá vrstva tvarohu, umělá dřeň z kiwi a umělá dřeň z něčeho červeného, co se nedalo specifikovat. Vše zasypané tunou cukru, abychom asi nepoznali, co tam nacpali. To, že přítel celou večeři honil ze sklenice s pivem nějaké zbytky čehosi, co tam servírka nechala, už raději ani nemá smysl rozebírat. Nebyl to jen náš problém. Lidi vesměs nejedli. To fakt nikoho v kuchyni nenapadne, že když hosté vracejí jídlo, že je něco špatně? Držela jsem se fakt jen kvůli tomu, že to byl dárek. Jinak servírka celou taková mdlá, vypadala, že jí to tam nebaví, smrděla hrozně cigaretami. V noci na hotelu kravál z karaoke večeru do půl jedenácté a pak celou noc hrála hudba asi z wellnesu, nevím... absolutně jsme byli nevyspalí. Druhý den a další den snídaně ok,těm nemám, co vyloženě vytknout. Druhá večeře, ale opět šílená. Lidi, co si objednali kuře s rýží se ho ani nedotkli. To fakt neumí kuchař udělat kuře s rýží? To zvládne desetileté dítě. My měli špekové knedlíky se zelím. Ani hrozný hlad po výstupu na Lysou horu mě ale nedonutil, abych to zelí snědla. Mokrá zelná břečka, knedlíky uvnitř špatně udělané... Jinak k wellnessu. Sauna fajn, ale do vířivky jsme nevlezli, neb by fakt neškodilo ji jednou za čas umýt. Závěr: hotel by mohl být fajn, ale pokud budou dělat jídlo, co dělají, nikdy z nich dobrý hotel nebude. To, že něco takového dovedou dát hostu na talíř, je skandální. Hotel, co si hraje na něco víc, kdy 25 minut masáže stojí přes 900 Kč, neumí udělat kuře s rýží, nemá vůbec šanci uspět. Díky tomu hotel nikomu nedoporučím a nikdy se do něj nevrátíme. Ať se pak hotel nediví, že mu tam jezdí jen lidi přes slevomaty. Jo a bylo by fajn, kdyby se zaměstnanci naučili zdravit nebo alespoň odpovědět na pozdrav. reagovat

Petra: Nedoporučuji poprvé a naposled - 8. 9. 2020 20:17

Souhlasím s předchozím komentářem. Taky jsme zažili něco podobného. Wifi v hotelu? Skoro žádný signál, takže žádný internet. Tv? Taky žádný signál. Nějaký špatně nastavený set top box.. Parkování? Žádné označení.. Parkoviste bylo na náměstí co patří městskému uradu a v pracovní dny plné... No a ta vířivka se saunou co jsme měli v balíčku... Smůla vyrivka zrovna nefungovala. A jako náhradu jsme dostali saunu, kterou jsme měli v balíčku. Nebo jsme si mohli zaplatit za 50%slevy teda za 1000kc pivní lázně.. Pobyt jsme dostali jako dárek vse bylo zaplacené. A ze nefunguje vyrivka a my si mame zaplatit 1000kc za pivní lázně jako nahradu? No a strava... 3chodove menu. Dostali jsme jen dvě. O ten třetí chod jsme se museli přihlásit. Pán číšník zapomel. A taky na jejich hlavní strance ty příkazy.. Vse vyrizujte emailem ne telefonicky. Nekuřte nám před hlavním vchodem, mame nefunkční vyrivku protože nám ji neukazneni hosté zničili. No prostě hrůza. A odvětrání kuchyně žádné, takže smrad byl az v pokoji. Nikomu bych tento pobyt nedoporucila. reagovat
Přidat komentář

Česko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání