Napsat recenzi

Černá Hora ano, Savojo už ne

Recenze hotelu Savojo Hotel *** (Černá Hora - Budva - Buljarica)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 347x
Recenze se líbila: 485 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Klady: hotel přímo na oblázkové pláži, krásné koupání, vhodné boty do vody. Ubytování jednodušší, ale na přespání stačí. Pokud ale nemáte štěstí nebo si nepřiplatíte za pokoj s výhledem na moře, můžete být hodně zklamaní. Největší nedostatek je velmi jednoduchá a jednotvárná strava.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Kdybychom neměli zaplacen pokoj s balkonem a výhledem na moře, bylo by to zklamání, opravdu jen na přespání.

Strava a stravování  průměrně (2,7/5)

Nic horšího jsem nezažil, i když jsem nic světoborného nečekal. Přesto jsem byl zaskočen absencí černého čaje (pouze máta) a nabízení téměř nepoživatelné kávy k snídani, u níž si na své si přišli jen ti, kteří celý týden milují vejce natvrdo, salám junior, párečky v umělém střevě, krupicovou a rýžovou kaši. Mně třeba chybělo nějaké sladké pečivo alespoň o víkendu. Nevím, proč mi byla nabízena čtyři nebo pět dnů tatáž polévka, po celý pobyt ryba ve stejné úpravě. Nedělejte stejnou chybu a nezaplaťte si navíc obědy. V nabídce jsou jen tři chody: ta šílená ryba, mleté maso nebo tuhý kuřecí či vepřový steak. Skoro totéž dostanete k večeři. Jídlo bylo často studené, pokud nepřijdete hned na začátek večeře nebo si nepočkáte, když boxy právě doplnili, máte smůlu. Z ovoce jen meloun, ze zeleniny jen výborná rajčata, neochucené nakrouhané zelí a oschlé okurky.

Na zákusky nebo zmrzlinu si musíte nechat zajít chuť.

Majitel hotelu na stravě opravdu šetří, ale pokud bude mít obsazeno, máme smůlu...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Hotel hodnotím jako tříhvězdičkový jen s obrovským přemáháním, bazén jsem nečekal ani nepotřeboval, sportovní vyžití žádné, dvě velké televize v jídelnách byly puštěny od rána do večera stejně jako hlasitá hudba z reproduktorů. Kdybych slyšel třeba jejich krásnou balkánskou muziku, vydržel bych to možná i u jídla. Ale rádio s reklamami mi šlo opravdu krkem.Personál, hlavně ten ženský v restauraci, bych poučil, že host se má pozdravit první, při příchodu i odchodu. Že je dobré se na hosta občas usmát. Ono to udělá hned lepší atmosféru. Animační programy nevyhledávám, zahlédl jsem jen dvakrát aquaaerobik, jinak si myslím, že se delegáti nepřetrhli. Klasicky se soustředili především na nabídku výletů, to měli opravdu zmáknuto. Neabsolvovali však školení o asertivním chování, takže jim zcela chyběla slušnost, pokora, uvědomění, že pracují ve službách a že jsou tam kvůli nám. Když vám delegátka Janča odpoví na otázku, zda bude před odjezdem možnost uložit si věci do zamčené místnosti nebo zda je bude někdo hlídat, větou: "Tak si sedněte před dveře a hlídejte si to " a její kolega si na dalšího nespokojence počká a doslova mu vynadá, je to opravdu síla. A je mi opravdu jedno, že někteří účastníci budou jejich služby a chování velebit až do nebe.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Tak to je jediné, co se jim povedlo. Ale za to nemůže ani hoteliér, ani cestovka. Představoval jsem si ale přece jen méně lidí, v sezonu je doslova narváno a slunečníky (6 eur set) už blíž u sebe být nemůžou.

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

Nechci se do toho moc pouštět, kdo jezdí na Balkán, ví...Na juchání to není.

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Doporučil bych ho jako jednoduchý hotel pro nenáročnou klientelu a pro ty, kterým ani ta nejjednodušší, jednotvárná strava nevadí a jedou opravdu jen za přírodou a koupáním. Pro Ostraváky je opravdu výhoda odlet z Brna, pokud podstoupí půlnoční jízdu autobusem, získají jedenapůl dne pobytu navíc.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 60
z 109 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro zamilované a manželské páry

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Jirka: Absolutní souhlas - 21. 8. 2014 8:05

Byl jsem tam ve stejnou dobu a tím nespokojencem, kterému delegát "Honza" vynadal, jsem byl já. Když jsme se ho ptali, jak jezdí ty parníčky, co přistávají asi 200 m od hotelu, odpověděl: "To je konkurence. Když si jdete koupit rohlík do Alberta, tak vám taky neřeknou, že v Bille mají lacinější..."Navíc ty kobky vydávané na "Studio Apartmán" byly opravdu SÍLA!. Nejenže se v nich muselo pořád svítit, ale nedalo se otevřít ani okno či dveře do průchodní chodby - tkzv. terasa, hned vedle byla možnost neustále vnímat fritovací hrnce atd. Prostě hrůza hrůzoucí. reagovat

Jitka Prosek: Podpora ! - 21. 8. 2014 17:34

Naprosto souhlasím s vaším komentářem ! Jste ještě moc tolerantní. My jsme napsali na vedení této povedené CK a zatím se neozvali. Také to o něčem svědčí, ne ? Každá slušná firma reaguje na stížnost. Tito se neobtěžují. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Budva - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání