Napsat recenzi

Hotel Tatjana, Budva

Recenze hotelu Skyprime Hotel (ex Tatjana) *** (Černá Hora - Budva - Budva)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2019
Přečteno: 58x
Recenze se líbila: 358 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Až na velmi slabou stravu jsme byli s letošní dovolenou spokojení. Černá Hora je krásná a málo objevená země, kam se vyplatí jet.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Hotel Tatjana je umístěn v centru města Budva mezi úzkými uličkami a vyschlým korytem místního potoka. Nedá se k němu dojet autobusem. Hotelový personál nám nicméně zařídil taxi z hlavní ulice (Jadranská magistrála, od hotelu Slovenska Plaža) do hotelu. Pokoj byl velmi čistý, moderně vybavený, s balkonem a dobrým výhledem na okolní krásné hory. Úklid probíhal každý den, byť např. změna povlečení nebyla každodenní. Pokoj ovšem byl až v pátém patře bez výtahu, takže starší návštěvníci by si asi měli s CK předem dohodnout, že chtějí bydlet někde níž.

Strava a stravování  průměrně (2/5)

Místnost pro stravování silně připomíná družstevní jídelnu z osmdesátých let. Vezmete si umělý podnos, talíř a posunujete se po krátkém baru a nabíráte si v objemu dle libosti. Bohužel nabídka jídel je velmi omezená a málo se mění, nesnězené jídlo je recyklováno tak, že co se nesní ráno, se večer promění do jiného pokrmu. Několikrát bylo jídlo zjevně připálené (zelný štrůdl, brambory s mletým masem apod.), chuť není příliš dobrá, stejná polévka i několik dní (po mírných úpravách - z vývaru se postupně stává zeleninová apod.). Personálu jakoby to vůbec nevadilo. Delegátka k jídlu podle jiných českých hostů měla říct, že Černá Hora není v EU, a proto není jídlo v evropských standardech. Tato výmluva nám ale přijde jako nesmyslná, i v ČH se přeci dají servírovat kvalitní věci. Spíše jde o pohodlnost a velký nedostatek invence kuchařů a také o snahu srazit cenu stravy na nejnižší možnou úroveň (v nabídce je salám junior, sýr eidam, vejce na tři až pět způsobů, olezlé párečky, jeden typ marmelády - fíková, voda ochucená pomerančovým sirupem, k večeři jako hlavní chod byla k mání např. dušená játra se srdíčky a další podobné "pochoutky"). Žádný džus nebo kvalitní potraviny v nabídce baru nenajdete. Pro nás je strava největším zklamáním, protože i kvalitní potraviny jsou v ČH relativně dostupné. Paní majitelka hotelu ale zjevně razí jinou, pro nás ne úplně pochopitelnou strategii...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Vybavení hotelu je na velmi slušné úrovni, hotel je moderní a čistý. Personál, s výjimkou pana recepčního, anglicky nemluví vůbec a česky taky příliš nerozumí. Služby jsou na dobré úrovni, jak už píšeme výše, při transferu je zajištěno taxi k hlavní silnici, každý den se uklízí pokoj atp.

Pláž a moře  průměrně (3,8/5)

Moře nás velmi příjemně překvapilo, i v srpnu bylo velmi čisté. Na řadě pláží je k dispozici zdarma sprcha. Mezi řadami slunečníků, které jsou za poplatek (set dvou lehátek a slunečníku vyjde obvykle na cca 10 eur denně), jsou k dispozici volná místa pro lidi, kteří mají vlastní deku a nechtějí platit nic. Nejbližší Slovenska plaža je částečně písčitá, částečně oblázková, nejlepší místo je úplně na konci města směrem k Bečiči. Další pláže jsou hned za tunelem v Bečiči (písčité) a velmi hezky vypadalo i Kamenovo (oblázková, cca 4 km daleko). Menší, ale stále dobře dostupná pláž, je i v Pržnu. Vyhlášená je pak v Budvě pláž Morgen (v zálivu za starým městem, zcela písčitá), ale je silně přelidněná a vstup do moře není dobrý. Doporučujeme tedy levý písčitý konec Slovenské plaže, kde není tolik lidí. Za 4 eura se od tam navíc dá lodí dojet i na ostrov St. Nicolas, tzv. Hawaii, kde je k dispozici velmi klidná oblázková pláž.

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Okolí hotelu je protkáno úzkými uličkami, kde mají problém projet i auta. V okolí moc památek nenajdete. Blízko je supermarket Megamarket, kde koupíte všechno možné za nízké ceny. Hotel je v centru města, cca 800 m od moře. Doporučujeme spíš výlety místní autobusovou dopravou na Sv. Stefan (2 eura z Jadranské magistrály), z něhož jsme zpátky šli pěšky podél moře, čímž jsme poznali všechny okolní pláže. Další výlet jsme měli z hlavního autobusového nádraží (to mimochodem vypadá jako prales, kde rostou kiwi, chovají se tam králíci a krůty) do Podgorice a Cetinje linkovou dopravou. Přímo nad městem jsou krásné hory, takže v podstatě z každého místa vidíte něco, o čem se vám v Česku ani nezdálo.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Nebýt té velmi slabé stravy, bylo to velice slušné. Takhle můžeme říct, že jsme spokojeni, ale v hotelu, chtějí-li i nadále cílit na klienty z ČR, zatím mají co zlepšovat. Strategie sražení nákladů na jídlo na nejnižší možnou úroveň nám pro turisty, kteří hotelu štědře zaplatí a chtějí si týden dovolené opravdu užít, nepřijde jako přijatelná.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 2
z 4 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro mládež
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Budva - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání