Napsat recenzi

PRAVDA O KORALI (ČERVENEC 2017)

Recenze hotelu Korali Hotel ** (Černá Hora - Bar - Sutomore)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2017
Přečteno: 481x
Recenze se líbila: 372 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Hrůza Hrůza Hrůza a již nikdy více!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEJEZDĚTE!!!!!

Ubytování  průměrně (3/5)

Cca 55 roků starý hotel postavený na 3 budovy. Restaurace je pouze v budove A.Budova B a C musí docházet. Výtah - Hrůza. Pokoje odpovídají stáří budově. celkově vzato- pokoj i koupelna vypadají jako ve starém panelovém domě. Balkón- výhled na moře ( jediný pozitivum na hotelu).

Strava a stravování  průměrně (3,4/5)

Snídaně pořád stejné (vejce, míchaná vejce, volské oko, 2 druhy salámů, párky, grilované klobásy, džem).Guláš na tisíc způsobů, občas nějaké pečené maso s UHO omáčkou, zelenina (hrášek, zelí), přílohy rýže, těstoviny, brambory jen jednou. Co zbyde od oběda, je jako bonus u večeře.Pokud si zaplatíte nějaký výlet, o jídlo přijdete (balíčky se letos nedávají - prý nová politika místních hotelů). Po 5 dnech mě bylo už s těch jídel blbě.

ALL INCLUSIVE je podvod. K obědu a k večeři máte nárok pouze na jedno pivo či jedno víno. Na kávu (espreso) zapoměnte. To dostanete pouze k snídani. Jinak za 1 euro.Víno je krabicové.

ALL INCLUSIVE BAR--- Nejhorší zážitek z celého zájezdu.Bar je místnost udělaná asi z nějakého skladu, kde je pult a chlápek točí pivo a dělá kafe (turka asi z nějaké melty.) Nealko přeslazené z postmixu.Otevřeno od 12:00a ve 22:00 zavřeno i když je tam plno lidí. NEZÁJEM!!! Všude hromada VOS!!! Psi bezdomovci se pohybují v areálu. Takže pozor kam šlapete.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Wifi-V recepční hale se na 10 čtverečných metrech mačká 100 lidí a snaží se připojit. Pozitivum žádné nemám. Na hotelu jsme byly pouze pro jídlo a na spánek. Víc si náš čas nezasloužil.

Pláž a moře  průměrně (3,6/5)

Moře čisté a teplé. Pláž plná vajglů a v žádném případě se neuklízela.

Bar u pláže- All inclusive neplatí. Dost drahý a personál neochotný.

Lehátka- 7 EUR na den.

Na pláži jsem našel hovno od psa kterých se tam pohybuje mnoho.( bezdomovci)

Vzdálenost hotelu od moře,to je snad jediné plus asi 50. metrů.

Okolí hotelu  průměrně (3,6/5)

Hovna, Vosy u baru. Personál bez úsměvu. Přesně v deset vše zavřeno.Sem tam nějaká oškubaná palma která vás omrzí po prvním dnu ubytování. Jediná krása u Hotelu Korali jsou hory za hotelem. To je nádherá hlavně po ránu když vychází slunce.

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

Ten kdo po přečtení této recenze stále uvažuje o návštěvě letní dovolené v hotelu Korali je NAPROSTÝ DEBIL a slušně ho žádám aby peníze poslal raději na nějakou dobročinou akci a zajel si na týden k Liberecké přehradě kde to bude mít stejné až mírně lepší.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 147
z 255 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Pavel: Souhlas - 24. 7. 2017 18:34

Naprosto souhlasím , ale myslím ,že to bude houby platné lidi jsou jako tupé ovce pojedou tam stejně... reagovat

Marie: Naprostá pravda - 25. 7. 2017 9:09

Lépe bych to nenapsala,podávali jsme stížnost ale zatím nám odepsali,že vzali na vědomí.Lidé by měli vědět,co za svoje peníze dostanou. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Bar - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání