Napsat recenzi

Nikdy více

Recenze hotelu Korali Hotel ** (Černá Hora - Bar - Sutomore)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: září 2016
Přečteno: 958x
Recenze se líbila: 540 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Nepatřím mezi rýpavé a věčně nespokojené Čechy a snažím se posuzovat pokud možno objektivně. V tomto případě hodnotím zájezd do hotelu s atraktivním přívlastkem "All inclusive club", kdy by se klient mohl oprávněně domnívat, že služby "All inclusive" budou něčím "mimořádné", když jsou takto inzerovány v názvu hotelu. V rámci mé recenze uvádím jen některé postřehy, na jejichž základě jsem byl šťasten, že po 5 dnech můj pobyt v hotelu končí. Za daných okolností by CK měla zvážit, zda je vhodné v budoucnosti udržovat dlouhodobou smlouvu s předmětným hotelem a organizovat pro své zákazníky do tohoto hotelu zájezdy.

Ubytování  průměrně (3/5)

Hotel byl postaven v r. 1968 a údajně na počátku 80. let byl rekonstruován. Jeho poloha koresponduje s fotografií nabídky cestovních společností a nachází se poblíž pláže v krásné přírodě zeleně a hor. Pokoj sestával z předsíňky, ložnice, balkonu a koupeny se záchodem. Ložnice s lůžky odpovídala fotografiím inzerovaným na webových stránkách cestovními společnostmi. Důležitou součástí výbavy ložnice byla funkční regulovatelná klimatizace. Balkon byl vybaven 2 plastovými židlemi a stolem. Relativní spokojenost s výbavou pokoje však zcela vymizela po vstupu do koupelny se záchodem. Ve sprchovacím koutě se nacházela plíseň, kohouty na regulaci tlaku vody byly strženy, kachličky poblíž těchto kohoutů byly rozbité. Za daných okolností nebylo možné tlak vody nastavit alespoň na minimální úroveň, která by zaručila možnost se řádněji osprchovat. Korunu všemu nasadil záchod, kdy po zvednutí víka a prkýnka záchodové mísy jste ucítili intenzivní odér moče, ze kterého se zvedal žaludek. Tato okolnost nás přinutila zakoupit v nejbližším marketu desinfekční prostředek podobný Domestosu, který trochu zápach neutralizoval. Pojem desinfekce WC byla místním uklízečkám asi zcela cizí, jakož i další činnost souvisící s úklidem hotelových pokojů!

Strava a stravování  průměrně (3,4/5)

Od hotelu s názvem KORALI All Inclusive Club jsem očekával, že díky tomuto názvu si na službách All Inclusive zakládá. Za svůj život jsem trávil dovolenou v mnoha hotelích se službou AI, avšak s tak špatnou úrovní, jako v hotelu Korali, jsem se nikde nesetkal. Námitka nízké ceny asi neobstojí, jelikož cena zájezdu po slevě 3 500,- Kč ve výši 13 990,- Kč/osoba na 5 dnů (příjezd: sobota 10.9. ve 20.15 h; odjezd: sobota 17.9. v 9.40 h) mi nikterak nízká nepřipadá! Obvykle na snídani se dá jen málo co zkazit a i v KORALI byla snídaně přijatelná (vejce, míchaná vejce, volské oko, 2 až 3 druhy salámů, párky, grilované klobásy apod.). Obědy a večeře byly téměř stejné a sestávaly ze dvou druhů gulášů tj. vepřového a hovězího, který byl zpravidla co druhý den nahrazen kuřecím ragů(?!). Jako přílohu jsem brambory, natož hranolky, nikdy neviděl. Náhradou byla bramborová kaše vyrobená z prášku. Jednou byla rozvařená rýže a pravidelně pak těstoviny „Fussili“, ze kterých byl také připravován i jakýsi zvláštní „salát“. Ovoce sestávalo z jablek u nás prodávaných nejvýše ve II. jakosti, švestek a občas v menším množství i modrého hroznového vína. Možnost svačin v rámci AI neexistovala vůbec. Nealkoholické nápoje sestávaly z práškových džusů, kávy, pravděpodobně z kávovinové směsi (espresso jste si v rámci AI mohli koupit za 1€). Z alkoholických nápojů jste dostali červené nebo bílé stolní víno z plastových 5l kanystrů a z lihovin pak rakii (45%). Ze všech servírovaných jídel nebo nápojů čišela maximální snaha o co největší úsporu! V případě výletu jste obdrželi „balíček“ obsahující veky, ve kterých se nacházelo pečené vepřové maso (při teplotách vysoce nad 30° se v mém případě na výletě v Ulcijnu stalo, že získalo zelenou barvu).

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Personál recepce hotelu disponoval slušnou angličtinou a dalo se s ním domluvit prakticky o všem. Opačná situace však byla s pomocným personálem hotelu, zejména pak s uklízečkami. V našem případě jsme měli tu smůlu, že jedinou činností uklízečky bylo vynesení odpadkového koše. Ustlání postelí, výměna ručníků, prostěradel, umytí podlahy, již zmíněná desinfekce WC byla uklízečkou, která měla na starost náš pokoj, zcela ignorována (nicméně, ručníky vyměnila den před naším odletem v pátek odpoledne po mé reklamaci na recepci). Sportovní vyžití jsem v okolí hotelu nezaznamenal.

Pláž a moře  průměrně (3,6/5)

Čistota oblázkové pláže patřící hotelu byla obstojná; nikde jsem neviděl povalující se láhve nebo střepy. Na druhé straně nedopalky cigaret se na pláži vyskytovaly, ale tento nešvar způsobený kuřáky se vyskytuje na plážích všech letovisek. Moře v dopoledních hodinách, kdy jsem pláž navštěvoval, bylo čisté, bez chaluh, řas, medúz apod. Lze jen litovat, že na hotelové pláži byla zpoplatněna cena lehátek a slunečníků (2 lehátka + slunečník = 5€), která by měla být (a ve většině hotelů tomu tak je) zahrnuta v ceně pobytu. Další nepříjemné překvapení připraví klientům plážový bar, ve kterém byly ceny sortimentu pití a jídel placeny mimo rámec „All inclusive“. Navíc, jakoukoliv donáška nápojů či jiného občerstvení z jediného místa „All inclusive“ v hotelu na pláž byla tabulkou visící na bráně vstupu zakázána. Tak to se vidí opravdu málo kde!

Okolí hotelu  průměrně (3,6/5)

Jak bylo poznamenáno v úvodu recenze je okolí hotelu lemováno zelení a panorama je doplněno působivým horským masivem. Krátkou vzdálenost na pláž protíná cesta podél pobřežží tvořící jakési korzo, kde se nacházejí restaurace, markety a další hotely. Bohužel toto korzo je, zejména v podvečer zaplněno automobily, mezi kterými je nutno při procházce se proplétat a neustále jim uvolňovat cestu.

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

S ohledem na výše uvedené jsem byl rád, že má dovolená končí. A co mne nejvíc překvapilo od cestovní kanceláře?? Žid Singer svévolně a pro českou ekonomiku neúčelně devalvoval českou korunu vůči euru bezmála o 10%, (tj. namísto 25 Kč za 1€ musíme od r. 2013 platit cca 27,50 Kč), čímž značně znehodnotil úspory českých občanů. Skandální však je, že CK Kovotour přistoupila k další šmejdovské „úpravě kurzu“, kdy při platbě výletů bylo 1€ = 30,00 Kč. Domnívám se, že takováto kurzovní machinace provedená oficiální cestovní společností se dá pokládat za trestný čin. Nicméně, kde není žalobce, není soudce. Jde jen o to, zda si vybereme CK za partnera organizace naší dovolené pro příště?! Já určitě NE!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 147
z 255 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

David: Svatá pravda - 23. 1. 2017 18:11

Máte ve všem pravdu ,ale bohužel recenze od zaměstnanců CK je více.A lidi s nachytají a mažou jak ovce. reagovat

Majka: Všechno je pravda - 10. 8. 2017 9:04

Všechno co zde je psáno je pravda,jenom s tím rozdílem,že letos tj. v roce 2017 už na výlet nedostanete ani balíček na cestu. To znamená,když pojedete během dovolené na 3.výlety,tak nedostanete nic. Při platbě All inclusive je to nehorázné a cestovní kancelář by na to měla klienty upozornit při uzavírání smlouvy,což se samozdřejmě neděje. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Bar - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání