Hotel Lilia Bulharsko , Zlaté písky
Recenze hotelu Lilia Hotel **** (Bulharsko - Zlaté písky - Zlaté písky)
Hodnocení: |
průměrně:
1,8/5
|
Autor: |
Agáta |
Vloženo: |
10. 8. 2022 |
Pobyt: |
červenec 2022 |
Přečteno: |
148x |
Recenze se líbila: |
122
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Jedním slovem KATASTROFA
Ubytování
průměrně
(2,2/5)
Pokoje se během pobytu neuklízí, o čisté ručníky si musíte říct. Klimatizace ta pamatuje 80 léta.
Strava a stravování
průměrně
(1,6/5)
Stravování odporné, Špinavé talíře i příbory. Voda při snídani teplá, Málo šálku na kávu.
Snídaně chudé, málo doplňovali pečivo, sýr jen jeden druh, salám jeden druh. Svačina žádná. Vydávání nápojů jed od 10.00 - 22.00 hod. Žádný výběr.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(1,8/5)
Neochotný personál na baru. Nápoje se vydávali jen od 10.00 do 22.00 hod. Barmanka věčně mimo bar. Pomalá, zmatená. Angličtina personálu na nízké úrovni.
Pláž a moře
průměrně
(3,9/5)
To bylo jediné super. Vše v dosahu, čisté, široké písečné pláže.
Okolí hotelu
průměrně
(3,5/5)
Promenáda velká, v dosahu.
Celkový dojem
průměrně
(1,8/5)
Nikdy více hotel LILIA.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 1 z 8 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.