Napsat recenzi

Glarus

Recenze hotelu Hotel Glarus **** (Bulharsko - Zlaté písky - Zlaté písky)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2018
Přečteno: 64x
Recenze se líbila: 298 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Zajímalo by mě, kdo tomuto hotelu udělil 4*?? Stav hotelu absolutně neodpovídal realitě. Pokoj byl neudržovaný a v koupelně byla zažraná špína a plíseň. Uklízečce to bylo nejspíš úplně jedno, poněvadž vždy pouze vytřela podlahu a vynesla koš. Ani po stížnostech nedošlo k nápravě. Jídlo bylo každý den skoro stejné a bohužel nebylo ani dobré. Pláž nebyla vůbec udržovaná a všude byly odpadky. Za 20 000 Kč na osobu si představuji opravdu jinou dovolenou.

Ubytování  průměrně (3,2/5)

Špína v pokoji, se kterou nehodlal nikdo nic dělat. Ručníky vyměnili tak 3x ta pobyt, což v jiných hotelích se 4* se vyměňují každý den. Pro toaletní papír jsme si museli chodit na recepci, poněvadž se nám ho neobtěžovali dát.

Strava a stravování  průměrně (3,1/5)

Skoro celý týden jsme byli na hranolkách a palačinkách, protože těstoviny s nevábně vypadajícím salámem se nedaly jíst. Krom toho jsem si každé ráno na snídani vytáhla plesnivé máslo, takže se mi zvedal žaludek hned při snídani. Pokud chcete jíst z čistého talíře, tak se nejprv budete muset prohrabat kupou neumytých talířů, na kterých jsou zbytky jídlo po někom před Vámi. Asi zde ještě nedorazila vymoženost, jako je myčka. Špinavé příbory byly samozřejmost. Hezky i vypadaly nádoby na olej a ocet, které byly na každém stolu a byly pokryty vrstvou špíny. A pokud si naiveně myslíte, že si posedíte večer u pool baru, tak smůla. Ve 22.00 se zavře a vy se ani k pití nedostanete, takže vám nezbyde než si zajít koupit.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,2/5)

Personál byl hrubý a půlku z nich by měli propustit. Manažerka, místo aby se snažila napravit nedostatky hotelu, na které upozorníte, se Vám raději bude mstít a dovolenou Vám zhnusí ještě víc. Jako bonus na závěr skvělé dovolené Vám může držet pasy, které musíte odevzdat při příchodu do hotelu, takže jak si budete na něco stěžovat, věřte, že si najdou něco, aby Vás mohli vydírat nevydáním Vašich pasů.

Pláž a moře  průměrně (3,4/5)

Moře bylo fajn. Aspoň něco, když už všechno ostatní stálo za nic. Pláž byla neudržovaná a běžně zde byly zbytky jídla, kelímky, lžičky apod. Prostě jsou líní, aby se o pláž aspoň trochu starali.

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Horší dovolenou jsme opravdu nezažili. NEDOPORUČUJI se nechat v tomhle hotelu ubytovat!!!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 3
z 13 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

mbmb: Nejen Bulhari - 31. 8. 2018 12:07

v Hurgade Samra bay Hotel take to same !!!! vYBORNE JSTE NAPSALA VSE A VERIM VAM .Proto ten prvni den zadejte sve pasy zpet az si to zapisou Ukradli v Tom Egypte pani z trezoru velmi drahy mobil a pravne jsme ji pomahali a upozornila nas baba z recepce at se do toho nepleteme !!!!pODIVEJTE NA RECENZE samra Hotel ,fakt silene reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Zlaté písky - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání