Napsat recenzi

Letu zdar

Recenze hotelu Hotel Rubin *** (Bulharsko - Svatý Konstantin - Svatý Konstantin)

Hodnocení:
průměrně: 4,3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 1 837x
Recenze se líbila: 677 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Bulharsko - Svatý Konstantin a Helenu jsme po šesti letech navštívili již po třetí (v termínu od 6 - 13. srpna 2013). V hotelu Roubin jsme byli ale poprvé. Tento hotel jsme si vybrali proto, že jsme s sebou měli tři malá vnoučata. Děti si dovolenou náramně užívaly.Chci vyzvednout perfektní dětský klub a animační programy pro děti i dospělé, animátorky byly vždy dobře na jednotlivé akce dle programu připraveny a dětem se vždy pořádané programy a aktivity líbily, byli vždy nadšeny a těšily se na další den. Služby delegáta - měli jsme štěstí, náš delegát byl velmi příjemný, ochotný a vždy zabezpečil, co bylo třeba, samá chvála. Hudba u baru na pláži doslova "hulákala" denně do 23:00 hod, takže kdo chtěl spát před 23. hodinou, měl smůlu. My jsme všichni chodili spát po 23. hodině, takže nám to opět nevadilo.

Ubytování  průměrně (5/5)

Ubytování perfektní, prostorné pokoje s přistýlkou - rozloženým nízkým gaučem, kterému děti říkaly "kámen". Jednu noc jsem na "kameni" spala i já a nemohla jsem se pak ráno narovnat, přesto o "kámen" byla bitka (mezi vnoučaty).

Strava a stravování  průměrně (5/5)

Strava výborná, rozmanitá, ovoce a zelenina výborná, nápoje alko i nealko velký výběr, bylo třeba na stravu chodit vždy po otevření restaurace, později byly velké fronty a byl problém najít volný, uklizený stůl. Personál v restauraci, na barech uvnitř hotelu i na baru na pláži velmi příjemný, ochotný, byli jsme všichni velice spokojeni. Když děti pozdě večer dostaly chuť na teplé mléko, žádný problém, bar byl otevřen non stop.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,7/5)

Prostorné, čisté a dobře vybavené koupelny s čistými záchody, ručníky, a osušky měnily uklízečky denně. Úklid pokojů, koupelen a záchodů denně a opět perfektní. Velké balkony s přenosnými sušáky na prádlo orientovanými přímo na pláž a moře.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Počasí bylo po celou dobu nádherné, moře teplé, ale voda v něm byla kalná s chaluhami, nám to sice nevadilo, ale některým turistům ano, proto upřednostňovali bazén. Pláž - přímo u hotelu, ale kradlo se - osušky na lehátkách a vnučce navíc ukradli potápěčské brýle, též z lehátka, takže jsme na pláž chodili pouze s jednou velkou vlastní osuškou a všechno jsme pořád museli hlídat. Když Vám ukradli z lehátka osušku "erární", museli jste za ni zaplatit 20 leva. Osušky na pláž měnili i několikrát denně. Před hotelem tři bazény, dva dětské se skluzavkami a jeden pro dospělé, super, děti si zařádili. Ruská klientela nám nevadila, rusky mluvíme, takže jsme si s neukázněnými malými ruskými dětmi bez rodičů v bazénech poradili.

Okolí hotelu  průměrně (4,7/5)

Okolí hotelu - hotelový komplex byl moc hezký, pro děti ráj. Kousek od hotelového komplexu velká - dlouhá promenáda s mnoha, mnoha obchůdky, tolik lákadel pro děti i pro dospělé, každý večer jsme si všichni něco koupili, děti si malovaly barvami na keramiku, kterou pak vezly jako dárečky pro maminky a tatínky. Děti jsme nechali vyfotit v retro kostýmech, pak s hadem, mají památku na celý život. Ze všeho nejvíc se děti večer těšily na nafukovací obří skluzavku, která byla postavena až na konci promenády a každý večer chtěly jezdit vláčkem po Svatém Konstantinu a Heleně, ale stihly to pouze jednou, protože nebyl čas, denně jsme se všichni vraceli z promenády v pozdních nočních hodinách. Takže pro rodiny s dětmi vybraná lokalita - výborná.

Celkový dojem  průměrně (4,3/5)

Doprava - nevyhovující. Když jsme v Praze na letišti nastoupili do přistaveného letadla - do exotického typu Boeingu - MD82 (zastaralé letadlo), vzpomněla jsem si na letoun MD-82, který tragicky havaroval v Madridu 20. srpna 2008, tenkrát zahynulo 153 lidí. Též nás velmi překvapila obsluhující posádka letadla, žádný úsměv na tváři, žádná dobrá nálada, mluvili jen rychlou, často nesrozumitelnou angličtinou se zvukovými poruchami, jiný světový jazyk nepoužívali, takže jako by nám nic neříkali, to byla hrůza. Při cestě z Prahy do Varny nás překvapilo, že nejdříve bylo nabízeno pití za úhradu a až po delší době letu jsme dostali1,5 dcl - vody nebo džusu nebo coli a pak 1,5 dcl - čaje nebo kávy a sladký plněný croasant. Takže rodiče dětí, které už nemohly vydržet bez tekutin, kupovali pití za úhradu. Rozhodující pro nás bylo, že jsme šťastně přistáli na letišti ve Varně a podle plánu. Cesta zpět: Odbavování na letišti ve Varně, strašně zdlouhavé, pomalé ... Z Varny do Prahy jsme odletěli 12:15 hod. (bulharského času). Asi po čtyřiceti minutách letu jsme uslyšeli rychlou, chraptící, nesrozumitelnou angličtinu, my jsme z toho pochopili, že je technický problém s letadlem, nic víc, čekali jsme všichni, že nám tu zprávu zopakují, ale nic, jen jsme poznali, že letadlo se otáčí zpět. Zobrazilo se připoutání, připoutali jsme se a stále jsme čekali, že nám někdo něco řekne, ale opět nic. Přistáli jsme ve Varně a zůstali jsme ukázněně sedět na svých místech připoutáni. Opět se ozvala rychlá, chraptící, nesrozumitelná angličtina. Když se otevřel zadní východ letadla, pochopili jsme, že budeme asi vysedat. Ale stále jsme raději seděli na svých místech. Až pak nám česky mluvící muž sdělil, že jsme přistáli ve Varně, že si máme vzít příruční zavazadla a vystoupit z letadla a že nám bude připraveno druhé letadlo na cestu zpět. A tak jsme poslušně všichni vystoupili z letadla (při výstupu jsem poprvé letušce porozuměla, řekla: "See you later!" ( uvidíme se později a opět kysele) a nastoupili do letištních autobusů, které nás vozily po rozpáleném letišti přibližně 45 minut. Děti i my dospělí jsme byli žíznivý, ale to nikoho nezajímalo. Konečně letištní autobus zamířil k jednomu přistavenému letadlu - opět Boeingu - MD82 a zastavil. Nastoupili jsme všichni zadním vchodem do letadla, poslušně jsme zaujali svá místa a čekali, že nám dají aspoň napít vody. Po dvaceti minutách jsme se konečně dočkali. Každý cestující dostal 1,5 dcl vody. Letadlo odstartovalo s dvouhodinovým zpožděním a my jsme všichni doufali, že tentokrát se do Varny zpět nevrátíme. Během letu zpět jsme dostali opět croasant, 1,5 dcl vody nebo džusu nebo coli, pak 1,5 dcl čaje nebo kávy. Prahy jsme se sice dočkali, ale posledních čtyřicet minut letu byla hrozná turbolence, takže letadlo se houpalo jako na housenkové dráze. Něco takového jsem ještě v letadle nezažila ... Po vystoupení z letadla jsem prohlásila, že do Boeingu MD82 už nikdy nesednu! JE TŘEBA, ABY CESTOVNÍ KANCELÁŘ TURISTY PŘEDEM UPOZORNILA, ŽE POLETÍ EXOTICKÝM LETADLEM !!! Dlouho nikam na dovolenou nepoletím! Zlaté Chorvatsko a Černá Hora vlastním autem. Letu zdar!

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 3
z 3 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Svatý Konstantin - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání