Jednání agentury se zákazníkem
Recenze hotelu Grand Hotel Dolphin **** (Bulharsko - Svatý Konstantin - Svatý Konstantin)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Jana |
Vloženo: | 1. 10. 2016 |
Pobyt: | září 2016 |
Přečteno: | 215x |
Recenze se líbila: | 440 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Pro své rodiče jsem v lednu objednala zájezd do Bulharska, který se měl uskutečnit v září tohoto roku. Rodiče nakonec na svou vysněnou dovolenou odletěli, ale........ To co tomu předcházelo mě donutilo napsat recenzi a sdělit svou velmi negativní zkušenost dál.
Na začátku vše probíhalo standartně. Čtyři dny před odletem (pátek pozdě odpoledne) mi byl však doručen e-mail s OZNÁMENÍM o změně hotelu z důvodu nedostatečné kapacity hotelu a odkazem na náhradní ubytování bez jakékoli další informace či dotazu. V pořádku, tohle je bohužel častá praxe, ale ač rodiče nebyli rádi, že dostanou místo komorního ubytování panelák, vzali to jako fakt. Následující den (sobota) odpoledne mě kontaktovala telefonní operátorka agentury s lehkou výčitkou v hlase, že čekají na odpověď, jak jsem se rozhodla. Šlo o čas, jak jsem poté vyrozuměla. Z e-mailu z předchozího dne vůbec neplynulo, že potřebují jakýkoli můj souhlas, bylo to podáno jako hotová věc a jako takovou jsme to vzali. Nicméně poté, co na mě vyzkoušeli celou baterii lstí a nástrah, kterými se pokusili ze mě vymámit souhlas, že doplatím rozdíl ceny náhradního ubytování jsem pochopila, že něco jako "spokojený zákazník" pro ně nehraje žádnou roli. Odvolávali se na smluvní podmínky, což dnes považuji za pokus vystrašit mě tím pojmem nebo jako jejich zoufalou neznalost podmínek, popř. kombinací obojího, protože dle smluvních podmínek má zákazník právo na náhradní ubytování ve stejné, popř. vyšší hodnotě a pokud bude zajištěno náhradní ubytování v hodnotě nižší, má zákazník nárok na úhradu rozdílu.
Celý víkend jsem trávila hájením našich práv, několika telefonáty s agenturou a až v pondělí dopoledne, ani ne 24 hodin před odletem se moje rodiče konečně dozvěděli, že skutečné na svou vysněnou dovolenou odlétají.
Tedy, prosím, nenechte se vystrašit, protože když už nic jiného, jsou to nervy. Nervy z toho důvodu, že si plánujete dovolenou, máte jí od zaměstnavatele schválenou, zaplacenou a těšíte se, že si bez starostí odpočinete a vlastně do poslední chvíle žijete v riziku, že když nedoplatíte, nepojedete!
Ačkoliv zájezd následně probíhal bez problémů, zkušenost z toho mám k nezaplacení. Tímto okamžikem zájezdy.cz ztratily nejméně jednoho dříve spokojeného zákazníka a to jen kvůli tomu, že se mě jako koncového zákazníka pokusili podvést a obelhat a to tím nejhrubším způsobem, jaký jsem kdy zažila.
Ubytování
proleželá matrace
Strava a stravování
Vybavení, služby a personál hotelu
v pořádku
Celkový dojem
Hotel v pořádku, agentura nikoli
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 0 z 2 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.