Napsat recenzi

UŽ NIKDY

Recenze hotelu Dolphin Marina Hotel **** (Bulharsko - Svatý Konstantin - Svatý Konstantin)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2013
Přečteno: 1 039x
Recenze se líbila: 605 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Do tohohle hotelu jsme odletěli 11.6 2013 do 25.6 2013 s cestovní kanceláří Neckerman. Měl to být moderní,luxusní hotel.. Zklámání bylo ,ale na místě a do tohohle hotelu UŽ NIKDY nepojedeme.!!

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Jelikož jsme byli 3 dospělé osoby a měli jsme zaplacený 3 lůžkový pokoj (se 3 pevnýma lůžkama) a s vybavením pro 3 osoby,dostaly jsme obyčejný 2 lůžkový pokoj s přístýlkou (tedy rozkládácí křeslo ,které bylo tak pro 12 leté dítě,nikoli pro dospělého člověka.Ostatní vybavení pokoje taktéž neodpovídalo vybavení pro 3 osoby,neboť židličky, ručníky apod. byly pouze pro 2 osoby.Při řešení na recepci jsme požadovali ten pokoj ,který jsme měli zaplacený ,protože přesně takový pokoj který jsme dostali,dostávali lidé pro 2 osoby.A my jsme ho dostali pro 3 :D. Ovšem ta NEJPROTIVNĚJŠÍ VEDOUCÍ RECEPCE nám oznámila,že to je normální a ,že oni větší pokoje nevedou,což nebyla pravda ,protože apartmány tam měli. Při dalším řešení ,ještě další den, nám bylo řečeno,že se tedy můžeme přestěhovat do toho Apartmánu,ale musíme zaplatit 900 Eur( což je na naše asi 23 000 Kč).Tož už ovšem přesáhlo všechny meze. My máme platit za něco co už máme dávno zaplacené a nedostali jsme to!! Bohužel s tím,že tady už nic nezmůžeme a že náš pan delegát pro nás udělal opravdu maximum,jsme to nechali na řešení v česku (stížnost cestovní kanecláři) a 2 týdny jsme museli 3 dospělí lidé, přežívat v malém 2 lůžkovém pokoji. Aby toho nebylo málo klimatizace nám po celou dobu nefungovala, vana nám tekla,venkovní světlo nesvítilo ( byli jsme to několikrát nahlašovat,po týdnu tedy přišli opraváři,kteří se asi hodinu rýpali v klimatizaci a s tím ,že je zpravená odešli) Vůbec ji,ale nezpravili,takže jsme ještě ke všemu museli přežívat ve vedru, potopě v koupelně atd.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Strava byla opravdu skvělá.. Veliký výběr, polívky (sice málo kořeněné ,ale stačilo přisolit), několik druhů masa na jiné způsoby.. Mnoho zeleniny.. Přílohy také z mnoha výběrů... I vybíravý člověk by si vybral a najedl se :-) Zákusky byly dobré,ale těch byl malý výběr. Ovoce bylo pořád .. snídaně,oběd,večeře a bylo ho opravdu mnoho (banány,2 druhy jablek,pomaranče,grepy,2 druhy melounů,třešně,broskve,nektarinky,meruňky,hrušky a nevím co ještě :D ). Malý nedostatek byl ,že ani v jídelně a ani v baru u kávy nevedly malé lžičky.. A odpoledne byla na baru u recepce svačinka ( 2 druhy sendvičů,tyčinky atd.)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Ten kdo se někde dočetl ,že tenhle hotel je moderní,luxusní nově postavený ,tak tomu prosím NEVĚŘTE. Do luxusu má silně daleko a v něčem se nerovná ani těm 4 hvězdám. Postavený je no 10 let minimálně.(takže žádný nově postavený). Co se týče personálu, Vedoucí recepce je naprosto arogantní ,neochotná slečna,která se na nás ani nepodívala ,když jsme řešili problém s pokojem. Recepční jsou nechápavé ,něco po nich chcete ,dělají ,že nechápou.Spadl nám ručník o balkon níž, šli jsme za recepční ,když to teda pochopila nedokázala ,do prázdného pokoje poslat někoho,kdo by nám ručník přinesl.Zapsala náš problém do knihy ,ale nic se nedělo. Museli jsme tedy vyčkat ,až na pokoj někoho ubytují a pro ručník si zajít. Služby uklízeček byly katastrofické, byly jsme rádi ,že nám vůbec vyměnila ručníky. V jídelně byl personál moc milý :-) stále se na Vás usmívali, přivítali Vás jak při příchodu ,tak při odchodu jídelny. Ihned jak viděli prázdný talíř už ho odnášeli, ihned jak někomu něco spadlo,přiběhli a uklidili to :-) Byli pohotoví a opravdu skvělí :-) . Barmani v non stop baru na recepci se sice moc neusmívali ,ale byli také šikovní,rychlí, nenechali dlouho čekat, pořád upravovaly stoly,židle atd.. Když jsme jim přinesli prázdné skleničky na vrácení tak se na nás usmáli a poděkovali. A co se týče služby bazénu tak byly bohužel také hrozné.. Bazén plný písku,kachle u bazénu rozbité. Bazén skoro nečistili. Plavčíci mi ,ale nosili drink k lehátku,tak sem jim to prominula :D

Pláž a moře  průměrně (2/5)

Bohužel jsme nevěděli ,že hotel ,který vypadá ,že stojí na pláži ,stojí vlastně v bývalém(nebo snad i nynějším) přístavu.Ano je zde kousek písku ,ale kolem břehu se táhne betonový břeh a pokud chcete do moře, musíte buď kousek dál ( k hotelu Roubín)na opravdu malou pláž s pozvolný vstupem ,což vypadá nebo snad i je takt trošku nějaká zátoka(ale opravdu to tam smrdí a v moři plave špína) a nebo můžete přímo u hotelu právě z toho betonového břehu do moře pomoci žebříku,který tam je udělaný ,ale na dno nedosáhnete a plavete mezi uvázanýma kotvícíma loďma.

Okolí hotelu  průměrně (3,5/5)

Okolí pláže je přímo katastrofické .. . Všude haldy obrovských kamenů a šutrů a když už se smířite s tím,že na téhle dovolené prostě klasickou pláž mít nebudete , smířit se s tím ,že se 2 týdny musíte dívat na nějaké rozpadlé molo v moři přímo z výhledu na moře už je opravdu těžké! Ze strany pryč od moře je areál hotelů hezky udělaný a udržovaný, je tam lesík(parčík) je to hezké,ale je to takový konec světa,skoro nikam se nedá pořádně jít. Pořád jsme chodili na stejné místa,protože dál už nic nebylo.Co se týče obchodů kolem hotelu,tak je to velmi slabé a také jsme byli zklamaní , jedná se o tržiště s několika opakujícími se stánky s doslova kravinami.. Oproti loňskému roku, kdy jsme byli ve Slunečném pobřeží stánky a obchůdky byly nesrovnatelné s těmahle.

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Celkově bych hotel DOLPHINE MARINA nedoporučila. Naše zážitky a nějakým způsobem prožitá dovolená za moc nestála. Ještě musím zmínit ,že hotel je doslova plný Ruských občanů což by vůbec nevadilo,kdyby se chovali jak mají. Dospělí i děcka.. Jsou bezohlední vůči ostatním,předbíhají se vůbec naznají nějakou slušnost. Jak děckám tak dospělým v jídelně padalo na zem jídlo ,ale oni to nezvedli a ani nešli pro číšníka...nechali to prostě tam třeba i uprostřed jídelny.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 3
z 9 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Svatý Konstantin - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání