Klasický Bulharský průměr
Recenze hotelu Azalia Hotel Balneo & Spa **** (Bulharsko - Svatý Konstantin - Svatý Konstantin)
Hodnocení: |
průměrně:
3,3/5
|
Autor: |
Bohumila |
Vloženo: |
22. 7. 2021 |
Pobyt: |
červenec 2021 |
Přečteno: |
285x |
Recenze se líbila: |
186
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Do tohoto hotelu již ne...bohužel velmi nepříjemný personál, neochotní všichni kromě pokojských. Ty jsou velmi milé a ochotné. Ultra All Incl.jedna katastrofa, žádné mícháné nápoje nedostanete,načepují tvrdý alkohol a jestli chceš mícháný koltejl,tak si dolej z postmixu. Pokoje staré. Jídlo standart. Dobrá je poloha-hned na pláži a vyžití pro děti.
Ubytování
průměrně
(3,6/5)
Stare pokoje
Strava a stravování
průměrně
(3,4/5)
Vybere si každý, ale více chutně vaří Řekové.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,4/5)
Kromě pokojských personál nepříjemný.
Pláž a moře
průměrně
(4,3/5)
Ok
Okolí hotelu
průměrně
(3/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,3/5)
Tento hotel nedoporučuji.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 12 z 19 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.