Jitka
Recenze hotelu Azalia Hotel Balneo & Spa **** (Bulharsko - Svatý Konstantin - Svatý Konstantin)
Hodnocení: |
průměrně:
3,3/5
|
Autor: |
Jitka |
Vloženo: |
11. 7. 2019 |
Pobyt: |
červenec 2019 |
Přečteno: |
321x |
Recenze se líbila: |
292
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Moře nádherné, jídlo bez chyby. Jediná vada - velice nepříjemný personál na recepci.
Ubytování
průměrně
(3,6/5)
Už nikdy na stranu k bazénu, kde od rána od 10:00 hod. až do 22:00 hod. vyřvává hudba a stupidní animátoři. To byla katastrofa. Jinak pokoj čistý - sice malá přistýlka, ale profesionální pokojské a vzorný úklid.
Strava a stravování
průměrně
(3,4/5)
Jídlo a sortiment bez chyby - všude čisto.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,4/5)
Personál na recepci velice nepříjemný a neochotný.
Pláž a moře
průměrně
(4,3/5)
Překrásná písčitá pláž, stále kontrolovaná plavčíky, takže všude perfektně čisto.
Okolí hotelu
průměrně
(3/5)
Děs - běs.
Celkový dojem
průměrně
(3,3/5)
Když pomineme nepříjemný personál na recepci, tak to byla příjemná dovolená.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 12 z 19 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Lwo: Recepce - děs - běs - 30. 11. 2019 10:31
Paní recepční se podepsala na tom, že jsme se málem otočili a jeli zpět na letiště... reagovat