Napsat recenzi

Hotel Azalia - Svatý Konstantin (+ strava na hotelu z pohledu vegetariána)

Recenze hotelu Azalia Hotel Balneo & Spa **** (Bulharsko - Svatý Konstantin - Svatý Konstantin)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: září 2021
Přečteno: 477x
Recenze se líbila: 189 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel Azalia jsem navštívila v polovině září 2021 - můj pohled proto bude zřejmě zkreslen nepříliš turistickou sezonou a covidovou dobou.

Než se vrhnu na hotel, považuji za důležité také zmínit Svatý Konstantin. Ve zkratce, pokud chcete ruch, promenády a diskotéky, vyberte si jiné letovisko. Září a Covid zapříčinily to, že v celém letovisku bylo otevřeno tak 8 obchůdků (přitom, ale samý blbiny) - my proto stejně dojížděli autobusem do Zlatých písků, abychom mohli přivézt domů nějaké suvenýry a užít si korza. Konstantin na mě hodil spíše atmosféru nějakého satelitu při městě, kde jsou potraviny, staví se apartmány na pronájem a vše je tak přizpůsobené spíše místním lidem (viz každodenní bulharské letní kino blízko hotelu Azalia).

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Do hotelu jsme přijeli kolem desáté hodiny a počítali jsme s tím, že pokoj dostaneme kolem 14:00. Pokoj však byl připraven - příjemné překvapení. Příjemný dojem z celého hotelu, milí recepční, vždy vyřešili ihned problém (např. nešla nám jedna z "odemykacích" karet. Jediné však bezvýznamné mínus dávám nepřehlednosti chodeb a cest z hotelu na pláž a do jídelny - avšak stačí párkrát zabloudit a je to.

Strava a stravování  průměrně (3,4/5)

Jakožto pro mě, jako vegetariána, je strava v all inclusive hotelech vždy velkým překvapením a budu se věnovat spíše vege stravě. Vše probíhá formou bufetu. Snídaně velmi předčily mé očekávání - velký výběr pečiva, sýrů, marmelád, zároveň každý den byly i palačinky a lívance, vejce na všechny způsoby. Každý den k obědu byly připraveny buďto cukety, lilky, nebo papriky naložené v omáčce - vše moc dobré s jakoukoliv přílohou. Pro někoho, kdo takové zelenině neholduje nezbývá, ale moc dalších možností - respektive má možnost jedinou: špagety či těstoviny. K těmto pokrmům byly vždy i k večeři připravené 2 omáčky - boloňská (zeleninová) a sýrová nebo francouzská - výborná na vařenou zeleninu. Za sebe bych doporučila také obalovaný balkánský sýr a kukuřičnou kaši. Co se masa týká, vždy ho bylo pro ostatní dostatek, byly různé druhy - kuřecí, vepřové, ryby, mořské plody... Hvězdičku ubírám za postupnou nepestrost daných pokrmů a nejsem si zcela jistá, zda by se každé dítě vždy najedlo. Na druhou stranu například hranolky byly vždy v bazénovém bufetu - takže by zřejmě nebyl problém se "dopápnout" později. V bazénovém bufetu byly také každý den nanuky (příjemná alternativa od zmrzliny - jahodovo -smetanový doporučuju), kokosky a cukrátka a jablka.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Velmi pěkný uklizený hotel, dostatečně velký pokoj, který odpovídal našim představám. Za zcela zbytečné vybavení pokoje považuji křeslo k televizi, naopak bych místo toho raději uvítala více zásuvek. Fén na pokoji fungoval, v koupelně byla též vana. Příjemným překvapením byly 2 druhy ručníků - jeden byl na koupání na pokoji, druhý na pláž. Bylo tedy zcela zbytečné vozit si těžkopádné osušky z domova. Vše bylo dobré, líbilo se mi především sezení v jídelně, kde člověk měl možnost si vybrat, zda bude sedět vevnitř, nebo mezi skleněnými zdmi či zcela mimo jakékoliv krytí (pozor - kormoráni :-). Jednu hvězdičku strhávám pouze kvůli své povaze, kdy mi vadilo, že personál hotelu nezdravil, v jídelně takzvaně ani nezabékal, ani při odnášení talířů, kdy jsem se snažila hovořit bulharsky. Zároveň mi také přišlo divné, že po celém pokoji a hotelu je potažený koberec. Uklízečky zřejmě moc úsilí do úklidu také nevěnují - ušmudlané zrcadlo od opalovacího oleje zůstalo ušmudlané po celou dobu našeho pobytu.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Pláž a moře velice čisté. Každé ráno byla uhlazená pláž a upravená lehátka. Jelikož jsme nebyli zrovna v turistické sezóně, vždy byla volná lehátka. Okolí pláže tolik nechválím - válely se odpadky, ale to je asi národní tradicí Bulharů.

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

Kolem hotelu je značné množství odpadků a psů, které zřejmě patří někomu z hotelů - mají na ouškách čipy. MOC PROSÍM, KDYŽ UVIDÍTE PSA NA PLÁŽI, DONESTE MU Z KELÍMKU ČEPOVANOU NEPERLIVOU VODU, ČASTO JSOU ŽIZNIVÝ, ALE Z RUKY SE OD VÁS NENAPIJÍ. - ale prosím, věnujte jim svou pozornost (Bulhaři je mají u zadele)

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

Velmi příjemný hotel, celkový dojem z něj je parádní.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 12
z 19 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Svatý Konstantin - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání