Napsat recenzi

Dovolená je i o lidech, kteří se mají o hosty starat

Recenze hotelu Aqua Azur Hotel **** (Bulharsko - Svatý Konstantin - Svatý Konstantin)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2017
Přečteno: 256x
Recenze se líbila: 347 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Nejhorší dovolená za posledních několik let. Hotel pěkný, na první pohled luxusní - všude leštěný mramor, modré sklo a chrom. Ale po rozkoukání si člověk všímá nedostatků. A hlavně největší problém je v chování personálu, které hraničí až s arogancí, které jsme nikde jinde nezažili (nejen my, ale i ostatní s námi končící hosté). Tento hotel si nezaslouží být klubovým hotelem CK. All inclusiv končí vyklizením pokoje ve 12 hodin, takže pokud se odlétá večer tak máte nárok celé odpoledne jen na vodu.

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Pokoje velké prostorné, ale v případě dvou přistýlek se téměř nedá projít kolem postelí. V případě 4 lidí na pokoji se musí žebrat u uklízečky o toaletní papír. Je dobré, že klimatizace, lednička i zásuvky jsou funkční i v době, kdy na pokoji nikdo není.

Kolem bazénu a v bazénu se zásadně neuklízí, v bazénu je pískoviště. Např. ráno po otevření v dětském bazénu střepy, lehátka oblemcaná limonádou, potrhané deštníky, podložky na lehátka znečištěné od ptáků, propadající se mřížky kolem bazénu (došlo k několika zraněním) a díra spravena až za několik dní, velmi kluzká dlažba kolem bazénu - neuklízený prach a voda dělají své . Velká neochota plavčíka řešit nedostatky když byl na ně upozorněn (střepy, propadlé mřížky, odpadlé dlaždice).

Zábradlí místy vypadlé z nosných sloupků, některé přelomené tyčky zábradlí slepené izolepou - nelze se zábradlí bez obav držet..... (např. venkovní schodiště do jídelny - vhodnější přidržovat se zdi)

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Snídaně - chyběly palačinky, omelety, sladké koláče....

Oběd a večeře - přílohy téměř žádné (těstoviny byly k snídani), když uprostřed otevírací doby došla žádaná příloha (kaše, hranolky) dosypali kukuřici, fazole....

zeleninové saláty téměř žádné, několik druhů samostatně nakrájené zeleniny.

Pití z nápojového boxu velmi umělé až nechutné.

Občerstvení u bazénového baru, zejména pití začínalo běžně s půlhodinovým zpožděním až v půl 12 (než si tam vše nanosili...). Odpolední svačinku si lidé mohli vzít až přesně v 16.00, i když ležela na baru 20 minut, stejně tak zmrzlina, i když byla fronta, přestali ji dávat přesně v 17.00, takže i když byl někdo na řadě a bylo 17.01 měl smůlu

Stravování all inclusive končí vyklizením pokoje, tedy ve 12 hodin, takže až do odjezdu můžete pít pouze čistou vodu z kohoutku nebo barelu, pokud si za předražené peníze jídlo nedokoupíte (lepší je si dojít do jiné restaurace)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Velmi nepříjemný personál, neochotný cokoliv řešit (úklid u bazénu viz nahoře) a to i včetně recepčních.

Každý druhý den u bazénu disco pro dospělé v režiji staršího místního DJ, který přitáhl několik reprobeden, natočil je na hotelové pokoje a pustil co to dalo. Na pokoji se nedalo vydržet ani při zavřených dveřích, nejen basové tóny byly extrémní. Pro deset křepčících lidí polovina hotelu trpěla a zdrhala do města, do baru.... Když jsme ho žádali o ztišení tak se jen vysmál, no a na recepci nám řekli, že musíme do půl 11 vydržet. Takže kdo chce večerní relax buď v posteli nebo na balkoně tak neexistuje. Stejně tak malé děti před 11 neusnou. Na druhé straně skvělý český animační tým, jeho program nikoho do ničeho nenutil, kdo chtěl se zapojil, kdo nechtěl zavřel dveře a hudbu slyšel jen nepatrně.

All inslusiv končí vyklizením pokoje a pak ani malému dítěti nedají trochu džusu či kopeček zmrzliny, arogance kterou to odmítají je ohromná.

Pokud si doplatíte pozdní vyklizení pokoje (cca 27 EUR), tak nečekejte že vás tam nechají do odletu (Praha nyní odjížděla z hotelu ve 20.20), ale vyhodí vás v 18 hodin, ačkoliv za ty dvě hodiny do pokoje nevkročila ani uklízečka.

Pláž a moře  průměrně (3,4/5)

Pláž široká a nádherně písčitá. Přístup pozvolný, daleko voda lehce na pás, všude plno malých mušlí - ideální pro malé děti. Poslední červnový týden lidí tak akorát, první červencový víkend hrůza, mezi deštníky a dekami se k moři nedalo ani projít (zřejmě zde relaxovali i místní lidé z Varny). Každý den vlny.

Přístup na pláž není pro lidi se sníženou pohyblivostí ani pro malé děti na kočárku - z hotelu je to 30 schodů na pobřežní komunikaci a poté 50 schodů na pláž. Takže se nedá odbíhat k hotelu k bazénovému baru na občerstvení.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Jedná se o letovisko, takže večer není ani kam jít. Po 10 minutách chůze místní tržnice (nafukovací věci, oblečení a drobné dárky) a supermarket (ceny a zboží přibližně jako u nás). Pár pouťových atrakcí pro děti.

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Krásný hotel, hezká pláž, dobré víno, ale vše zkazilo chování personálu, zejména poslední den "tak už konečně vypadněte".

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 30
z 63 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Svatý Konstantin - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání