Napsat recenzi

**** HOTEL VILLA LIST - SOZOPOL, BULHARSKO

Recenze hotelu Villa List Hotel **** (Bulharsko - Sozopol - Sozopol)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2015
Přečteno: 1 149x
Recenze se líbila: 537 čtenářům
Fotografie: 10
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Balkon v provedení mini Balkon v provedení mini
  • Lezoucí hmyz Lezoucí hmyz
  • V rohu cosi leze V rohu cosi leze
  • I zde cosi leze I zde cosi leze
  • All incl. light - pauza All incl. light - pauza
  • Pivo na all incl. light Pivo na all incl. light
  • Pokoj s možností dvou přistýlek - kde ty přistýlky by byly, těžko říct Pokoj s možností dvou přistýlek - kde ty přistýlky by byly, těžko říct
  • I zde je pokoj s možností dvou přistýlek - kde ty přistýlky by byly, těžko říct I zde je pokoj s možností dvou přistýlek - kde ty přistýlky by byly, těžko říct
  • Rovněž zde je pokoj s možností dvou přistýlek - kde ty přistýlky by byly, těžko říct Rovněž zde je pokoj s možností dvou přistýlek - kde ty přistýlky by byly, těžko říct
  • Jedna jediná skříň na pokoji pro dva s možností dvou přistýlek (podle smlouvy uzavřené s CK...) Jedna jediná skříň na pokoji pro dva s možností dvou přistýlek (podle smlouvy uzavřené s CK...)

Velké zklamání, neodpovídá ****, do tohoto hotelu bychom už nikdy více nejeli. Zaplatili jsme si 14-denní pobyt, doplatili službu all incl. light a pokoj s výhledem na moře a chtěli jsme za to odpovídající služby, nestalo se tak. Viníme tím jak hotel, který si dělá s hosty co chce, nerespektuje, co je uvedeno na voucheru, tak i cestovní kancelář, která v nabídce hotelu neúplně informuje klienty.

Pozn.: pobyt od 26.7 do 9.8.2015

Ubytování  průměrně (3/5)

Měli jsme zaplacen dvoulůžkový pokoj s možností 2 přistýlek, uvedeno jak ve smlouvě, tak i na voucheru s příplatkem výhledu na moře. Pokoj byl doslova kamrlík pro 2 osoby ve 3.patře, další dvě přistýlky by při nejlepší vůli nešly ani do pokoje umístit, vybaven jednou skříní, kde byly ještě deky, takže prostor ve skříni minimální. Rozměrům pokoje pochopitelně odpovídal i balkón s bočním výhledem na moře, kde buď jsme mohli sedět my nebo místo nás umístit sušák, obojí nemyslitelné. Pokoj jsme reklamovali na recepci, že neodpovídá voucheru, bez jakékoliv snahy o výměnu. Byli jsme odkázáni na delegáta CK (pozn.Bulhar), který ovšem ani "nehnul brvou", když jsme mu ukázali náš voucher. Dva dny před odjezdem nás na pokoji ještě obšťastnil pro nás neidentifikovatelný hmyz, který lezl po zdi. Úklid pokoje každý den, bez připomínek. Snad jediný plus tohoto hotelu je vynikající umístění v centru s vyhlídkou na moře, starý a nový Sozopol.

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Dokoupili jsme si nabízený all inclusive light, který nabízí CK:"Snídaně se podávají formou bufetu v hotelové restauraci. Možnost dokoupení večeří (opět formou bufetu) nebo programu all inclusive light. Služby all inclusive light zahrnují plnou penzi (snídaně, oběd, večeře)formou bufetu a neomezenou konzumaci vybraných místních alkoholických (víno a pivo) a nealkoholických nápojů v době od 11:00 do 23:00 h. Uvedené časy jsou orientační".

Snídaně bez připomínek, výběr velký. Obědy značně ztenčené, jakož i večeře, dalo se vybrat s vyjímkou jednoho oběda. Překvapením bylo, což CK nepovažuje za nutné uvést, že all incl. light neplatí v lobby a pool baru. Restaurace nabízela, když se zadařilo tak i někdy vychlazené, cca 2 dcl piva z plastové láhve, rozlévanou colu nebo perlivou vodu, která perlivá nebyla rovněž z plast. lahví do skleniček cca 1 dcl a krabicové víno rovněž tak něco přes 1 dcl. Káva se asi v Bulh. nepovažuje za nealkolický nápoj a musela se platit, pouze u snídaně ne. Restaurace byla otevřena cca od 11.00 do 16.30, pak zavřeno, následoval hodinový úklid před večeří a po 17.30 stejně neobsloužili z důvodu, že se připravuje večeře, takže až od 18.00 hod.. Restaurace měla otevřeno do 22.00, ale jen sporadicky, spíše do 21.50. Personál restaurace se snažil v době snídaně, jakž takž oběda a večeře a v mezičase pak zalezl do zázemí a hrál si s mobily a kecal. Jinak pokud jsme chtěli nějaký nápoj, tak jsme buď museli pořádně třísknout dveřmi v restauraci, aby věděl, že někdo přišel a asi něco chce nebo si pro něho dojít do zázemí. Takto fungují služby all inc. light v tomto hotelu. Mimochodem nikde v restauraci není uvedeno, které konkrétní nápoje zahrnuje all. incl. light., avšak CK uvádí ve svém informačním letáku, který nám byl předán na letišti, cituji "all incl. - popis služeb je obsažen v katalogu v jednotlivích hotelích". V tomto hotelu to neplatí a na dotaz našeho bulhar.delegáta, jestli káva se nepovažuje za nealkoholický nápoj, nevěděl, musel se jít zeptat na recepci.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Slunečníky a lehátka u bazénu zdarma, ale musíte si přivstat, protože cca v 7.30 jsou už na všech lehátkách osušky.

Ostatní služby hotelu jsme nevyužili, kromě vypráskaného all incl. light.

Pláž a moře  průměrně (3,6/5)

Hned pod hotelem, přes zahradu a pobřežní promenádu, není ani jedna sprcha a WC. Pláž ráno uklízeli, hodně řas v moři, které zapáchaly. A když řasy už téměř zmizely po velkých vlnách, tak je červená vlajka a plavčíci pustí do moře tak max. po pás a jinak pořád pískají a vyhánějí z moře.

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Hotel je umístěn ve městě na pomezí starého a nového Sozopolu.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Už bychom tam nikdy nejeli. Doporučení: vypráskaný all incl. light nebrat!!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 3
z 5 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Sozopol - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání