Není nejhorší, ale není to tak, jak je inzerováno.
Recenze hotelu Zefir Hotel *** (Bulharsko - Slunečné pobřeží - Slunečné pobřeží)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Jana K. |
Vloženo: | 31. 8. 2013 |
Pobyt: | červenec 2013 |
Přečteno: | 927x |
Recenze se líbila: | 534 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Hotel je čistý, jídlo chutné, ale pro děti jen stále to samé. Měli jsme smůlu, bydleli jsme v pokoji do ulice a jelikož není klimatizace, je nutné otevřené dveře na balkon a dvě noci jsme vůbec nespali, techno hulákalo od večera do 7 hodin do rána. Zklamala mě pláž, byl tam nepořádek, sklo, spousta nedopalků a odpadků.
Ubytování
Pokoj je čistý a na přespání docela stačí
Strava a stravování
Jsme starší manželé a nejsme nikterak nároční. Strava nám chutnala, vždy jsme našli to, co bylo nejlepší.
Vybavení, služby a personál hotelu
Vybavení hotelu je starší, bylo čisto a my jsme ani nepožadovali jiné služby. Bazén je perfektní. Personál hotelu je jiný, než jsme zvyklí, připadali jsme si, jako bychom tam nebyli vítáni, nikdo se nedovedl usmát a úsměv dokáže dělat divy.
Pláž a moře
Byli jsme v různých zemích, mohu porovnat pláž, tato byla nejhorší co jsem viděla. Tolik nedopalků cigaret jsem snad ještě neviděla, kusy skla, prostě pláž není uklizená. Za slunečník 8 leva, za lehátko 8 leva, byli jsme s dcerou a vnukem, tak to není nic levného. Moře bylo teplé, čisté, vodní sporty mohl užívat každý podle svých možností.
Okolí hotelu
Hotel je na rušné ulici, jsou zde obchody a pro děti různá lákadla. Ulice je uklizená, čistá.
Celkový dojem
Celkový dojem z dovolené z tohoto hotelu je trochu rozpačitý, něco bylo velmi dobré, něco nás zklamalo. Chtělo by to více vstřícnosti od personálu a že to jde, to ukázaly dvě obsluhující dívky z Turecka, které pro nás měly milý úsměv i pár slov.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 21 z 38 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »