Zklamaní z drobností, které však zamrzí.
Recenze hotelu Rena Club Hotel **** (Bulharsko - Slunečné pobřeží - Slunečné pobřeží)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Nostalgik 79 |
Vloženo: | 15. 7. 2024 |
Pobyt: | červenec 2024 |
Přečteno: | 7x |
Recenze se líbila: | 47 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Dobrý den, dovolte, abych uvedl, že nyní srovnávám s dovolenými za posledních několik let, ze stejné oblasti, od stejné CK, ve stejné kategorii - tzn. All inclusive, hotel čtyř****.
A poukážu především na mínusy, které si myslím, že už jsou za hranou. Nejsem žádná fajnovka a malichernosti bych nikdy neřešil. Jsme obyčejná rodinka z venkova se dvěma dětmi 13 a 15 let. Nemám problém být objektivní a když si něco zaslouží pochválit, nemám problém projevit uznání.
To jen pro vysvětlení, kdyby se někomu zdálo, že mezi těmi pozitivními recenzemi se najednou objeví na první dojem hodnocení jakoby nějakého zhýralce či mrzouta...
Ubytování
Čisto, denně úklid i pravidelně čisté a voňavé ručníky třech velikostí.
Zařízení v dobovém stylu, ale nové, vybavení funkční bez závad a poruch, lůžka uspokojivé pro chlapy i dámy. Klimatizace bez problémů, jen jsme si hned na začátku museli říct o nové baterie do dálkového ovladače. Jinak klima tichá, i noční režim naprosto dostačující.
Kuchyňský kout + varná deska myslím zbytečná (zvláště při All inclusive), ale především proto, že linka naprosto prázdná, bez jakéhokoliv vybavení. Zkrátka ani lžička.... Např. si ani nenakrájíte do misky broskev, kterou si vezmete z jídelny na pokoj.
Orientace po hotelu dobrá, ze schodiště i výtahu dole hned dveře do restaurace.
Noci vcelku klidné, spalo se dobře.
Strava a stravování
Asi takový standard po celém Bulharsku. Opakují se stále masové kuličky, válečky a karbanátky s typickým kořením - ne pro všechny chutné - (myslím to jejich typické koření, které je cítit téměř v každém pokrmu. Ale respektuji, že je to zkrátka u nich klasika, jako u nás majoránka, kmín či česnek. Takže to nehaním, pouze konstatuji, hlavně dětem nemusí chutnat).
Ale jinak musím říct - skvělé polévky! Kdo je polévkový, pochutná si. Částečně je to i proto, že jsou složením i ochucením velmi podobné těm našim. Tímhle však nehodnotím jen tento hotel. Všude v Bulharsku mi vždy polévky chutnaly.
Jinak se jedná o menší hotel, tedy menší restauraci a tedy i menší výběr. Pochopitelně. To mi nevadilo. Jen mohou mít problém rodiny s dětmi, či chuťově náročnější klienti. Náš syn -teenager je např. hrozně vybíravý a často si chodil do města pro jídlo. To bylo na liskanec!
Ale, jako myslím všude, byly dny horší i lepší. Objevila se i změna bližší našim chutím - bramborová kaše (dobře ochucená i vonící po bramborách), těstoviny, hranolky, klasické plátky masa.
Moučníky a dezerty typické pro tuto oblast, mezi pečivem i chléb velmi podobný našemu. Úklid nádobí ze stolů v restauraci průběžný, organizovaný, před usednutí dalších stravníků stůl utřený a nově prostřený.
Svačiny - něco k zakousnutí:
mezi snídaní a obědem jedna či dvě položky zbylé od snídaně + zelenina, ovoce
a mezi obědem a večeří jedna či dvě položky zbylé od oběda + ovoce, sladké i slané sušenkové pečivo.
Tato možnost svačinky je k dispozici vně restaurace při vstupu na venkovní posezení u bazénu.
Vybavení, služby a personál hotelu
Zde bohužel počet hvězdiček hodně spadl kvůli zdánlivé prkotině, ale může to tolik zamrzet, že to i dovolenkovou idylu docela nahlodá... A to také proto, co jsem uvedl na začátku - že srovnávám srovnatelné a s předchozími roky, kdy jsme měli zakoupenu dovolenou se stejnými parametry a nabízené služby také v podstatě totožné. Uvedu rovnou pár negativních reálnych zkušeností:
Ukazování prstem barmana od pool baru, že si máme při odchodu po sobě zasunout židle ke stolu. (dělám to běžně a nepotřebuji, aby mě na to někdo upozorňoval).
Často chybějící šálky na kávu u samoobslužného automatu. Klidně a trpělivě čekám, až si barman dopíše SMS. Později ho poprosím o šálky. Vytáhne kelímky na limonádu a když se podivím a ještě jednou pěkně poprosím o šálek ve 4**** hotelu - pokrčí rameny a odvrátí se ode mne... (za chvíli požaduje, abych mu pomohl sundat nový sud piva, shora, postavený jeden na druhém, aby mohl narazit. Ochotně pomáhám).
Při odchodu ukazuje na sklenice na našem stole, abychom si je uklidili (přinesli mu je na bar). Opět říkám - s tímto já nemám nikdy problém, ale takto si to vynucovat....???
Perlivé nápoje často "bez bublinek". (Kdo zná vyprchlou odstátou kolu, ví o čem mluvím). Když ho taktně upozorníte, pokrčí rameny a nezájem.....
A ještě pár podobných věcí, které už nemusím uvádět.
Pro kuřáky pouze 3 stolky s popelníkem, tobogán bez obsluhy - nikdo nedohlíží, navíc dlouhá přestávka v jeho provozu - od 11 do 14hod.(přestávky během oběda jsou obvyklé, ale to mj. i proto, že jde na oběd i obsluha a dohled nad tobogánem, ale zde stejně nikdo takový není... A navíc 3 hodiny bez možnosti jít na tobogán - pro děti moc dlouho....
Za barem uvnitř vedle recepce často nikdo není třeba i 10-15min. Požádáte do nápoje led - není. Ukážou vám prázdnou nádobu na led. Chcete namíchat drink z nabídky - ukážou prstem, že si na tento nápoj máte jít k pool baru ven.
A ještě by se dalo psát dál. Prostě s těmito "mínusy" jsem se ještě v této oblasti nesetkal.
Chápu, že vše je o lidech a ostatní recenzenti tyhle vady na kráse nezaznamenali. Prostě možná zažili jinou směnu barmanů. Ale to nic nemění na věci, že ať je barman kmenový či brigádník, mladý či uctivější ještě ze staré školy, muž či žena, .... atd, tak si myslím, že určitý standart a postupy by měli mít v rámci proškolení a poučení od nadřízených sjednocený. Zkrátka neříkám, že všichni se musí stejně usmívat, všichni musí dávat stejně plné kelímky, všichni automaticky přidávat led, a že nikdy nesmí v kávovaru dojít káva či smetana. Ale když klient skromně a slušně požádá a na nedostatek klidně a mile upozorní, měl by personál vnímat a rozlišovat, a ne u baru nalévat do whisky sklenic (místo do kelímků) pouze partě mladých opilců, kteří si ho chtějí jen omotat kolem sebe a dostat si ho na svoji stranu svými frajerskými, trapnými, vtíravými metodami.
Utírání venkovních stolků, vysypávání popelníků, očista lehátek kolem bazénu, apod.... velmi zřídka. Ani jsme to neviděli během dne dělat. Dělají asi až večer. Pak ať se nediví, že nemají sklo, šálky apod, když to průběžně nesbírají a neoplachují celodenně pro další používání k dispozici a spokojenosti klientů i v odpoledních či večerních hodinách, nejen ráno....
Možná dělám až moc chytrolína, nevím, co byste na to říkali vy ostatní.....
Pláž a moře
Pláž dál než uvádějí CK, cca 600m, 12 min, přes několikaproudou vozovku, ale když jdete tou nejkratší cestou, narazíte na přechod.
Pláž v pohodě, avšak není v ceně plážový servis, takže pokud nechcete připlácet, tak se usadit pouze na osušky, pro tento způsob místa dost.
Pláž písčitá, písek až daleko do vody, velmi pozvolný sestup do větší hloubky. Při "divočejší" vodě více naplavenin, chaluh, mořské trávy, apod ...
Smluvní bar k vašemu hotelu v rámci All inclusive také bohužel není. WC tedy také zpoplatněno.
Při odchodu chybí jak běžná sprcha, tak i primitivní kohoutek na oplach alespoň nohou...
Nafukovací atrakce tažené vodním skútrem v dohledné vzdálenosti.
Jinak O.K., Z prkenného chodníčku šrouby netrčí .(Zatím...)
Okolí hotelu
Standard.... Atmosféra menšího městečka. Vše v blízkosti - lékárna, směnárny, aquapark, supermarkety, rychlé občerstvení i obchůdky se suvenýry.... Jak to znáte i odjinud...
Celkový dojem
Myslím, že jsem vše popsal a svoji recenzi dostatečně vysvětlil a zdůvodnil výše.
Mějte se hezky a přeji především klidnou dovolenou plnou pohody a prožitou ve zdraví.
Hlavně nepřestávejte věřit, že s poctivostí a slušností nejdál dojdeš!.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 15 z 19 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro zamilované a manželské páry
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »