Švábi
Recenze hotelu Pomorie Sun Hotel *** (Bulharsko - Slunečné pobřeží - Slunečné pobřeží)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Helena |
Vloženo: | 30. 8. 2018 |
Pobyt: | srpen 2018 |
Přečteno: | 825x |
Recenze se líbila: | 315 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Nejsem zvyklá hledat nedostatky za každou cenu, fotit každý vlásek v koupelně či prasklinu ve zdivu. Od začátku, bylo jasné, že jedem 2 dospělé osoby se synem, kterému bylo 15 let. Podotýkám, že žádnou slevu na dítě jsem samozřejmě nedostala. Jaké bylo naše překvapení, po příjezdu. Na recepci jsme dostali klíč od pokoje a náramky. Na pokoji nás čekal šok. Byla tam jen manželská postel a rozkládací křeslo pro syna, který měří 190cm a váží 85kg. Samozřejmě jsem se celou záležitost snažila ihned řešit na recepci, kde jsem samozřejmě nepochodila, doslova mi bylo řečeno, že 3.pevné lůžko nedostaneme, jelikož nemáme zaplaceno. Na info vývěsce byl kontakt na pana delegáta. Info schůzka měla být hned 22/8/2018 v 9:30h ráno. Nicméně pan delegát se nedostavil. Díky tomu jsme tak přišli o snídani, která byla do 10h. Zpožděný let, hledání hotelu, nevyhovující lůžko, žádná snídaně. Psala jsem mu tedy sms ( které mohu samozřejmě doložit, kde je vidět, že pan delegát mi nejdřív slíbil, že záležitost bude řešit, následně, že se ozve a zastaví se a pak již ani nereagoval, včetně veškeré fotodokumentace, kterou jsem během naší dovolené pořídila )
O kvalitách jídla, malém výběru oproti jiným zájezdům z let minulých u jiných CK, se ani rozepisovat nebudu. Že není v rámci programu all in bar také na pláži jsem rovněž nevěděla. Klimatizace byla přislíbena za poplatek. Místo ní mi byl nabídnut větrák, samozřejmě za poplatek, wi-fi připojení rovněž placené a v takové kvalitě, že když se připojilo více jak 3 lidé, absolutně nefungovalo.
Největší „odměna“ však zavítala v pondělí do naší koupelny. Po návratu od moře se v koupelně objevil šváb ( ano, byl to šváb, vylezl z odpadu, vše mám opět vyfoceno ) Zbytek večera jsme v šoku trávili hlídáním koupelny a doufáním, že snad nedojdou další. Došli. Jeden exemplář jsem tedy odchytla a odnesla na recepci. Recepční nevypadala vůbec překvapená, ba naopak, a jen stroze přislíbila nápravu a jako důkaz ukázala spray na lezoucí hmyz. Opět jsem tedy psala sms panu delegátovi, který se s odpovědí neobtěžoval již pro jistotu vůbec.Jako spotřebitel se cítím být oklamána a to hned v několika aspektech.
1. Když objednávám zájezd pro 3 osoby, očekávám 3 pevná lůžka. Kdo jen tak od stolu „odhadl“, že synovi bude stačit rozkládací křeslo ve velikosti pelechu pro psa?Jen si zkuste představit, že by si zájezd objednali 3 dospělí muži a vyrazili na pánskou jízdu a pak by jeden z nich spal na této přistýlce?
2. „Klimatizace – za poplatek“ se také nekonala. V pokoji nebyla ani nainstalována.
3. Program „all in“ – malý výběr, špatná kvalita, fronty. Pro program byl jen jediný bar v hotelové hale, obsluha nepříjemná, neochotná.
4. Chování delegáta – neochota pomoci, co slíbil, nedodržel, nekomunikoval.
5. ŠVÁBI v koupelně.
Ubytování
Méně nelze dát.
Strava a stravování
Hrůza.
Vybavení, služby a personál hotelu
Nedá se ani komentovat.
Pláž a moře
Bordel.
Okolí hotelu
Odpadky všude.
Celkový dojem
Nikdy víc!
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 4 z 22 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »