Napsat recenzi

Švábi

Recenze hotelu Pomorie Sun Hotel *** (Bulharsko - Slunečné pobřeží - Slunečné pobřeží)

Hodnocení:
průměrně: 1,9/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2018
Přečteno: 825x
Recenze se líbila: 315 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Nejsem zvyklá hledat nedostatky za každou cenu, fotit každý vlásek v koupelně či prasklinu ve zdivu. Od začátku, bylo jasné, že jedem 2 dospělé osoby se synem, kterému bylo 15 let. Podotýkám, že žádnou slevu na dítě jsem samozřejmě nedostala. Jaké bylo naše překvapení, po příjezdu. Na recepci jsme dostali klíč od pokoje a náramky. Na pokoji nás čekal šok. Byla tam jen manželská postel a rozkládací křeslo pro syna, který měří 190cm a váží 85kg. Samozřejmě jsem se celou záležitost snažila ihned řešit na recepci, kde jsem samozřejmě nepochodila, doslova mi bylo řečeno, že 3.pevné lůžko nedostaneme, jelikož nemáme zaplaceno. Na info vývěsce byl kontakt na pana delegáta. Info schůzka měla být hned 22/8/2018 v 9:30h ráno. Nicméně pan delegát se nedostavil. Díky tomu jsme tak přišli o snídani, která byla do 10h. Zpožděný let, hledání hotelu, nevyhovující lůžko, žádná snídaně. Psala jsem mu tedy sms ( které mohu samozřejmě doložit, kde je vidět, že pan delegát mi nejdřív slíbil, že záležitost bude řešit, následně, že se ozve a zastaví se a pak již ani nereagoval, včetně veškeré fotodokumentace, kterou jsem během naší dovolené pořídila )

O kvalitách jídla, malém výběru oproti jiným zájezdům z let minulých u jiných CK, se ani rozepisovat nebudu. Že není v rámci programu all in bar také na pláži jsem rovněž nevěděla. Klimatizace byla přislíbena za poplatek. Místo ní mi byl nabídnut větrák, samozřejmě za poplatek, wi-fi připojení rovněž placené a v takové kvalitě, že když se připojilo více jak 3 lidé, absolutně nefungovalo.

Největší „odměna“ však zavítala v pondělí do naší koupelny. Po návratu od moře se v koupelně objevil šváb ( ano, byl to šváb, vylezl z odpadu, vše mám opět vyfoceno ) Zbytek večera jsme v šoku trávili hlídáním koupelny a doufáním, že snad nedojdou další. Došli. Jeden exemplář jsem tedy odchytla a odnesla na recepci. Recepční nevypadala vůbec překvapená, ba naopak, a jen stroze přislíbila nápravu a jako důkaz ukázala spray na lezoucí hmyz. Opět jsem tedy psala sms panu delegátovi, který se s odpovědí neobtěžoval již pro jistotu vůbec.Jako spotřebitel se cítím být oklamána a to hned v několika aspektech.

1. Když objednávám zájezd pro 3 osoby, očekávám 3 pevná lůžka. Kdo jen tak od stolu „odhadl“, že synovi bude stačit rozkládací křeslo ve velikosti pelechu pro psa?Jen si zkuste představit, že by si zájezd objednali 3 dospělí muži a vyrazili na pánskou jízdu a pak by jeden z nich spal na této přistýlce?

2. „Klimatizace – za poplatek“ se také nekonala. V pokoji nebyla ani nainstalována.

3. Program „all in“ – malý výběr, špatná kvalita, fronty. Pro program byl jen jediný bar v hotelové hale, obsluha nepříjemná, neochotná.

4. Chování delegáta – neochota pomoci, co slíbil, nedodržel, nekomunikoval.

5. ŠVÁBI v koupelně.

Ubytování  průměrně (2/5)

Méně nelze dát.

Strava a stravování  průměrně (1,8/5)

Hrůza.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (1,6/5)

Nedá se ani komentovat.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Bordel.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Odpadky všude.

Celkový dojem  průměrně (1,9/5)

Nikdy víc!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 4
z 22 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Slunečné pobřeží - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání