Napsat recenzi

UŽ NIKDY VÍC!!!!!!

Recenze hotelu Nessebar Beach Hotel *** (Bulharsko - Slunečné pobřeží - Slunečné pobřeží)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2018
Přečteno: 1 108x
Recenze se líbila: 345 čtenářům
Fotografie: 3
Videa: 0
Komentáře: 5

V HOTELU NESSEBAR BEACH RESORT JSME BYLI NAPOSLEDY

Ubytování  průměrně (4,1/5)

Pozor na jejich slovíčkaření - beru to jako klamání zákazníků - nemají pokoje rozděleny do cenových kategorií (výhled na moře, strana k moři, bez výhledu na moře), mají pouze dvě cenové kategorie a to "strana k moři" a "ostatní pokoje", samozřejmě pokoje s označením "strana k moři" jsou o mnoho dražší než ty pokoje ostatní, takže jsme počítali s tím, že tzn. že bude výhled na moře, místo toho nás dali do přízemí, takže jsme z okna koukali do křoví a neupraveného terénu, navíc pokoj byl zakouřený, takže při vstupu do místnosti jste si připadali jak ve 3* hospodě. Po okamžité reklamaci na recepci nás velmi milá recepční odbyla s tím, že pokoje jiné nejsou a nazdar. Takže jsme si stěžovali u delegáta, také velmi příjemný pán Jiří, samozřejmě dokázal vyřešit náš problém až po 3.urgenci, takže jsme se měli 4.den stěhovat (podotýkám, že to byli urgence s křikem, jestli si z nás už dělají srandu)........Dále vybavení pokoje - malá stará široká televize, na které chrčeli 3 programy, křeslo bylo tak špinavé, že jsem si na ni odmítla i položit bundu, natož si na něj sednout, a koupelna neměla ani typický sprchový kout, ale měli tam jen pověšený škaredý závěs.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Další pozor - v podmínkách ubytování mají pouze napsáno, že pokoj dostanete až ve 14 hod (s tím jsme tedy počítali), ale o 1.jídle při příjezdu do hotelu ani zmínka. Ale logicky jsme počítali s tím, že když máme zaplaceno allinclusiv, a do hotelu přijedeme v 8 ráno, že oběd určitě dostaneme, CHYBA!!!!!!!!!! Milá paní na recepci nám hned ráno oznámila, že dostaneme až večeři v 18 hod, takže to byl další řev, co to má znamenat, protože jsme sebou měli malé děti, a ty celý den, po náročně noci určitě do večera bez jídla nevydrží. Tak to hodinovém křiku nás tedy paní recepční poslala do tzv. snack baru, ať se tam tedy občerstvíme místo oběda. Tak jsme tam šli (podotýkám jelo nás tam z rodiny 14 lidí), dali nám ty hnusné párky v rohlíku a jen jsme si do nich kousli, nalítl na nás další ochotný pán, že co si to představujeme, že tam jíst nesmíme, že nemáme pásky na rukách. Tak jsme mu začali vysvětlovat, že pásky dostaneme až s klíčky od pokoje v 14 hod. a že nám nechtějí dát oběd, tak nás paní recepční poslala sem. Pán provozní stále tvrdil, že neexistuje, abychom ty hnusné párky v rohlíku dojedli. Takže jsme už byli tak vytočeni, že jsme těm dětem ty párky museli vzít z rukou, položit jim to tam na bar, aby to mohli vyhodit do koše. Takže jsme šli zpátky na paní recepční, co to má jako znamenat toto chování a řešili jsme to tam s nimi dalo by se říct až do těch 14 hod., kdy nám konečně dali ty pásky allinclusiv (ale to už bylo po obědech i snack baru), takže jsme opravdu dostali až večeři v 18 hod. Další dny jídlo už bylo v pořádku, ale neustále se opakovali, hlavně snídaně, ty byly jak přes kopírák, snack bar totéž, zmrzliny taktéž (2druhy), a na oběd a večeři třeba jedno jídlo vyměnili. Jejich dezerty vypadali pokaždé jinak, ale chutnali naprosto totožně, uměle a přeslazeně. Míchané drinky vůbec neuměli, protože neměli žádné juice (takže podle nich míchané drinky jsou z coly, spritu a fanty.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Hotel odpovídal tak na 2* - dřevěný chodníček k pláži končil v půlce duny a navíc byl totálně ztrouchnivělý, takže z něj trčely hřebíky, třísky a při došlápnutí se Vám třeba noha probořila skrz. Zaražené třísky a hřebíky v noze byli na denním pořádku. V bazenech se jim loupali kachličky, takže je tam měli krásně posbírané a vysypané na hromádce. Dále podle stránek by tam měli být "pravidelné animační programy" - tak to podle nich znamenalo, že večer v 8 hodin dětem zahráli 10 furt opakujících se písniček a 2x za ten týden pro dospělé tam pozvali nějaký tanečníky se stužkami. Žádný vodní airobick, nic.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Moře bylo plné řas a pak se naplavili i nějací kousavý brouci, takže moře taktéž nic moc.

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Okolí hotelu - okolo bazénu písek plný nepořádku včetně nedopalků, atd.

Celkový dojem  průměrně (4/5)

Celkový dojem katastrofa!!!!!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 51
z 65 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

jiřina: nechápu - 15. 7. 2018 14:18

Vážený,přečetla jsem si vaší recenzi a chce se mi zvracet a to z vás.Myslím,že kdyby jste vše řešil v klidu a s úsměvem tak by vše dopadlo úplně jinak,ale znáte naše rčení,,na hrubý pytel hrubá záplata,,.Cestujeme min.2x ročně k moři i s vnučkou a nikdy nebyl problém a ani jsme neplatili všimné v pasu,jídlo bylo vždy i při ranní příjezdu a to i v tomto hotelu.To že služby jsou až od 14hod.je v každé smlouvě.Takže zamyslete se nad sebou a co předvádíte svým dětem,no a nakonec myslím si,že není problém přibalit nějakou sušenku nebo koupit neco v okolí hotelu.Přeji vám jen příjemné dovolené. reagovat

nespokojeny zakaznik: Re: nechápu - 15. 7. 2018 16:02

Ja zapomnela,ze tam pani Jirina byla s nami,takze vi nejlip,jak to tam probihalo...kdyby plnili sve sluzby allinclusiv tak jak maji,tak se nic resit nemuselo.A neresili jsme to nejen my,ale kupa dalsich nastvanych Cechu,kteri za nama chodili a stezovali si uplne stejne.Takze ja jsem pouze reagovala,a napsala tuto recenzi,aby si dalsi lidi zbytecne nezkazili dovolenou stejne jako my.A pokud Vam se v tomto hotelu libilo,nikdo Vam to nebere!!!!!!! reagovat

jiřina: Re: Re: nechápu - 15. 7. 2018 19:17

Asi jsem byla a to od 23.6.-4.7.2018,prosím uvědomte si že je to 3 hvězda,denně uklizeno,usměvavý personál,ale mě nevadí je pozdravit,animační program klasika,všude stejná i v pětihvězdě a děti to znají, jídlo se dost opakovalo,ale vždy jsme jedli něco jiného a když nás honila mlsná v okolí hotelu super restaurace,v Bulharsku jsem byla poprvé a nezklamalo reagovat

Martin: Nespokojenému zákazníkovi - 2. 10. 2018 16:16

S vajgly v písku na pláži hotel nic nemá, je to jenom nezodpovědnost smradlavých kuřáků, že ho zahodí do písku. A all inclusive jsme dostali hned po příletu a měli až do konce i poslední den. Kdyby jste se pane možná choval slušně a neskákal tam jak pajác, možná by vám vyhověli. Taky pokoj nesmrděl, naopak byl čistý a hezký a křeslo v pohodě, jak nové. Když se chováte jak blb a pohrdavě k personálu,nedivte se, že vám stejnou oplácí... reagovat

Nikita: Reakce - 2. 10. 2018 23:55

Pane, já když jedu na dovču s dětmi, tam mám VŽDY zabalené jídlo pro děti, sušenky, hambáč a pitíčka! Jestli jste to nepochopil, tak VŠUDE je ALL až po 14h po příjezdu, je to i ve smlouvě! A Hned cca 100 metrů od hotelu jsou potraviny, jestli měli vaši haranti rozmazlený, takový hlad, stačilo za 8 LEVA - cca 100,- Kč jim něco koupit ;-) !! Nebo vaše 120 kilová paní vystoupila z autobusu stylem: hurá tu mě máte a starejte se o mé haranty?! :-D Je to tak, že... ;-D reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Slunečné pobřeží - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání