Napsat recenzi

Hodnocení hotelu Longoza Garden

Recenze hotelu Longosa Hotel **** (Bulharsko - Slunečné pobřeží - Slunečné pobřeží)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2016
Přečteno: 249x
Recenze se líbila: 495 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel velmi pěkný, pokoje s balkonem do atria a pohledem do zelených rostlin byl velmi příjemný. Pobyt na pláži kazila každý den hlučná hudba Techno. Pokud bychom věděli, co nás na pláži bude čekat, obzvláště když tam člověk tráví téměř celý den, nikdy bychom si hotel nevybrali. Delegát výborný, animátoři zábavní, bazén u hotelu byl pěkný a čistý. Tři bary v hotelu byly luxus.

Ubytování  průměrně (4,1/5)

Pěkný hotel, pokoje prostorné a čisté ale 1) Vzhledem k tomu, že v hotelu jsou jen dvoulůžkové pokoje a k tomu je možné si zajistit přistýlku, jsem se informovala, zdali bude třetí lůžko odpovídající a bude možné, aby tam spala pohodlně dospělá osoba, bohužel toto lůžko opravdu neodpovídalo standardu. Bylo velmi tvrdé, jakoby potažené slabým čalouněním a v pocitu to bylo jako když člověk spí na tvrdém prknu. Podle informací jiných Čechů v hotelu na nich spaly i děti a ani pro děti takto tvrdé lůžko nebylo pohodlné. Byli tam ale na týden a tak to vydrželi. Po vznesení naší stížnosti jsme dostali na toto lůžko matraci a potom to bylo již v pořádku, ale nevím z jakého důvodu je toto poskytováno, až když se někdo ozve a není toto lůžko tak upraveno, aby se na něm dalo vůbec spát.

Strava a stravování  průměrně (3,4/5)

Byli jsme velmi spokojeni se stravou, která byla opravdu z našeho pohledu vynikající.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

V hotelu bylo sportovní vyžití - aquarobik v bazenu, animační programy pro děti i dospělé. Personál hotelu byl slušný a přátelský ( kromě jedné špatné zkušenosti). S animátory byla velká legrace a byli výborní.

Výhodou je také směnárna v hotelu, kde je možné bez poplatků vyměnit kromě cizí měny také české koruny na leva v platném kurzu a je mnohem lepší si vzít s sebou přímo finanční prostředky již s Česka než si je nechat vybrat přes kartu, protože cca 10 procent z vybírané částky je poplatek (např. pokud budu chtít 100 leva tak poplatek bude v této směnárně cca 10 leva). Banky jsou v Nesebaru a není ani doporučováno vybírat jinde, protože to není spolehlivé. Od hotelu je banka daleko.

V den našeho odjezdu po nás chtěla jedna recepční zaplatit 25 leva za potřísněné 2 prostěradla. Svým arogantním jednáním nám samozřejmě pokazila celkový dojem z našeho pobytu. Částka byla námi uhrazena, ale nevím a není mi zcela jasné podle jakého ceníku nám byla tato částka účtována ani zdůvodněno, jestli je to za kus apod.

Denně nám měnili ručníky a ob jeden den nám měnili povlečení, proto jsme opravdu nebyly připraveni na to, že když se z nějakého důvodu něco potřísní a to může být čímkoliv a nechtěně (od nevolnosti, poranění apod) např. povlečení a zdali si flek klienti musí vyčistit sami, když s sebou nikdo nemá ani žádné kvalitní prací prostředky? Mohou v tomto případě tuto částku po klientovi požadovat? Určitě pochopím, že když něco rozbiji, že to uhradím. Pokud ano, domnívám se, že by měli klienti tuto informaci obdržet. .

Pláž a moře  průměrně (3,1/5)

Pláž byla pěkná, při větších vlnách se v moři objevovaly rostlinky, ale ty zase mizely, každý den to bylo jiné, někdy čisté někdy horší,pláž , která je cca 200 metrů a nejblíže, má umístěné velké deštníky + lehátka. Po mém dotazu mi nikdo nebyl schopen říci jaká je jejich cena, pokud si ho budu chtít pronajmout, proto Vám sděluji, že tato cena je za 1 deštník 10 leva a jedno lehátko také 10 leva. Také se domnívám, že takovouto informaci by Vaši klienti měli vědět již před absolvováním zájezdu, aby se na to připravili, protože všichni byli velmi překvapeni. Je možné si zaplatit třeba jen deštník nebo lehátko a podle toho je cena. Jinak je možné si mimo tyto rozložit ležení samostatně na písku a pod svými deštníky, které je možné si vzít i s Česka (přeprava je zdarma samostatně, mimo kufr). Jeden deštník, zakoupený v marketu hotelu stojí 13 leva.

3)Na této nejbližší pláži je bar CAYO, kde celý den hrálo "TECHNO" a v odpoledních hodinách to bylo tak nahlas, že se to nedalo poslouchat. Neustále kolem dokola celý den jsme byli nuceni to poslouchat, protože nám nikdo ani nemohl pomoci. Nemám nic proti hudbě, kterou bychom i rádi poslouchali, ale tohle bylo hlavně pro omezenou klientelu, která se celý den povalovala u baru a ostatní lidé, kterých byla většina, museli snášet hlasité dunění hudby. Když jsme projevili nespokojenost a nebyli jsme sami, bylo nám řečeno, že pokud se nám to nelíbí, máme změnit pláž, která s deštníky byla na jednu nebo druhou stranu dalších 200 metru. Z mého pohledu jsme si mohli zajistit hotel v jiné vzdálenosti od pláže, např. 400 metrů, už při zadávání to jsme samozřejmě nechtěli, ale možná bychom tam měli poslouchatelnou hudbu nejen pro pár jedinců. Místo relaxu na pláži jsme někteří opouštěly pláž, abychom náhodou neměly třeba nakonec "zdravotní problémy". Pokud bychom věděli, co nás na pláži bude čekat, nikdy bychom si hotel nevybraly. Lidé jezdí na dovolenou relaxovat, užít si spíše klid a hlavně vybrat si to, co chtějí sami a ne to, co jim někdo podsune a my jsme to poslouchali celých 14 dní, každý den stejné dunění a o decibelech nemluvě.

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Pěkné okolí, obchůdky 5 minut chůze, nedaleko jsou asi tři supermarkety, v některých restauracích nebo barech býval velmi pěkný program, městečko Nesebar bylo nádherné.

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Celkový dojem byl dobrý. Některé již uvedené skutečnosti náš dojem trochu pokazily.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 5
z 8 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Slunečné pobřeží - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání