Napsat recenzi

Smíšené pocity

Recenze hotelu Jeravi Sunny Beach Žeravi Club Hotel **** (Bulharsko - Slunečné pobřeží - Slunečné pobřeží)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2018
Přečteno: 838x
Recenze se líbila: 302 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel jsme si vybrali na základě několika recenzí a loňských zkušeností. Loni jsme byli ve vedlejším hotelu Viand a do Jeravi chodili s vnučkou na animace, takže prostředí hotelu jsme znali.

V Bulharsku jsme byli již posedmé, do zahraničí cestujeme cca 2 x ročně a myslím si, že nejsme žádní "rýpalové" a ledacos bereme s nadhledem.

Nemohu posoudit zda to, co jsme zažili v tomto hotelu my, byla výjimka nebo pravidlo každého turnusu. Nicméně přístup a chování některých zaměstnanců hotelu náš dojem z dovolené značně ovlivnil.

Ubytování  průměrně (4,1/5)

Byli jsme ubytováni ve studiu se dvěma samostatnými pokoji. Když pominu každodenní ranní zápach v koupelně, který šel zřejmě z odpadu, bylo ubytování pro skupinu 3 dospělých a dvou dětí pěkné a vyhovující. Oceňuji velký balkon.

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Výběr byl dostačující, jídlo chutné, každý si určitě vybere. Někdy byl trochu problém zkombinovat jídlo zejména pro děti ( např. k rybím prstům, řízkům chyběly brambory nebo hranolky, byla jen rýže, těstoviny ve formě salátu nebo zapečené brambory se smetanou a uzeninou...) Na druhou stranu bylo dost zeleniny, takže i toto se dalo zvládnout. Typicky bulharské koření bylo používáno velice střídmě a jen v některých pokrmech, každodenní snídaňové palačinky byly úžasné. Kladně hodnotím možnost dopolední nebo odpolední svačiny, zmrzlinu u oběda a večeře, možnost zakoupit nanuk v poolbaru, vše využívaly hlavně děti. Míchané driky s využitím fanty, coly, spritu u poolbaru byly nejen pro dospělé, ale i pro děti, což oceňuji, protože postmixové nápoje byly spíše "umělé".

Dojem kazily jen celý týden neměněné pocákané ubrusy a občas ne zcela čisté talíře. Toto je ovšem věc nedůsledné kontroly ze strany vedení hotelu.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,9/5)

Tady jsme v polovině pobytu zažili nejen my, ale asi většina hostů "šok". V každém hotelu platí zákaz "rezervace" lehátek, který je hosty ze všech zemí více či méně porušován a ve všech námi dosud navštívených hotelech byl personálem tolerován. Blokování lehátek se mi nemusí líbit, ale pokud jsem na dovolené s menšími dětmi, které si chtějí bazénu užít, i když lehátek a slunečníků je nedostatek, bohužel musím se přizpůsobit situaci a lehátka si ručníkem "zarezervovat" (když to dělají všichni). Do středy toto bez problémů fungovalo a podotýkám, že lehátka si hosté blokovali většinou cestou na snídani, tj.nejdříve v 7,30h.

Ve čtvrtek v 8,40h. plavčík všechny ručníky z lehátek sesbíral a odnesl na recepci. Těžko říci, zda hotel k tomu vedla stížnost některého z hostů? Majitelé ručníků pak pobíhali mezi lehátky a kolem bazénu, hledali ručníky a zjišťovali info od ostatních. Podotýkám, že provoz bazénu byl od 9h. do 18h. To stejné se opakovalo v pátek, kdy to některé rodiny řešily tak, že se rozdělili, část šla na snídani a někdo zůstal sedět na lehátku. Slabé povahy plavčík vyhodil i s ručníky. V sobotu už hosté hlídkovali na balkonech a čekali, kdo první lehátko obsadí. Když jsme se na recepci ptali, proč to dělají, bylo nám řečeno, že kvůli úklidu. Který kolem lehátek mimochodem za celý týden neproběhl. Jeden host vtipně podotkl, že budou zřejmě uklízet ručníky.

Neřeším vůbec to, že plný počet ručníků a osušek na pokoji jsme měli pouze při příjezdu, další dny se zřejmě uklízečka nemohla dopočítat do pěti. Také se klidně povznesu nad to, že bar Panorama byl večer obsazen personálem, včele zřejmě s manažerem, takže jste se k baru pro pití nedostali. Plavčík další den u bazénu spal s ledem na hlavě ( nicméně pokud nebyl zrovna v poolbaru, pospával,věnoval se mobilu nebo skákal do bazénu).

Bazény jako takové byly super a dětský klub i animace pro děti měly úspěch, děti se na ně každý den moc těšily.

Pláž a moře  průměrně (3,9/5)

První dny moře plné řas, opravdu zelená plocha, ale to ovlivní jen počasí. Po třech dnech moře vcelku čisté, velké vlny, všichni jsme si to užili. Čistota pláže v pohodě.

Okolí hotelu  průměrně (3,5/5)

Odpovídalo očekávání.

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Od 4-hvězdičkového hotelu jsem opravdu očekávala víc.

Dojem z dovolené zkazil přístup personálu - zejména plavčíka, recepční (když jí chyběly argumenty, najednou nerozuměla) a manažera.

Na hotelu mi vadilo, že na dodržování jedné z podmínek, uvedených dle recepční v "brožůře", najednou v polovině pobytu trvali, ale jiné se dodržovat nemusely (skákání do bazénu - včetně plavčíka, plavání a křik v bazénu po 18h. v době večeře....).

Po letošní zkušenosti s personálem, jsme se shodli, že do hotelu už nepojedeme.

Potupně sedět a hlídat si lehátko, dívat se na pospávajícího plavčíka nebo na recepční čekající od 9,40h. v jídelně, až hosté v 10h. odejdou, aby se nasnídala, odmítám. S tímto jsem se opravdu v žádném jiném hotelu nesetkala.

Možná byla chyba v tom, že si to většina klientů, přestože mezi sebou nadávali, nechali líbit a ozvali se jen někteří.

Poděkování zaslouží barmani v loby baru a poolbaru, vždy ochotní a usměvaví. A také animační tým, ti byli vždy k dětem vstřícní, ohleduplní, milí a přívětiví. I proto se dětem pobyt líbil.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 9
z 15 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Slunečné pobřeží - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání