Napsat recenzi

Nejhorší dovolená za posledních 20 let

Recenze hotelu Grenada Hotel **** (Bulharsko - Slunečné pobřeží - Slunečné pobřeží)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2017
Přečteno: 491x
Recenze se líbila: 342 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Jedním slovem katastrofa. Nikomu nedoporučuju jet na dovolenou do tohohle hotelu. Jsou to naprosto vyhozené peníze, které, kdybych to věděla, tak radši smysluplně je věnuju na charitu.

Ubytování  průměrně (3,2/5)

Hotel nafocený v katalogu vypadá luxusně i pracovnicí CK byl tak prezentován, ale skutek utekl. Vše bylo špinavé, počínaje nádobím, konče křesílky v lobby baru, na které se člověk štítil posadit. Záchody u lobby baru nebyly uklizené.

Co se týče pokojů, to byla další katastrofa. Objednali jsme pro 4 dospělé lidi 2 dvoulůžkové pokoje, abychom měli každý pár své soukromí, klimatizace byla pouze v jedné místnosti, takže jsme přesto museli mít přes noc otevřené dveře, abychom se tam neuvařili. Na jednom pokoji byla pouze manželská postel, žádný stolek, židle nebo komoda, tak, jak to byla nafoceno v katalogu - byl to zkrátka takový holobyt. Ani v koupelně nebyla žádná polička, kam by si člověk mohl odložit toaletní potřeby.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Celý pobyt stále stejné jídlo. Vše bylo mastné. K obědu dvoucentimetrové kousky ryby či kuřecí křídla (spíše jen kosti). Na jídlo se potupně čekalo s talířkem v ruce asi půl hodiny ve frontě lidí, než si člověk mohl vůbec něco nabrat. Člověk si připadal, jak když čeká na polévku od armády spásy, a rozhodně ne, že si zaplatil stravování all inclusive.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Personál byl nepříjemný, stáli jen jako němí, beze slova, bez úsměvu. Co se týče lehátek u bazénu, nesmí se obsadit před desátou hodinou, jinak personál vaše ručníky vyhodí. V 17 hodin, kdy končí bar u bazénu, končí téměř provoz bazénu a personál vám lehátko téměř sebere, ještě když na něm ležíte.

Delegátka CK Alexandria po transferu z letiště nás beze slova nechala stát u recepce 4 hodiny, a přesto, že jsme přijeli okolo desáté hodiny dopoledne, oběd jsme ten den nedostali.. Když jsem si delegátce šla stěžovat, jen se překvapeně divila, co se nám tady nelíbí.

Zkrátka hotel rozhodně neodpovídá čtyřem hvězdičkám.

Pláž a moře  průměrně (3,6/5)

V katalogu byl popisek, že je moře 150 metrů od hotelu, což odpovídalo pravdě, avšak ještě dalších 300 metrů musel člověk jít po dřevěných prknech na "písčitých dunách", kde byly ovšem všude jenom poházené odpadky.

Do moře jsme se za týden podívali dvakrát, byly obrovské vlny. Co se týče lehátek, jedno na den pro osobu vyjde 10 leva, určitě je výhodnější zajít kousek dál na neplacenou pláž a roztáhnout si svou deku.

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

Za branami hotelu je všude v okolí nepořádek. Avšak obchůdků se suvenýry je na každém rohu dostatek. Snad jediné pozitivum na tomto zájezdu byl asi 2 kilometry vzdálený Nessebar, který určitě stojí za návštěvu! Také se asi 50 metrů od hotelu nachází supermarket, kam jsme také rádi zavítali, což je bohužel celkem paradox, když jsme měli zaplecené all inclusive.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Bohužel velice špatný. Odjezd z hotelu na letiště z hotelu jsme měli v 17:50, na recepci vám ve 12 hodin přestřihli náramek na all inclusive a do odjezdu jsme již neměli možnost na žádnou stravu a nápoje. Paradoxní je, že čeští rekreanti, kteří zde ještě měli strávit další 3 dny svého pobytu, nám záviděli odjezd domů.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 33
z 71 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro starší a méně pohyblivé osoby

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Slunečné pobřeží - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání