Napsat recenzi

Hotel Grenada - Velké zklamání

Recenze hotelu Grenada Hotel **** (Bulharsko - Slunečné pobřeží - Slunečné pobřeží)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2015
Přečteno: 608x
Recenze se líbila: 448 čtenářům
Fotografie: 2
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Přistýlka Přistýlka

Do tohoto hotelu již nikdy, po mnoha zájezdech zatím nejhorší zkušenost. I z reakcí ostatních klientů bylo zřejmé, že popis CK neodpovída realitě. Hotel je klubový s animačním týmem, kdy dětským klubem je stan u bazénu o rozměrech cca 3,5x3,5m. Animátoři se snažili, ale v těchto prostorech nebylo dětem moc co nabídnout. Opět v porovnání s jinými kluby zatím nejhorší.

Ubytování  průměrně (3,2/5)

Pokoj dost špinavý, koberec vypadal jako po velkém mejdanu se značným množstvím různobarevných skvrn a přistýlka ve formě sedačky nešla použít bez prostěradla aniž by člověk neměl strach, že něco chytne. Značný hluk až do ranních hodin ze vzdálených technopárty a přímo u bazénu pokřikující opilci nezřídka taktéž do rána. Personál hotelu to nezajímá a na ospalí lidé pokřikující z balkonu většinou bez uspěchu zalezou zpět do pokoje a čekají na klid.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

V podstatě vaří stále dokola 3jídla. Pouze kuře, mleté a vepřové na různý způsob a minimum příloh. Ovoce a zelenina se omezuje na rajčata, okurky, meloun a nahnilé broskve a pomeranče - pokud tedy zbydou. Jídelna naprosto neodpovída množství ubytovaných a nejednou jsme po dlouhé frontě na jídlo čekali s talířem v ruce na uvolnění stolu. Koncem pobytu jsme již chodili na jídlo jinam, nedalo se to dlouhodobě jíst. Toto rozdodně není all inclusive. Odpolední svačina jsou sušenky a suchá veka s kolečkem salámu a okurky. Množství většinou rozebráno během pár minut, ale není o co stát.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Personál průměrný, uklizečka pouze doplní toaletní papír (2x jsme si museli zajít koupit vlastní) a občas ustele. Na lehátko u bazénu zapomeňte, pokud si nepřivsanete. V baru i v restauraci se neustále lepíte na polité a ušmudlané ubrusy o křeslech v baru nemluvě. Wifi v baru zdarma i za příplatek na pokoji nepoužitelná, a za cca 150,-Kč na den předražená. I delegátka nám radila ať si ji naplatíme, že je velmi špatná.

Pláž a moře  průměrně (3,6/5)

Pláže dost přeplněné, protože placená zóna je z důvodu ceny téměř prázdná a všichni jsou ve free zóně. Jinak moře celkem v pořádku, po dešťích hodně medůz a chaluh. Vzdálenost k moři cca 400 přes špinavou uličku mezi hotely.

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

Mimo hotely je nepořadek a evidentně se každý stará jen o své. Výlet do Nesebru určitě stojí zato, ale jinak je celá oblast taková velká asijská tržnice.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Zklamání, tento hotel již nikdy. Uváděné 4 hvězdy rozhodně neodpovídají realitě.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 33
z 71 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání