Napsat recenzi

Prostě špatný...

Recenze hotelu Tropicana Hotel *** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2018
Přečteno: 444x
Recenze se líbila: 304 čtenářům
Fotografie: 1
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Hotelová stěna v pokoji č.111 Hotelová stěna v pokoji č.111

První dojem z hotelu nebyl špatný, nicméně v zápětí začaly vyplavovat zlý skutečnosti.

Ubytování  průměrně (3,9/5)

V pokoji mokrá a flekata zeď, částečně plíseň na stěně. V pokoji je na podlaze koberec, nechutně zapáchal. Pravděpodobně hnil v místě kde vytékala voda z klimatizace po zdi až do koberce. Bohužel v koberci byl i život=blechy. Zjistili jsme to v noci a stěžovali si, obsluha hned věděla co dělat, takže s tím pravděpodobně mají zkušenosti. Nový pokoj jsme nedostali, protože nebyl žádný volný, i kdyz v hotelu i delegátka věděli, že je to už za hranou.Po osmi dnech se uvolnil jeden pokoj a byli jsme přestěhováni na zbytek pobytu. V novém pokoji tekla klimatizace, tak půl litru za hodinu když byla v provozu. 2x jsme to hlásili a nikdo se k tomu neměl, aby to opravil. Na potřetí už se přišli podívat a jednoduše vyčištěním odtoku to vyřešili. Připadali jsme si jako potížisti, nechápali že to dělají pro sebe, aby jim to neničilo hotel.

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Snídaně v hotelu, co se týče nabídky byla o.k. (byl sem v Bulharsku po 11, srovnávám s konkurenční bulharskou nabídkou!).

Určitě bych upozornil na to, že snídaně jsou jen od 8hod-9:30hod a kapacita jídelny at už vnitřní nebo venkovního sezení je nedostačující, pokud je obsazeny celý hotel. Opravdu nebylo kam si sednout, pamatuji si že jsem seděl i na schodech a čekal až někdo uvolní stůl. Lidé běžně postávaly s hrníčkem kávy a čekaly až se někdo zvedne a pak to byl závod kdo bude u stolu nejdříve:-(

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

Klasicky vybavený pokoj. Upozornil bych na ten nesmyslný koberec v hlavní mistnosti, ani nechci přemýšlet, kolik propocenych nohou po něm chodilo. V koupelně nebyl fén (většinou v Primorsku jsou); WiFi fungovala v problematickém pokoji bez problému (1.patro). V novém pokoji(3.patro) byl signál velmi slabý a jen u vstupních dveri. Jinak celý apartmán s balkonem bez signálu! Koš byl vynášen každý den, jinak s úklidem si hlavu nelámou. Zrcadlo, umyvadlo, podlaha, myslím, že nebylo za celou dobu umyto. Koberec nám byl luxování po vystrikani proti blechám dva dny za sebou, pak už ne.

Pláž a moře  průměrně (4,4/5)

Pláž si musí každý najít tu svoji, kde se mu bude líbit. Ať už chce klidné moře na jižní pláži nebo vlny na severní pláži. Tropicana je blízko moře, nicméně my chodíme mnohem dále, protože prostor nejblíže k hotelu je přecpaný lidmi.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Bulhaři si nehrajou na image okolo hotelu, je jim úplně jedno, jak to vypadá kolem jejich kontejnerů na odpad a blízkého okoli. Na to jsem si už zvykl.

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

Mám rád Bulharsko_Primorsko. Vím proč sem jezdíme, nicméně měli jsme velkou smůlu na hotelový pokoj v hotelu Tropicana.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 43
z 54 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Primorsko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání