Když ptáčka lapají hezky mu zpívají!!!!!!!!
Recenze hotelu Tropicana Hotel *** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)
Hodnocení: |
průměrně:
4,1/5
|
Autor: |
pavel |
Vloženo: |
22. 7. 2015 |
Pobyt: |
červenec 2015 |
Přečteno: |
976x |
Recenze se líbila: |
509
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
7 |
Od této společnosti jsem jel na dovolenou poprvé a naposledy!Když jsem objednával dovolenou výslovně i písemně mi potvrdili pokoj ve 4 patře s balkonem a výhledem na moře!!!!!Ale když jsem přijel v Bulharsku do hotelu Tropicana dostal jsem pokoj v 1 patře do boku kde jsem měl výhled akorát tak do zdi a tak jsem chtěl po hoteliérovy pokoj který jsem si objednal já a on mi na to řekl,že tenhle pokoj pro mne objednala cestovka ***!!!Tak z tohoto jednání vyplívá to známé rčení KDYŽ PTÁČKA LAPAJÍ.........a proto jsem byl poprvé a naposledy s touto cestovkou-nedodrží co naslibují a myslí si,že když už to člověk zaplatil tak si můžou dělat co chtějí,že se ani trochu nestydí podvodníci!!!!!Byl jsem v Bulharsku už od ****,ale to bylo jiné-vřele doporučuji,ale ****???Asi už NE!!!Pavel.
Ubytování
průměrně
(3,9/5)
Ubytování v pohodě jen ne to co jsem měl objednané a napsané na objednávce!!!
Strava a stravování
průměrně
(3,8/5)
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,8/5)
v pohodě
Pláž a moře
průměrně
(4,4/5)
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Celkový dojem
průměrně
(4,1/5)
slibují a neplní!!!
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 43 z 54 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Krasim Tour: Reakce na recenzi - 30. 7. 2015 11:00
Dobrý den pane Pavle, dostala jsem se k Vaší recenzi a musím na ni zareagovat a ohradit se. U hotelu Tropicana máme pokoje ve 4. patře s výhledem na moře zpoplatněny, což uvádíme jak v katalogu tak na webových stránkách. Tuto informaci Vám měl předat prodejce. Na Vaší smlouvě vidím, že jste příplatek za tento výhled neměl, tudíž jsme Vám tento pokoj samozřejmě nemohli přidělit a tuto skutečnost jste musel vědět již při sepisování smlouvy. To, že to bylo poznačené u poznámky bez právního nároku, tomu v tomto případě bohužel nešlo vyhovět. Kdybyste výhled ve 4. patře zaplacený měl, samozřejmě byste ho dostal. Bohužel nevím, jak přesně probíhala Vaše komunikace s prodejcem. Velice mě mrzí, že se takto vyjadřujete o naší CK, když víme, že je pravda na naší straně. Klientům se snažíme vycházet vždy vstříc. Samozřejmě neříkám, že jsme úplně bezchybní. Jsme jen lidé a občas se i nám přihodí nějaké pracovní nepříjemnosti, ale vždy se je snažíme co nejlépe pro klienta vyřešit. Bohužel v tomto případě se nejednalo o pochybení na naší straně a byli bychom velmi neradi, kdyby tato Vaše recenze negativně ovlivňovala naše klienty. reagovatFrantišek Novotný: Re: Reakce na recenzi - 22. 10. 2018 21:19
To, že to bylo poznačené u poznámky bez právního nároku, .. Vážená paní - pochybení je samozřejmě na Vaší !! straně a ten pán má pravdu ! Bylo vaší povinností objednat pokoj tak, jak bylo v poznámce !! reagovat