Napsat recenzi

complain

Recenze hotelu Perla Beach Club Hotel **** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)

Hodnocení:
průměrně: 3,8/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2018
Přečteno: 216x
Recenze se líbila: 289 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hello

We were at Perla Beach Hotel in Primorsko. We got a room next to a staff room (a room without windows). Every morning we could smelled cigarette smoke, which we had full of room, because the smoke air from the corridor flew under the door 9 to our room. Several days we complained about it on the reception to solve the situation, but without any response. That's why I called the Miss Delegate from F**** company a few times and asked her to speak at the reception because our children (3 and 6) were in the room with us. The Deputy Miss assured me she would try to do something, but she did not do anything at all. So when I sent her an SMS with the same complaint, I did not get any response again. That is why I tried to solve the situation with hotel staff myself. Again without any success.

What, was my surprise when I found a sign with the inscription on the day before I left in the room, it said: you marked 3 sheets and a towel, and you had to pay 90 leva as a compensation at the reception desk. With my wife we tried to clean the sheets manually and the dirt was normally washed. So I called again the Miss Delegate (about 10:30 local time) to deal with it to solve the situation. I obviously woke her up, and I knew he was still under the influence of the previous evening's alcohol, and he was experiencing the so-called hangover. She assured me that she would stop at the hotel and solve the situation at the reception desk. Unfortunately, until our departure to the airport, she did not show up in the hotel and did not even bother to write or call me.

We refused to pay the hotel on the grounds that it was a reward for our hotel smoking complaints. In order to get some money from us, at the reception they refused to return the deposit for beach towels (20 leva). The head of the reception still admitted to me that I was lying so I did not have to pay for so-called damages on the sheets. However, I also wonder if we only complain about smoke, he replied: No, they have more complaints.

Also ma parents, they were in the different room but the same floor, they smelled the cigarrete smoke and also their room smell horribly (sewerage). Horrible.

I do not really recommended this hotel.

Ubytování  průměrně (4,1/5)

Tomáš Hruška

Přílohy

čt 30. 8. 22:25 (před 11 dny)

komu: info, skrytá kopie: já

Dobrý den,

v neděli 26.8. jsem se s rodinou se vrátili ze zájezdu č. 11926493 (Burgas a okolí). Chtěl bych touto formou vyjádřit svou nespokojenost s ubytováním a také s Vaší delegátkou slečnou Michaelou.

Byli jsme ubytování v hotelu Perla Beach v Primorsku. Dostali jsme pokoj vedle místnosti pro zaměstnance (místnost bez oken). Každé ráno nás budil cigaretový kouř, kterého jsme měli plný pokoj, protože k nám pod dveřmi proudil zakouřený vzduch z chodby. Několik dní za sebou jsme si stěžovali na recepci, aby situaci řešili, avšak bez odezvy. Proto jsem několikrát volal se slečnou delegátkou a žádal ji o přimluvení se na recepci, protože v pokoji s námi byly i naše děti (3 a 6 let). Slečna delegátka mě ujišťovala, že se s tím pokusí něco udělat, ale už se neozvala. Když jsem jí tedy poslal SMS se stejnou stížností, opět jsem se žádné reakce nedočkal. Proto jsem se dále snažil situaci vyřešit se zaměstnanci hotelu sám. Opět bez úspěchu.

Jaké však bylo moje překvapení, když jsem den před odjezdem v pokoji našel cedulku s nápisem, že jsme zašpinili 3 prostěradla a ručník a že máme zaplatit na recepci 90 leva jako kompenzaci. S manželkou jsme zkusili prostěradla ručně vyčistit a špína šla normálně vyprat. Volal jsem tedy znovu slečně delegátce (cca 10:30 místního času), abych se s ní dohodl na řešení situace. Slečnu delegátku jsem očividně vzbudil a na hlase bylo znát, že je ještě pod vlivem alkoholu z předcházejícího večera a že prožívá tzv. kocovinu. Ujistila mě, že se v hotelu zastaví a vzniklou situaci na recepci vyřešíme. Bohužel až do našeho odjezdu na letiště se v hotelu neukázala a ani se neobtěžovala mi napsat, nebo zavolat.

Hotelu jsme odmítli částku zaplatit s odůvodněním, že jde o odplatu za naše stížnosti ohledně kouření na hotelu. Aby z nás dostali alespoň nějaké peníze, na recepci nám odmítli vrátit zálohu za plážové ručníky (20 leva). Vedoucí recepce mě ještě nařknul z toho, že lžu abych nemusel platit za tzv. škody na prostěradlech. Sám mi ale na otázku, zda si na kouř stěžujeme jen my, odpověděl, že ne, že mají stížností více.

Pokud jsou toto tedy služby, které od Vašich delegátek můžeme očekávat, tak děkuji, již s Vaší společností na další dovolenou nepojedeme. Neměli jsme vůbec žádné zastání a v podstatě jsme byli bezmocní jakkoli naší situaci řešit.

Strava a stravování  průměrně (4,4/5)

jidlo dobre

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

hruza, zadne ohledy na rodiny s detmi

Pláž a moře  průměrně (3,4/5)

more super vlny, hodne neciste plaze

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

usmudlane, bazen spinavy

Celkový dojem  průměrně (3,8/5)

nedoporucuji

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 19
z 25 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Primorsko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání