Nadja
Recenze hotelu Nadia Hotel *** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)
Hodnocení: |
průměrně:
3,9/5
|
Autor: |
Lubo |
Vloženo: |
12. 8. 2016 |
Pobyt: |
srpen 2016 |
Přečteno: |
439x |
Recenze se líbila: |
470
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Na uvod to zhniem asi tak,ze kto bol v chorvatsku alebo inej vyspelej europskej krajine a pojde do bulharska,vrati sa spät v case asi o 15 az 20 rokov
Ubytování
průměrně
(3,4/5)
Spinave koberce na izbach,nefunkcny sprchovy kut,na izbe sa objavovali mravce a taktiez kazde rano v posteli,ziadne jedlo ani sladka mineralka nesmie zostat na izbe
Strava a stravování
průměrně
(3,9/5)
Starva kazdy den rovnaka a pomerne najlacnejsie co sa tu da kupit
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Personal hotela v pohode a ochotni,robia co mozu
Pláž a moře
průměrně
(4,3/5)
Plaz piesocnata avsak plna drobnych musli, vyskytuje sa na nej vela odpadkov a pri chodzi bez topanok nie je nic neobvykle ako spaky z cigariet medzi prstami
Okolí hotelu
průměrně
(3,5/5)
Akonahle opustite hotel,ocitnete sa v smrade a spine, vsade okolo odpadky,proste ako romska ulica
Celkový dojem
průměrně
(3,9/5)
Nie je to krajina a kultura,kam by som sa rad niekedy vratil.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 19 z 28 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Tom Mot: Hotel Nadja - 23. 8. 2016 9:25
Bohužel musím potvrdit. Pobyt srpen 2016, špinavé koberce, mravenci, plíseň ve sprše, rozbitá lednice. Údržba bazénu a pokojů minimální - jen nezbytně nutná, aby to bylo alespoň částečně funkční. V hotelu nejsme poprvé, máme s čím srovnávat. reagovat