Smíšené pocity-jde o hotel Jeravi na Slunečném pobřeží, zřejmě omylem zařazeno k Primorsku
Recenze hotelu Jeravi Club Hotel **** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | babi |
Vloženo: | 8. 8. 2018 |
Pobyt: | červenec 2018 |
Přečteno: | 523x |
Recenze se líbila: | 326 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Hotel jsme si vybrali na základě několika recenzí a loňských zkušeností. Loni jsme byli ve vedlejším hotelu Viand a do Jeravi chodili s vnučkou na animace, takže prostředí hotelu jsme znali. Podotýkám, že v Bulharsku jsme byli již posedmé a cestujeme do zahraničí pravidelně 2 x ročně a myslím si, že nejme žádní "rýpalové" a ledacos bereme s nadhledem.
Nemohu posoudit zda to, co jsme zažili v tomto hotelu my, byla výjimka nebo pravidlo každého turnusu. Nicméně přístup a chování některých zaměstnanců hotelu náš dojem z dovolené značně ovlivnil.
Ubytování
Byli jsme ubytováni ve studiu se dvěma samostatnými pokoji. Když pominu každodenní ranní zápach v koupelně, který šel z odpadu nebo větrání, bylo ubytování pro skupinu 3 dospělých a dvou dětí pěkné a vyhovující. Oceňuji velký balkon.
Strava a stravování
Výběr byl dostačující, každý si určitě vybere. Někdy byl trochu problém zkombinovat jídlo zejména pro děti ( např. k rybím prstům, řízkům chyběly brambory nebo hranolky, byla jen rýže, těstoviny ve formě salátu nebo zapečené brambory...) Na druhou stranu bylo dost zeleniny, takže i toto se dalo zvládnout. Oceňuji, že typicky bulharské koření bylo používáno velice střídmě a jen v některých pokrmech, každodenní snídaňové palačinky byly úžasné. Míchané driky u poolbaru byly nejen pro dospělé, ale i pro děti, což ocenily vnučky, protože postmixové nápoje nebyly nic moc. Kladem byly i dopolední a odpolední svačinky.
Dojem kazily jen celý týden neměněné pocákané ubrusy a občas ne zcela čisté talíře ( opět věc managementu).
Vybavení, služby a personál hotelu
Tady jsme v polovině pobytu zažili nejen my, ale asi většina hostů "šok". V každém hotelu platí zákaz "rezervace" lehátek, který je hosty ze všech zemí více či méně porušován a ve všech námi dosud navštívených hotelech byl personálem tolerován. Blokování lehátek se mi nemusí líbit, ale pokud jsem na dovolené s menšími dětmi, které si chtějí bazénu užít, i když lehátek a slunečníků je nedostatek, bohužel musím se přizpůsobit situaci a lehátka si ručníkem "zarezervovat" . Do středy toto bez problémů fungovalo a podotýkám, že lehátka si hosté blokovali většinou cestou na snídani, tj.nejdříve v 7,30h.
Ve čtvrtek v 8,40h. plavčík všechny ručníky z lehátek sesbíral a odnesl na recepci. Těžko říci, zda ho k tomu vedla stížnost některého z hostů? Majitelé ručníků pak pobíhali mezi lehátky a kolem bazénu, hledali ručníky a zjišťovali info od ostatních. Podotýkám, že provoz bazénu byl od 9h. do 18h. To stejné se opakovalo v pátek. Když jsme se na recepci ptali, proč to dělají, bylo nám řečeno, že kvůli úklidu. Který kolem lehátek mimochodem za celý týden neproběhl. Jeden host vtipně podotkl, že budou zřejmě uklízet ručníky.
Některé rodiny to pak dělaly tak, že se rozdělili, část šla na snídani a někdo zůstal sedět na lehátku.
Neřeším vůbec to, že plný počet ručníků a osušek na pokoji jsme měli pouze při příjezdu, další dny se zřejmě uklízečka nemohla dopočítat do pěti. Také se klidně povznesu nad to, že bar Panorama byl večer obsazen personálem, včele zřejmě s manažerem, takže jste se k baru pro pití nedostali. Plavčík další den u bazénu spal s ledem na hlavě ( nicméně pospával tam denně).
Animace pro děti měly úspěch, děti se na ně každý den moc těšily.
Pláž a moře
První dny moře plné řas, ale to ovlivní jen počasí. Další dny moře pěkné, velké vlny, my i děti jsme si to užili.
Okolí hotelu
Odpovídalo očekávání.
Celkový dojem
Dojem hodně ovlivnil přístup personálu - zejména plavčíka, recepční (když jí chyběly argumenty, najednou nerozuměla) a manažera.
Na hotelu mi vadilo, že na dodržování některých podmínek uvedených dle recepční v "brožůře" najednou v polovině pobytu lpěli, ale jiné se dodržovat nemusely (skákání do bazénu, plavání a křik v bazénu po 18h. v době večeře).
Po letošní zkušenosti s personálem, jsme se shodli, že do hotelu už nepojedeme. Nicméně to opravdu mohla být jen výjimka potvrzující pravidlo.
Možná byla chyba v tom, že si to klienti nechali líbit a ozvali se jen někteří.
Poděkování zaslouží barmani v loby a pool baru a také animační tým, vždy usměvaví, vstřícní, ohleduplní a přívětiví k dětem.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 68 z 91 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »