Napsat recenzi

Průjmové onemocnění půlky hotelu

Recenze hotelu Jeravi Club Hotel **** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: září 2012
Přečteno: 2 996x
Recenze se líbila: 700 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Nechápu kdo mu mohl dát hotelu 4*. Pokud to srovnám s jinými 4* hotely, ale český turista je skromnější. Já bych dal 3*

Ubytování  průměrně (4,1/5)

Na 4* je to průměr

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Strava, stále se opakující. Stále stejné saláty, červená omáčka s masem, rýže, špagety, brambory. Po 4 dnech jsem to již nemohl cítit. Věčné čekání až se uvolní stůl / malá kapacita restaurace/, stálé čekání na hrnečky na čaj a kávu. A také nechápu, proč se musí káva dělat z automatu, kde věčně docházela voda.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,2/5)

Personál, hlavně pokojské velké +. Zvlášt, když půlku hotelu postihlo průjmové onemocnění a musely měnit i pokálené povlečení.

Pláž a moře  průměrně (3,8/5)

Pláž mimo sezonu jedno velké smetiště

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Vedle hotelu krásný hřbitov....

Celkový dojem  průměrně (4/5)

Na první pohled krásný hotel / vedle hřbitova /. Pokoj byl prostorný, k němu žádné výhrady nemám. Cesta na pláž po rozbitém schodišti. A na konci sezony se pláž již neuklízí. Nechápu, proč si toto CK nemůže pohlídat. Před lety jsme byli na Slunečném pobřeží a i po sezoně tam byly pláže uklizeny. Bude to tím, že na to dohlížejí německé ck a něco takového by nedovolily. Ale pořád je to co píší prkotina. V noci ze 17. na 18. 9. mě, manželku a děti postihly silné průjmy, kdy z nás šla jen voda. První den jsme v sobě nedokázali nic udržet. Posléze jsme se dozvěděly, že toto postihlo přibližně polovinu hotelu. Byla přivolána delegátka, která zavolala místního doktora, a ten bez jakéhokoli vyšetření rozdával antibiotika...... My jsme měli štěstí, že manželka vezla kvalitni probiotika a ty začaly zabírat, ale průjmu jsme se do tedka nezbavily.

Proč, když nastaly tyto problémy, nepřijel nikdo z vedení CK Alexandrie a věc nešetřil. Proč nepřijel hygienik a nevzal vzorky jídla, stěry z pracovních stolů.

Jak jsem měl možnost pozorovat, zákusky do hotelu byly vozeny neklimatizovaným autem a tím samým autem z hotelu odváženy špinavé ubrusy a prádlo. Jak může být na pultu, kde se ohřívá jídlo položena mísa s majolkou. Teplota se tam pohybuje kolem 50 st. A ta mísa tam byla jak při obědě, tak při večeři.

Nejhorší dovolená.

Na cestě na letiště jsme se dozvěděly, že toto průjmové onemocnění bylo i v hotelu Belvedere. Náhoda? Žeravi již nikdy více.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 68
z 91 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Primorsko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání