Sklamanie.
Recenze hotelu Hotel Salena ** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)
Hodnocení: |
průměrně:
3,2/5
|
Autor: |
Jaro Gajdos |
Vloženo: |
6. 8. 2013 |
Pobyt: |
červenec 2013 |
Přečteno: |
303x |
Recenze se líbila: |
558
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Absolutne pokazena dovolenka . Velke ocakavanie a nakoniec obrovske sklamanie. Za 450eur som cakal aspon cistu izbu a ochotny personal. Chvalim len jedneho chlapca z Ceska na recepcii ten bol fajn a aspon sa snazil ostatni sa tvarili ,ze nerozumeju a nech im dame pokoj.
Ubytování
průměrně
(2,7/5)
Nevyhovujuce.
Strava a stravování
průměrně
(4,4/5)
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,5/5)
Uplna nespokojnost. ziadny pohar na izbe ani po urgenciach ,ani raz nemenene postelne pradlo ani raz upratane. Upratanie podla ich predstav bolo, ze dodali toaletny papier a vymenili sacok v kosi.
Pláž a moře
průměrně
(4,2/5)
Okolí hotelu
průměrně
(3,8/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,2/5)
Skoda penazi
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 6 z 13 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.