Dagmar
Recenze hotelu Queen Nelly Hotel *** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)
Hodnocení: |
průměrně:
3,8/5
|
Autor: |
Dagmar |
Vloženo: |
15. 8. 2017 |
Pobyt: |
srpen 2017 |
Přečteno: |
250x |
Recenze se líbila: |
485
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Dovolena byla supr....moc se líbilo...spokojenost...
Ubytování
průměrně
(4/5)
Pěkné
Strava a stravování
průměrně
(3,2/5)
Výborné
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,6/5)
Chválim
Pláž a moře
průměrně
(4/5)
dostačující
Okolí hotelu
průměrně
(3,6/5)
vpořádku
Celkový dojem
průměrně
(3,8/5)
spokojenost
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 13 z 16 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Jan Novák: Hotel Queen Nelly - 18. 7. 2022 8:30
Hotel, vše dobré, ale nejhorší a to je asi pouze nešvar Čechů je obsazování lehátek u bazénu. Dávají tam ručníky už večer a zbytek brzo ráno. Výsledek toho je, že v 7:00 už není jediné lehátko volné. A nejlepší na tom je, že jich tam třeba polovina vůbec nepřijde, ale co kdyby se mi nechtělo do moře. Přitom je to zakázané, ale nikdo to neřeší. Dále u jídla si nandat plnej stůl jídla a pak tam polovinu nechat, co kdyby nebylo, přitom se pořád doplňuje. Když už jsem to zaplatil. Ale toto dělají i Bulhaři a jsou to snad ještě větší prasata. A co se týče tahání hrnků, talířů atd. na bar a pak to tam nechat( normálně to personál uklidí, ale v jídelně.. Pak to tam třeba půl dne překáží. Takže poznatek je, že příště na dovolenou tam, kde není moc Čechů. I když si myslím, že jinde by si to co tady asi nedovolili. reagovat