Napsat recenzi

Hotel Djuni **

Recenze hotelu Djuni Hotel ** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2017
Přečteno: 440x
Recenze se líbila: 406 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Komu stačí ke štěstí málo, bude spokojen.

Ubytování  průměrně (2,2/5)

S přítelem jsme dostali 3 lůžkový pokoj. Na první pohled čistý, na druhý už tak moc ne. Pod postelí stoletý prach, zapáchající lednička.... Úklid spočíval pouze ve vynesení odpadového koše. Kdybychom paní nepotkali na pokoji během úklidu a neřekli si o čisté ručníky, tak se asi nedočkáme. Větší úklid proběhl v polovině pobytu, kdy dokonce i zametli a ustáli postel. Přece jen si člověk z pláže vždycky nějaký ten písek na pokoj donese, a je velice nepříjemné chodit s ním i do postele. Kdybych měla čím, zametu si to tam sama.. Osušky vyměněny pouze jednou za pobyt a ručníky ani jednou. V koupelně bez závěsů jsme tedy ručníky na ruce, o velikosti 20x20 cm, používali jako předložku, jelikož zde žádná nebyla. Sklenička na pokoji taky žádná.

Strava a stravování  průměrně (2,2/5)

Měli jsme polopenzi, jak jsme zjistili byla nám docela k ničemu, jelikož jsme skoro nic nejedli a šli raději do města, kde jsme se najedli v přepočtu oba za 300 Kč i s pitím. Jídlo v hotelu opravdu jen pro nenáročné. Kdo přišel později neměl nic. Hodně smaženého jídla, ryba snad jen 2x za pobyt. Meruňky otlučené, talíře špinavé, věčně! Ubrousky nedostatkové zboží. U snídaně k pití voda, postmix a káva, která ovšem nebyla vůbec chutná. K večeři nebylo žádné pítí v ceně. Jogurt nebyl k dostání ani jednou, cereálie žádné. Jen cornflakes, které tam staly asi 3 roky, jelikož taky nebyly pozivatelne. Takže každý den jen vajíčka a chleba, ne vždy čerstvý. Ale nemůžu si jen stěžovat, některá jídla byla i dobrá, například polévky, kuře a nebo vepřové a zeleninové saláty. Vždy jsme si tedy něco vybrali. Ale pro náročnější klienty to určitě není.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,2/5)

Vybavení pokoje, klimatizace, TV, WiFi- šla jen někde v hotelu,. Bez výtahu. Recepce není součástí hotelu Djuni, ale je součástí hotelu který k němu patří, hned vedle. První den jsme měnili peníze na recepci právě tady v hotelu. Pikolik tam lítal a nakonec vyměnil. Po 3 dnech, jsme měnili další peníze a nemohli vyměnit, protože na recepci neměli peníze! A to jsme neměnili tisíce. ! S angličtinou se můžete jít vycpat, nikdo nerozumí. Personál v restauraci katastrofa. Neusměje se a nepozdraví. Z vypozorovani se asi jedná o rodinný hotel, ve kterém pracuji rodinní příslušníci, kteří asi nejsou ze svého osudu zrovna moc nadšení.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Nemám co vytknout. Krásná písečná pláž. Čistě moře, vzdálené přibližně 5 minut chůze od hotelu. Jsou tam v převážné většině placené úseky s deštníky, ale free zóna se nachází hned vedle.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Otevřené kontejnery nevypadají před hotelem zrovna vábně. Ale z balkonu je výhled na písečné duny a moře tak v povzdalí. Obchody vzdálené od hotelu maximálně 5 minut chůze na obě strany.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Za takovou cenu, kterou jsme za zájezd zaplatili, jsme nemohli očekávat stoprocentní služby. Ovšem jsme jeli v době, kdy tento zájezd nebyl tak drahý, jako teď, kdy je nabízen i za 15 000. V tom případě bych volila raději Egypt, kde se člověk o nic nestará. Celkový dojem je tedy odpovídající ceně zájezdu 9000 Kč. Jídlo nic moc, ale něco se dalo. Pláž a moře luxus. Pokoj průměrný. Člověk přece jen jede užívat sluníčka venku a ne na pokoji v hotelu.... Takže celkově se nám dovolená líbila, cena odpovídala kvalitě!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 1
z 4 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Kateřina Edelmannová : Hotel Duni 3 pro nenáročné - 19. 7. 2018 15:20

Pokud bych měla shrnout veškeré pocity z tohoto hotelu, řekla bych slabší průměr. Hotel je v "okupaci" dalších hotelu kolem, takže si můžete povídat s hosty ostatních hotelu kolem. Bazén u hotelu je takový rodinný co si můžete postavit na zahradě, v hoteku se sice starají o úklid a dokonce v průběhu jednoho týdne převléknou postele a výměni ručníky, ale to je z kladů asi to jediné. Co se jídla týká, nejezděte sem s dětmi, pokud si vaše dítko nevystačí celý týden s hranolkama. Jidlo prostě katastrofa.Výběr téměř žádný. Navíc je jídlo studené a to bez ohledu na to, v kolik hodin ny večeři dorazíte. Snídaně jakž takž jdou, ale žádná sláva. Za mě: do tohoto hotelu již nikdy více. Jinak Primorsko má krásné moře i pláže a pokud se vydáte na volnou pláž bez slunečníků nebudete si s ostatními šlapat na hlavu. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Primorsko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání