Napsat recenzi

Tříhvěždičkový salámista v rouše pětihvězdičkového hotelu

Recenze hotelu Emerald Beach Resort & Spa (Bulharsko - Nesebar - Ravda)

Hodnocení:
průměrně: 2,5/5
Vloženo:
Pobyt: září 2016
Přečteno: 443x
Recenze se líbila: 485 čtenářům
Fotografie: 10
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Areál Areál
  • Areál Areál
  • Areál Areál
  • Areál Areál
  • Chodby v hotelu ... Chodby v hotelu ...
  • Stolování v hotelu... Stolování v hotelu...
  • Stolování v hotelu... Stolování v hotelu...
  • Ravda Ravda
  • Ravda Ravda

Kvalita vytváří profesionály a už Henry Ford říkal, že kvalita znamená dělat věci dobře, i když se nikdo nedívá. V tomto hotelu se věnují jen tomu, co je vidět a jen tomu, na co se někdo dívá. Podle toho to vypadá.

Ubytování  průměrně (2,8/5)

Hotelový resort krásný, někdo měl dobrou myšlenku, když to vytvářel, jen zapomněl na to, že to budou obsluhovat Bulhaři, kteří to mají v paži.

Pokoje pěkné, čisté, úklid každý den, koupelna hezká, čistá, vždy dostatek ručníků, základní hygienické potřeby, ručník stačí hodit na zem a po odchodu pokojské máte čistý na poličce.

Hotel inzeruje bezpečnostní schránku na každém pokoji, což však není pravda. Když se zeptáte, proč trezor zrovna na Vašem pokoji není, dozvíte se, že je "téměř" na každém pokoji a když je v Bulharsku něco na 90%, tak se to považuje rovnou za 100%. Výborná rovnice, to jsem si musela zapsat.

Apartmány a studia mají kuchyňský kout, který je ale absolutně prázdný a na dotaz, zda by nebyla varná konvice, se dozvíte, že hotel není uzpůsoben na to, aby si tam návštěvníci vařili...tak proč ten kuchyňský kout v pětihvězdičkovém hotelu??? :-O

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Hodnotíce samotnou stravu, asi je málo co vytknout. Výběr jídla bohatý, sice nic speciálního z typické tamní kuchyně, ale každý si určitě vybere. Spousta čerstvé a dobré zeleniny, dostatek ovoce, množství sýrů, sladkostí, neustále zmrzlina, hranolky, rýže, těstoviny, běžně několik druhů masa - kuřecí, vepřové, hovězí. Co jsem velmi oceňovala, byla ryba každý den, a to min dva druhy, někdy tři. Denně polévky. Pití nehodnotím, rozlévané patoky nejsou k pití nikde, ani v Bulharsku. Snídaně studené i teplé, sladké i slané. Jogurt byl spíš naředěný mlékem, ale vzhledem k ostatní nabídce budiž jim odpuštěno. Jídla dostatek, čerstvé a teplé. Tristní bylo pečivo, jednak bylo hnusné (průmyslové) a pak se běžně stávalo, že bylo tak tvrdé, že jste s ním dokázali rozbít talíř. Přitom 150 m od hotelů začínala ulice plná krámků, kde bylo i několik výborných pekáren s nesrovnatelně lepším pečivem.

To, co však bylo katastrofální, je úroveň stolování v této jídelně, kterou nazývají hlavní restaurací. Na dveřích jídelny nápis primárně v ruštině, že je zakázáno vynášet jídlo a pití z restaurace...Tak předně by to v pětihvězdičkovém resortu měl být standart, který netřeba zdůrazňovat. Obzvlášť v hotelu s all inclusive, kde prakticky existuje velmi málo půlhodin, v nichž se nikde nepodává žádné jídlo. Zvláštní je, že zrovna ruští návštěvníci, tomuto sdělení na dveřích, psanému v jejich jazyce, nerozuměli... To, co bylo postaveno na stole a mělo sloužit jako sůl, jste měli problém vzít do ruky (pár fotek v galerii). Zbytky jídel neseškrabávali z talířů do kýble před strávníky ani ve školení jídelně. Tady klidně ano. Personálu rozhodně neděkujte, když vám odnese talíř, asi je to považováno za slovní napadání. Vždycky totiž trhli hlavou, mrskli po vás pohledem a beze slova odešli. Recepční si skočí do jídelny pro talíř jídla, z něhož za chůze z restaurace ujídá rukama. Z kuchyně vyběhne paní ve špinavém oděvu, se špinavýma rukama a přes celou jídelnu huláká na kolegu, který tam nese tác s jídlem...asi něco zapomněl :-/ Lžičky ke kávě jsou velký luxus, jogurt ke snídani se jí polévkovou lžící.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (1,8/5)

Personál je od pohledu otrávený, že tam zase někdo přijel. Pokojská na chodbě na pozdrav vůbec neodpovídá. Totéž jakýkoliv jiný personál. Nikdo nemluví anglicky, jen rusky. Když náhodou někdo na angličtinu reaguje, tak velmi sporadicky. Utržené lišty u balkónu nebo padající žaluzie nikomu nevadí...ani managementu pětihvězdičkového hotelu. Žádné prosbě nevyhoví, při krajním naléhání dělají, že nerozumí. Obchod s potravinami v recepci, který má otevřeno od 9 do 21, má otevřeno jen, když seženou někoho, kdo by tam prodával. Když řeknete číšníkovi, že nechcete to jejich hnusné instatní kafe, ale chcete kávu z toho presovače vedle, odpoví, že to není součástí all inclusive a napustí vám tu instatní břečku....číšník v pětihvězdičkovém hotelu by zřejmě řekl, že součástí all inclusive je tato instatní, nechutná káva, ale za 2,5 leva Vám udělá dobré preso...tady je čísník rád, že odejdete a neotravujete a on má volno. Naštěstí 100 m od hotelu je výborná kavárna s mnohem lepší kávou (za pouhých 28 Kč). Chtěla jsem si zaplatit pozdější check out, za který hotel neúčtuje zrovna málo, i tak jsem byla ochotna připlatit téměř 1000 Kč za 6 hod v pokoji navíc. Nebyli schopni nám k tomu říct nic dříve, než večer den před odletem. Večer v den před odletem řekli, že náš pokoj je bohužel rezervovaný. Na konci sezóny, v hotelu se 400 pokoji, přičemž naše patro bylo z poloviny prázdné, neb tam byl božský klid, potřebovali zrovna náš pokoj ihned... Na dotaz, zda by nebyl jiný pokoj se nám dostalo odpovědi, že nebyl... Tak nevím, mám za to, že pětihvězdičkový resort udělá všechno pro to, aby byl zákazník spokojený a aby z klienta, který chce platit, ty prachy dostal! Tento hotel dělá všechno proto, aby vás nedejbože nenapadlo tam přijet podruhé.

Bazény však krásné, sice s ukrutně studenou vodou, ale k dispozici tři, pro děti čtvrtý v animační sekci, uvnitř krytý bazén. Lehátka u bazénů zdarma, osušky také.

Hotel má wellness - sauna, masáže, atd, které jsme však nevyužili, tak nemohu hodnotit. Fitko malé, klimatizované, běžně přístupné - na udržení v kondici dostačující.

Animační programy pro děti maximální, o dětech vlastně vůbec nevíte a protože mají svůj bazén, tak v těch velkých se ani moc nepohybují. Animátory tam má zřejmě každá cestovka, takže se děti určitě domluví a animátoři nejsou tak otrávení z toho, že se starají o návštěvníky. Zřejmě jediné plus týkající se služeb a personálu hotelu.

Čip k pokoji pouze jeden na pokoj, takže se neustále musíte domlouvat, kdo kdy kam a kdo má čip.

Inzerovaná wifi v celém resortu funguje na pokojích (ovšem nesmíte to zkoušet po večeři, když všichni posílají fotky domů, to nefunguje vůbec) a kolem bazénu do vzdálenosti 3 m od barového pultu z jižní strany. Pak funguje wifi v lobby baru. Kolem ostatních částí a bazénů nefunguje, v recepci mají prý špatný signál a v restauraci není záměrně, protože tam se telefony používat vůbec nemají.

Pláž a moře  průměrně (1,8/5)

Pláž od hotelu asi 300 - 500 m - podle toho, kde jste ubytovaní.

Moře špinavé, ale za to hotel asi nemůže - spousta řas, písek. Pláž písečná, ale nikdo ji neuklízí. Plavčíci na pláži, WC na pláži za poplatek. Slunečníky, lehátka za poplatek. Vodní sporty omezeně pouze na veřejné pláži, za poplatek.Voda byla teplá, moře mělké. Podél pobřeží Ravdy další pláže, nejen hotelové, ale i veřejné. Moc se ale neprojdete, není kam a okolí není zrovna upravené, ba ani hezké.

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Ravda je celkem poklidné městečko, takřka hned za hotelem začíná hlavní ulice lemovaná množstvím krámků nejen se suvenýry, ale i s potravinami, pekárnami, pizzeriemi, nejrůznějšími fastfoody a cukrárnami, včetně pošty. Tedy celkem bohatá nabídka, příjemná procházka a i posezení je obvykle příjemné. Většina prodejců se s Vámi normálně domluví bulharsko-česky, rusky, částečně anglicky, někteří jsou i rádi, že jste přišli a popovídají si s Vámi. Na rozdíl od pobřeží městem se projdete mnohem dále a je si i co prohlédnout (v galerii). V blízkosti (do 5 km) aquaparky, historické město Nessebar, dostupná doprava.

Celkový dojem  průměrně (2,5/5)

Hotelu chybí do pěti hvězd ještě dvě hvězdy. Bulhaři jsou leniví. Resort krásný, zelený, jen kdyby v něm pracovali lidé, kteří pracovat chtějí (asi jiná národnost). Okolí je poklidné, hezké a vhodné pro lidi preferující válecí a klidnou dovolenou a pro rodiny s dětmi, kterým stačí ke koupání bazény. Všechno je na dosah a v Bulharsku je levně. Pokud však toužíte strávit týden u moře, není to vhodná dovolená, tohle moře Vás neuchvátí. Oblast není vhodná ani pro lidi s nějakým omezením pohybu, protože k moři se musí z kopce, po schodech a pak zase vzhůru.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 1
z 4 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Nesebar - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání