Varování !!!
Recenze hotelu Merlin Club Hotel *** (Bulharsko - Lozenec - Lozenec)
Hodnocení: |
průměrně:
3,6/5
|
Autor: |
Radka |
Vloženo: |
22. 8. 2015 |
Pobyt: |
srpen 2015 |
Přečteno: |
1 421x |
Recenze se líbila: |
545
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
Chtěla bych varovat všechny, kteří zvažují zakoupit si pobyt v tomto hotelu, aby to nedělali. Celý Lozenec je zamořen virem, který pochází z moře. Všichni mají střevní potíže,nnejhůře jsou na tom malé děti. Jeďte někam jinam. Právě tu jsme a stojí to opravdu za prd. Pokud už máte zájezd koupený, zjistěte si přesné informace od *** již v ČESKU nebo se rovnou hoďte marod a zůstaňte doma...
Ubytování
průměrně
(3,7/5)
Na 4 hvězdy to opravdu neni
Strava a stravování
průměrně
(3,9/5)
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,8/5)
Prostě Bulhaři
Pláž a moře
průměrně
(3,4/5)
Okolí hotelu
průměrně
(2,8/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,6/5)
Hotel tak leda pro sebevrahy.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 28 z 45 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Monika: Lidi,neblázněte! - 7. 9. 2015 11:59
Celou dovolenou jsem se těšila,až si přečtu recenze,hlavně ty negativní. Co se týče hotelu a bungalovů v zahradě,odpovídaly 4hvězdám. Vybavení dostačující,páchnoucí odpady je zlo i doma,pokud jsou otevřené,přímo v zemi.Na to postačí vozit si ONE TOUCH.Co se týče úklidu,obden jsme dávali ceduli neuklízet,protože denně není potřeba,ani doma to nikdo nedělá.Personál ochotný,pokud člověk za vše poděkoval a poprosil,tak i usměvavý. Že byla hlasitější klimatizace nevadilo,protože jsme ji zapínali na 3hodiny k večeru,kdy jsme byli mimo pokoj.Jinak nechápu ty,kteří ji museli roštovat 24h.denně.Večery a rána byla chladné,stačilo vyvětrat. Co se týká stravy,neměla chybu.Přísun jídla v podstatě od 7.30h do 21h.,rozmanitá,čerstvá,každý si mohl přijít na své.Že je al inclus.pro Čechy zlo,je všeobecně známo.Vůbec nebylo potřeba po obědě nosit přeplněné talířky se zákusky a zmrzlinou,hlavně děti.Ty také celé dny žbrundaly nápoje různých barev.Odtud možná pocházely střevní potíže a vypékání na slunci tomu také nepřidalo.Pokud dítě zvrací,doma má 3 dny klid na lůžku a dietu.Tady nebyl bohužel čas cokoliv léčit,takže jsem viděla čerstvě pozvracené dítě za 4 hodiny u jídla a v bazénu.Proto se potíže vlekly.Vůbec si nemyslím,že za to mohlo moře a složení stravy,spíš množství.Já sama jsem jedla 6x denně vše a v moři byla také denně a nic mi nebylo. Protivný barman DIDO mě nemohl rozhodit,protože jsem jeho služby nepotřebovala.Vodu na pití jsem si čepovala sama a kávu si také chodila vařit k automatu v hotelové hale. Absolvovali jsme 2 organizované výlety a vše bylo bez problémů a dle plánu. Když jsem si chtěla povídat s delegátkou,bylo vidět,jak v ní cuklo,že zase bude stížnost.Lidi na ní totiž mluvili jen,když se jim něco nelíbilo a na normální hovor nebyla zvyklá.Evidentně se jí ulevilo a potěšilo ji,že služby hotelu chválím. Pláž jsme si našli jinou,10minut chůze.Že bylo jeden den moře průzračné a další se šumem,za to nemůžou lidi,ale příroda.Vajgly na pláži.ohryzky plavající v moři a odpadky nechávají lidé,pár kroků k odpadkovému koši je problém.Nevinila bych z toho cestovku. Sečteno,podtrženo,pobyt se nám velice líbil,prostředí,okolí,moře,vše na jedničku. Někteří se rozhodli si pobyt znepříjemnit,hledat mouchy a vinu na jiných.Takoví by měli raději zůstat doma a nenechat se obskakovat,když to za nic nemají. Příště zkuste jíst střídmě,nepít alkohol a barevné nápoje,voda je také dobrá.Při prvních příznacích střevních potíží nasadit dietu,ne-li hladovku a vydržet v posteli alespoň 24h.Kolem sebe se usmívat,poprosit a poděkovat a uvidíte,že svět kolem vás bude zalitý sluncem. Mohlo být ještě hůř.V některých hotelech vás nenechají vynést ani jablko z jídelny,klimatizace nefunguje vůbec a celý pobyt proprší.:-) :-) reagovatRadka: Re: Lidi,neblázněte! - 7. 9. 2015 22:58
Jsem ráda, že alespoň někomu se pobyt v hotel Merlin vydařil. Já vyloženě nemůžu říct, že se mi tam nelíbilo, to né. Ale ty střevní potíže opravdu zkazily celkový dojem z dovolené. A opravdu pocházely z moře. Vždyť to bylo potvrzeno rozborem vody z moře. Lidé co přijeli po nás a nekoupali se na "zamořené" pláži ty problémy neměli. Z pití barevných vod podávaných na baru moje děti problémy neměly, protože to nepili. Na to jsme byli opatrní. Když jsem si pak zpětně promítla, proč já jediná z naší rodiny jsem ty problémy neměla, tak mi došlo, že jsem se jediná nepotápěla na té centrální pláži. Takže naprosto odmítám, že by to bylo z jídla či pití. Nejsme rodina, která se přežírá jen proto, že to máme "zadarmo", to opravdu ne. Můj šestiletý syn, který spolykal nejvíce mořské vody, chudák strávil all inclusive stravu tím, že jedl asi 4 dny suchý chleba, loupáčky a kuřecí polévku. A můžu říct, že i po 14 dnech po návratu z dovolené ještě není stoprocentně v pořádku. Neviním cestovní kancelář z toho, že k nakažení vody došlo, ale z toho, že i když je tento hotel její klubový si kvalitu vody nepohlídala dříve, protože tyto problémy tam byly už od července. My, když jsme v půlce srpna do hotelu přijeli, nebyla atmosféra mezi odjíždějícími vůbec veselá. Prý to měli všechny rodiny.... Potom, co jsme odjeli a cestovka vozila lidi na jinou pláž, problémy ustaly, ale prý jen do chvíle, než se otevřela půlka centrální pláže.... No to tedy jen tak na upřesnění. Věřím, že jste byli spokojení, když jste to přežili ve zdraví. Ale ruku na srdce, vybavení dvoupatrových vilek, opravdu na hvězdičky není... a to nejsem vůbec náročná. Stačilo nám to.... Jo a Didovi musíte říct, jestli se taky umí smát a bude se na vás smát každý den, jako na mě :-) Přála bych si, aby má příští dovolená byla sluncem zalitá, proto už mě v Lozenci nikdo nikdy neuvidí.... reagovat