Rozhodně ne 4*
Recenze hotelu Merlin Club Hotel *** (Bulharsko - Lozenec - Lozenec)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Stanislava |
Vloženo: | 6. 8. 2021 |
Pobyt: | červenec 2021 |
Přečteno: | 102x |
Recenze se líbila: | 227 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Vydávat hotel Merlin za 4* je nejen odvážné. Z pohledu mě, jako zákazníka, je to drzost.
Nicméně některé inzerované údaje byly pravdivé. Hotel je skutečně umístěn v příjemné zelené zahradě. Bungalovy jsou prostorné, klimatizované, personál je povětšinou příjemný a snaživý, tak člověk pomine i fakt, že někteří z nich jsou v oboru nováčky. Pan kuchař zaslouží pochvalu.
Tím ovšem výčet toho dobrého končí. 4* neodpovídá v hotelu naprosto nic.
Ubytování
Vybavení pokojů – některé kousky nábytku jsou krásné, kovové postele nebo noční stolky jsou originální a romantické. Ale bohužel tomu nasadí korunu minikoupelna, která vypadá, že se nějakou dobu nemyla, umyvadlo je bez špuntu, takže není kde prát plavky, a špunt nebyl dodán po celých 12 dní, ačkoli jsme hlásili hned zpočátku, že chybí. Když mi spadl uzávěr od zubní pasty a já zajela rukou pod umyvadlo, vytáhla jsem ji omotanou pavučinou a čímsi, co jsem okamžitě hystericky smyla, takže důkazní materiál nemám.
Wifi by člověka svou rychlostí dohnala k zoufalství. Tedy v těch okamžicích, kdy jela. Často také nejela, takže duševní zdraví bylo zachováno.
Strava a stravování
Jídlo bylo chutné, kuchař je jistě člověk, který své věci rozumí. Ovšem pokud nedostane dostatek materiálu, těžko vykouzlí čtyřhvězdičkové menu. Co se jídla týče, chuťově velmi dobré, rozmanitostí tak na 2*. A to mluvím jen o těch hlavních třech jídlech – snídaně, oběd, večeře. V programu all inclusive jsme očekávali i něco mezi tím. Něco tam bylo, ale přirovnala bych to ke svačině na skautském táboře, nikoli ve 4* hotelu. Odpolední svačina aspoň byla. Na dopolední se občas zapomnělo.
Těžko někoho vinit z velkého množství much. Ale poklopy na potraviny byly na místě. Koukat se na mouchy lezoucí po sýru, salámech či zelenině, to člověk na chuti nepřidá.
Automat na kávu každé ráno nefunkční. Nebyla tam voda. Barel byl doplněn vždy až po snídani. Do jídelny nebyl v době mimo hlavní jídla přístup.
Snaha ušetřit na jídle pro zákazníky, kteří měli odjíždět tím, že odjezd autobusu naplánujete přesně na dobu otevření jídelny – to byla poslední kapka. Viděli jsme vaše potravinové balíčky, čekaly nás při příjezdu do hotelu. A bylo to zoufalé. Skauti by asi nic nenamítali. Ale my jsme si koupili zájezd ve 4* hotelu.
Vybavení, služby a personál hotelu
Nedaleko Merlina v Primorsku je aquapark. V hotelu plno lidí s dětmi, kteří by ho rádi navštívili. Na dotaz, zda je možné zařídit autobus a převézt nás tam nám bylo delegátem řečeno, že tohle se nedělá. Opravdu? Na druhou stranu musím pochválit výlet s potápěním. Ten byl fajn.
Inzerovaný stůl na stolní tenis nebyl nalezen. Na dotaz, kde ho najdeme, se delegát zatvářil překvapeně. Ovšem i na dveřích k bazénu je velkým písmenem napsáno TENNIS TABLE. Člověka nepotěší, že s sebou táhne v kufru vybavení zbytečně, chtěla by to aktualizovat inzerát.
V klubíku se letos určitě nevysával koberec.
Pláž a moře
ok
Okolí hotelu
Spousta odstavených autovraků na cestě k moři, nepříliš uklizeno, ale to jsme očekávali.
Celkový dojem
Závěrem – hotel Merlin je určitě na trhu konkurenceschopný a prodejný, pokud ho budete nabízet se správným hodnocením. Ty 4* jsou výsměch, a určitě vás připraví o řadu zákazníků, kteří budou mít nyní problém s důvěrou ve vaši společnosti.
Víme, že doba covidí je zlá, peníze chybí všude a byli jsme připraveni být tolerantní. Ale i tak jste nás překvapili.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 28 z 45 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro mládež
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »