Velmi špatná zkušenost
Recenze hotelu Hermes Club Hotel & Apartments **** (Bulharsko - Carevo - Carevo)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Viet |
Vloženo: | 22. 10. 2018 |
Pobyt: | říjen 2018 |
Přečteno: | 907x |
Recenze se líbila: | 342 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 3 |
4-hvězdičkový Hermes Club Hotel & Apartments s ULTRA ALL INCLUSIVE ubytováním a službami. To zní na první pohled velmi lákavě, vznešeně a jako záruka výborné dovolené bez starostí, že? To by ale realita nemohla být přesně opačná…
Při příjezdu k hotelu vypadá na první pohled vše ještě idylicky. Po projetí starším a typicky přímořsky ospalým městečkem Tsarevo se dostanete dále k pobřeží, kde hotel sídlí. Na místní poměry působí velmi moderně, čistě, v odlehlejší oblasti města a téměř hned u moře - to zní jako ideál! Realita na Vás ale spadne v moment, kdy vstoupíte dovnitř a dostanete se do prvního kontaktu s lidmi, kteří tento hotel mají na starosti. Zde začíná a končí ten největší kámen úrazu, který Vám může zkazit celou dovolenou.
Ubytování
Co se týče pokojů, tak taky nenaplnily mé očekávání. Náš pokoj byl malý tak akorát těsně na dvě jednolůžka a přistýlku, kterou jsme měli. Jen tak tak jsme si měli kam vybalit věci a nechat kufry. Uklízečky nefungovaly, nebyly nám měněny ručníky. Kvalita postelí odpovídá spíše 2, max. 3-hvězdičkovým hotelům. Na pokoji byla pouze jedna malá voda na začátku pobytu a již nikdy nedoplněna. Ve spojení s výše zmíněným zákazem naplňování si vlastních lahví je to opět na hlavu postavené. A když si tedy přinesete pití ve skleničce, tak Vám ho ani neodnesou, protože nádobí si z pokoje musíte odnášet sami a nechávat v přízemí u výtahu. Mimochodem výtahu, který je malý a jediný na celou budovu o několika patrech. Takže pokud nádobí snášíte, nesete ho po schodech - v mém případě z 6. patra - jinak byste se nedočkali. Prostě starejte se sami…
Strava a stravování
Veškerý personál obecně působí až mrtvým dojmem. Poznáte to především při stravování v restauraci, které probíhá v klasickém bufetovém stylu all you-can-eat, kdy nabídka je přijatelně široká, ale svojí kvalitou rozhodně nenadchne a nenaplní očekávání 4-hvězdičkového hotelu. Jídla byla mdlá, z mého pohledu obyčejná a nedochucená, postrádala jakýkoliv vyšší gastronomický zážitek a nezachránil to ani poměrně velký výběr koření, kterým jsme si mohli jídlo sami dochutit… Obrovské zklamání pro mě byla kvalita nápojů. Džusy a další nealkoholické nápoje, které si točíte z automatu, byly klasické postmixy, které pravé ovoce viděly maximálně tak na etiketě. Je opravdu vidět, že se šetří, kde se dá… Další věcí je, že hotel se skládá z 4 ubytovacích budov, které mají dané periody času na stravování, aby se nepřeplnila restaurace v jeden čas všemi hosty. Z logistického hlediska pochopitelné, avšak pokud jste jedna skupina a bydlíte roztroušeně ve všech budovách chybou organizační neschopnosti/neochoty hotelu, je to absolutně nepraktické. Tento časový řád jsme samozřejmě nedodržovali, protože na společné dovolené chcete trávit čas společně a to kdykoliv.
Vybavení, služby a personál hotelu
První kontakt byl samozřejmě s recepcí a to konkrétně panem šéfrecepčním Štefanem. Tento pán působí svým chováním velmi jistě a ochotně a po mém počátečním dobrém dojmu a dotazu, jak je hotel starý, vám řekne, že 8 let a pochlubí se, že sám svýma rukama tam při výstavbě házel lopatou, si říkáte, že to je člověk na správném místě a jste tak v dobrých rukou… Střet však nastal v moment, kdy vy máte problém a potřebujete ho pomoct vyřešit. Rázem se jeho jisté chování zcela otočí proti Vám. My jsme přijeli ve skupině 52 lidí a z toho 32 dětí. Půl roku předem při bookování celého pobytu bylo domluveno, že děti budou na jedné budově, abychom o nich měli přehled a na místě jsme se od pana Štefana dozvěděli, že nakonec budou všichni rozmístěni ve 4 budovách. Pro nás jako vedoucí je to extrémně složitá situace kvůli dohledu a veškeré organizaci. Nehledě pro děti samotné, kteří jsou nezletilí, nemají s takovým pobytem většinou žádné zkušenosti a v případě potřeby pomoci je pro ně složité nás kontaktovat. Po dlouhém dohadování s panem Štefanem i delegátkou cestovní kanceláře, kdy nám ani jeden nebyli schopní nijak vyjít vstříc, nám stále dokola předhazovali trapné argumenty, že to není možné. To je samozřejmě hloupost a po časem dalších zkušenostech je jasné, že na své klienty prostě kašlou a prioritou je shrábnout peníze za na oko nejkvalitnější služby v celém Bulharsku…
Hotel disponuje 3 bary - v hotelovém lobby, za rohem ve venkovním hotelovém baru a dalším mimo hotel u pláže. Většina barmanů se chovala velmi arogantně, povýšeně až trapně “frajersky”. Měl jsem někdy pocit, jako bych se jim měl snad ještě klanit za to, že si u nich můžu objednat a že je snad moc neobtěžuju. Absolutním vrcholem nerespektu bylo, když jednomu z našich nezletilých dětí barman do Virgin Mojita - mojita bez alkoholu - nalil rum. I když dítě mělo modrou pásku, která je přesně k tomu, aby alkoholické nápoje nedostávalo. Ano, omyl se může stát, ale v tomto případě jsme přesvědčení, že omyl to nebyl a jen to dokazuje celkovou povrchnost a lhostejnost personálu k hostům. Funkčnost baru obecně nechápu dodnes. U baru na pláži se od 23. hodiny platí. Na baru v lobby si máte možnost vybrat z 2 druhů lihovin. Na levé straně jsou ty levnější, méně kvalitní, často neznámé a které máte zdarma v rámci Ultra All Inclusive(UAI) pobytu. Napravo máte světové značky za které si musíte platit! A ve finále svou světovostí stejně splňují spíše standard. Rozhodně tam není na výběr žádný prémiový alkohol a tento pro mě nepochopitelný koncept nedává absolutně žádný smysl a je dalším důkazem prostředku, jak vytáhnout z Vašich kapes další peníze. Nemáte dle hotelových pravidel ani možnost si objednat více jak jeden drink, takže pokud sedíte s přáteli u stolu, měli byste se zvednout všichni a jeden po druhém si objednat svůj vlastní… To už ani nemá nic společného s nenaplněním představy UAI, ale je to absolutní hloupost a pocit pobytu v dobách, kdy suroviny byly na příděl a lístečky… Například na automatu na nealkoholické nápoje vedle baru v lobby je napsáno, že je zakázáno si napouštět nápoje do vlastních lahví. Anebo kulečník, který je hned vedle, je placený. Stále máte pocit, že jste drženi v omezených nekomfortních hranicích daných hotelem a za všechny služby a aktivity, které by vám daly pocit UAI - tedy ULTRA neomezenosti v komfortu - , si musíte připlácet.
Celkový dojem
Celkové shrnutí je, že tento hotel je oproti svým propagovaným službám a celkové úrovni jeden obrovský klam a absolutně nestojí za sumu peněz, kterou stojí. Ve spojení s tím, jak se k Vám na místě personál s kterým jste v denním kontaktu chová, tento hotel rozhodně nedoporučuji.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 73 z 127 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Petr Damian: Asi jste byl někde jinde !!! - 8. 4. 2019 11:54
I rozumný člověk pochopí, že takhle velké skupině není možno vyhovět třeba jen co se týče ubytování. Štefana - recepčního jsem poznal jako absolutně nekonfliktního pána, který byl vždy ochotný a vstřícný. Celou Vaší recenzi nebudu rozebírat rozebírat, protože se nesmysly nemá člověk zbytečně unavovat, ale ještě jednu poznámku jestli berete Smirnoff, J&B whisku, Bushmils whisky, Captain Morgan (omlouvám se za případné pravopisné chyby) za obyčejné pití, tak bych rád věděl co si dáváte, takhle běžně doma za panáčka. reagovat