Napsat recenzi

POZOR, PODVODNÝ RESORT! To, jak celý resort funguje, absolutně a rezolutně nemá tu hodnotu a tu cenu, za kterou nám byl pobyt v něm prodán.

Recenze hotelu Hermes Club Hotel & Apartments **** (Bulharsko - Carevo - Carevo)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2018
Přečteno: 495x
Recenze se líbila: 275 čtenářům
Fotografie: 2
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Přátelské upozornění od recepce... Přátelské upozornění od recepce...
  • Několikadenní kelímkovrstav u bazénu... Několikadenní kelímkovrstav u bazénu...

Hlavní problém je ten, že hodnota samotného pobytu naprosto neodpovídá ceně, kterou jsme zaplatili. A slogan, nímž je hotel prodáván, tedy: „Komfortní ubytování, příjemný areál, skvělý servis…“ - je třeba brát jako výsměch a klamavou reklamu. Služby, které jsme dostali, jsou hluboko pod touto cenou. Zažili jsme navíc četné situace, které nás přesvědčily o celkovém podstandardu služeb, které tento hotel poskytuje: pokud jde třeba o úroveň obsluhy, potvrdila mi to v rozhovoru i samotná manažerka hotelu (s povzdechem, že s tím ovšem bohužel může pramálo dělat).

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Pokoje byly oukej. Ale od hotelu jsme měli slíbenu maximální snahu při tom, abychom jako velká skupina byli u sebe. Hotelová recepce nehnula ani prstem, to byla ta "maximální snaha". To bylo úplně počáteční rozčarování...

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

V Hotelu Hermes jde o velkovýkrmnu 3. cenové skupiny – představte si ty nejlevnější možné potraviny, které nakoupíte a něco z nich (ne příliš chutně) uklohníte – ano, je toho hodně a člověk se i tak může nacpat – ale opět: neodpovídá to slibované kvalitě ani zaplacené částce.

Odpadky k snídani: Bylo příjemné snídat na terase, až na to, že první tři dny – vždy mezi 8. a 9. hodinou ráno – přímo pod terasou vyváželi popelnice s odpadky, takže se smrad vždycky vyvalil na terasu a tvořil „příjemnou“ atmosféru pro všechny snídající; po rozhovoru s manažerkou toto ustalo.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

VELMI PROBLEMATICKÝ PERSONÁL

Recepce

Recepční Stefan je jeden ze zásadních problémů hotelu: nenaslouchá hostům, o to větší je však mistr v tom, jak je odbýt – to je naprosto nepřijatelné chování a zažívali jsme ho do čtvrtka, než z recepce zmizel. Neumí se chovat k zákazníkům, chová se jako „big boss“ a jeho manýry působí až mafiánsky.

Je to člověk arogantní. Když jsme si stěžovali na trapnou úroveň animačních programů, podrážděně reagoval: „A to chcete, abychom Vám hráli Chopina?“ – Když jsme se ptali, jestli by neporadil, kde můžeme jako velká skupina najít klidné místo na setkání, reagoval ironicky: „Řekněte mi, co potřebujete, a já to tady pro Vás nechám postavit…“ A když jsme se ptali, zda-li můžeme na hřiště a večer si tam posedět, řekl, ať mu neděláme z hotelu camping… ?

Je toto ukázka skvělého servisu? Vědí vůbec lidé, kteří tam pracují, že slovo servis znamená obsluha a služba. Myslím, že by jim to měl někdo vysvětlit.

Animátorský tým

Někteří jeho členové agresivní, hulvátští (shazování hostů do bazénů = „legrace“, hlučnost jejich programů; večerní trapné, hrubé scénky se sexuálním podtextem, předstírání zpěvu a tance…); po jednání s manažerkou hotelu se chování členů animačního týmu zlepšilo, to je třeba ocenit: začali zdravit a chovali se uměřeněji… začali komunikovat s dětmi i s námi, a přestali šťouchat proti jejich vůli lidi do vody a strašlivě křičet, změnili i repertoár hudby, který byl přijatelnější.

Barmani

Člověk měl často pocit, že je obtěžuje („Hotel Hermes… skvělý servis“); až na výjimky neochota: například dát kávu do skla, vodu do většího plastového kelímku a bylo nám řečeno, že jsou sledováni kamerami a mají to šéfem zakázáno, dát do kávy mléko byl také problém, když jste chtěl kávu s mlékem, přistál k vám celý neotevřený karton mléka, doplnit chybějící černý čaj byl problém, dávat do drinků citron a led (to bylo jako v ruletě), vydat kávu kolem půlnoci (vypnutý automat, který odmítli zapnout), vydat více drinků pro skupinu – není tam žádný dodržovaný standard služeb

Co je naprosto nepřijatelné: Několikrát se stalo, že barmani schválně nalévali nezletilým dětem (modré pásky) alkohol do drinků. A pak následovalo předstírání barmanů, že to nebyli oni. Dokonce nalévali dětem vodku do pití před jejich očima a nerespektovali ani to, že jim děti vysvětlovaly, že alkohol nechtějí. Normálně se jim smáli. Po stížnosti na vedení hotelu to ustalo, pak se to opět stalo, což jsem řešil s Antoanetou písemně a dotyčný číšník se osobně přišel omluvit. – Ale tohle se přece vůbec nemá dít; my tam přece nejsme a nemáme být nějací „policajti“, kteří si málem musejí vše nahrávat na kamery, aby bylo vše průkazné… My se potřebujeme na personál – placený nota bene také z našich peněz – spolehnout. To tady vůbec nebylo možné. A ten pocit většinou byl, že se musíte doprošovat a ti dvacetiletí kluci si dají na čas, než si Vás ve vší své bohorovnosti vůbec všimnou.

Obsluha při jídlech

Vždy dlouho trvalo, než přišli a sklízeli talíře, takže ty se vesele kupily na stolech a přispívaly k pocitu skvělého komfortu námi vybraného hotelu

A jeden ne nepodstatný detail: číšník, který slouží 3 hodiny obědy nebo večeře v jedné košili, je na konci téhle doby skutečná přehlídka fleků a cákanců od všeho jídla, které ten den bylo – potrhané košile také nebyly výjimkou; a všechno bylo halabala oblečené… kdyby šlo o dvouhvězdičkový hotel za 200 Euro na osobu a týden, možná to pochopím, ve „čtyřhvězdičkovém“ hotelu s průměrnou cenou 400 Euro na osobu je to nepřijatelné!

Obsluha pizza na pláži

Bez rukavic, neochota vydat méně či více než 2 kousky pizzy, přestože některé děti chtěly pouze jeden kousek, nepodařilo se jim dostat jeden kousek, naopak ti, kteří chtěli více kousků, už nedostali. Arogance v komunikaci se všemi zákazníky, ať dětmi nebo dospělými.

Úklid

K úklidu se vztahuje jedna z fotek, kterou přikládám – je pořízená v sobotu navečer před naším odjezdem, většinu kelímků jsem důvěrně znal už od pondělka, kdy je tam někdo pohodil a nikdo neuklidil; protože jsme měli kvůli dětem službu u bazénu, byli jsme svědky toho, že paní uklízečka přišla jednou za čtyři dny, nadávala, vysypala koš a ostatní nepořádek tam nechala.

Dále: jedna naše mladá dáma zažila situaci, kdy ji uklízečka nepustila na pokoj, když potřebovala na WC, přibouchla jí dveře před nosem a řekla jí, ať čeká… další uklízečky chodily kouřit (!) na balkony dětských pokojů, a když tam vešly děti, gestikulovaly na ně, ať to nikomu neříkají.

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Hotel HERMES je pojmenován po řeckém vykutáleném bohovi, jehož charakteristika na hotel neuvěřitelně sedí: (Hermés) „Je ochráncem cest a poutníků, ale i zlodějíčků, bohem obchodu, lsti a podvodu a v neposlední řadě poslem bohů. Nikdo jej nemůže předčit v chytrosti, bystrosti a dokonce ani v krádeži.“ Takže asi tak.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 73
z 127 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Carevo - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání